he
door hendrikp_1 Nov 27, 2007 om 18:43
Computers & telefonie

Kan de gehele website niet bekijken

Ik heb op de site van blokker kerstkaarten gemaakt en in het winkelmandje gedaan om ze te bestellen,maar verder kom ik niet omdat ik de gehele pagina niet op het scherm kan krijgen ik niet verder kan gaan met bestellen.


 


bvd Hendrik


 


 

338 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

freya
door freya - Nov 27, 2007 om 19:07
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo Hendrik,

Welke internetbrowser gebruik je? Internet Explorer? Firefox? Meestal kun je het oplossen door (tijdelijk) een wat kleiner lettertype te kiezen, zodat het allemaal weer een beetje past. In Firefox doe je dat door de <Ctrl> in te drukken (en ingedrukt houden) en met het muiswieltje te draaien. Als je Internet Explorer gebruikt is het een beetje afhankelijk van de gebruikte versie of dat ook op die manier werkt. Anders via Beeld -> Tekengrootte even een kleiner lettertype selekteren.

m.vr.gr. Freya




gsm
door gsm - Nov 27, 2007 om 19:47
5940 Antwoorden / 47 Vragen
0

Aanvulling op:
In Firefox doe je dat door de <Ctrl> in te drukken (en ingedrukt houden) en met het muiswieltje te draaien.
De standaard instelling krijg je daarna het snelst terug met <Ctrl> plus <0>.

Hierbij is 0 het cijfer nul!


Helaas werkt deze methode in veel gevallen alleen op de tekst binnen de frames. Het helpt dan niet als een deel van een frame buiten beeld is.
In dat geval zul je moeten scrollen met de horizontale of verticale scroll bars. Heel misschien kan de F11 toets ook iets helpen in dit geval. Nogmaals F11 drukken om de oude situatie te herstellen!

GSM



gsm
door gsm - Nov 27, 2007 om 20:26
5940 Antwoorden / 47 Vragen
0

Aanvulling:
In IE7 werkt ctrl+muiswiel daarentegen wel op de gehele vensterinhoud!

GSM



he
door hendrikp_1 - Nov 27, 2007 om 22:04
4 Antwoorden / 8 Vragen
0

ik heb de resolutie even veranderd en het is gelukt,bedankt


hendrik

labswans
door labswans - Nov 27, 2007 om 22:05
1918 Antwoorden / 10 Vragen
0

probeer de beeldresolutie te veranderen naar een hoger niveau


640x480 naar bijvoorbeeld 1280x768 bijvoorbeeld


 


een andere oplossing is : zit er geen schuifbalk welke u kan bewegen met de linker muisknop ingedruk op die schuif aan de rechterkant


Zo kan u uw bestelling gewoon afmaken


labswans

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ra
Rainiertweedrie - Oct 1, 2024 om 16:05
Voeding & gezondheid

Mag huisartsenpraktijk De componist in Nieuwegein een toelatingsgesprek eisen van een patiënt?

Ik wil veranderen van huisarts. Dat gaat niet binnen deze praktijk. Al een paar keer geprobeerd. Nu wordt er geeist dat ik een toelatinggesprek voer. Mag dat? En wat voor een vragen kun je dan verwachten? Mijn huidige huisarts is incompetent. Lees meer

ti
tillawever12 - Oct 1, 2024 om 14:14
Vrije tijd & tuin

Musical 40-45

Ik heb drie kaarten gekocht via TopTicketShop 119 euro per stuk excl 12,50 euro. op de kaarten stond een bedrag van 89 euro. Mag dit? Als je een produkt koopt, dan betal je toch de prijs die erop staat. Ik heb er achter aan gebeld, maar ik kreeg geen duidelijke antwoord Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer