he
door hendrikp_1 Nov 27, 2007 om 18:43
Computers & telefonie

Kan de gehele website niet bekijken

Ik heb op de site van blokker kerstkaarten gemaakt en in het winkelmandje gedaan om ze te bestellen,maar verder kom ik niet omdat ik de gehele pagina niet op het scherm kan krijgen ik niet verder kan gaan met bestellen.

bvd Hendrik

338 5 Rapporteer

freya
door freya - Nov 27, 2007 om 19:07
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Hendrik,

Welke internetbrowser gebruik je? Internet Explorer? Firefox? Meestal kun je het oplossen door (tijdelijk) een wat kleiner lettertype te kiezen, zodat het allemaal weer een beetje past. In Firefox doe je dat door de <Ctrl> in te drukken (en ingedrukt houden) en met het muiswieltje te draaien. Als je Internet Explorer gebruikt is het een beetje afhankelijk van de gebruikte versie of dat ook op die manier werkt. Anders via Beeld -> Tekengrootte even een kleiner lettertype selekteren.

m.vr.gr. Freya

gsm
door gsm - Nov 27, 2007 om 19:47
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Aanvulling op:
In Firefox doe je dat door de <Ctrl> in te drukken (en ingedrukt houden) en met het muiswieltje te draaien.
De standaard instelling krijg je daarna het snelst terug met <Ctrl> plus <0>.

Hierbij is 0 het cijfer nul!

Helaas werkt deze methode in veel gevallen alleen op de tekst binnen de frames. Het helpt dan niet als een deel van een frame buiten beeld is.
In dat geval zul je moeten scrollen met de horizontale of verticale scroll bars. Heel misschien kan de F11 toets ook iets helpen in dit geval. Nogmaals F11 drukken om de oude situatie te herstellen!

GSM

gsm
door gsm - Nov 27, 2007 om 20:26
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Aanvulling:
In IE7 werkt ctrl+muiswiel daarentegen wel op de gehele vensterinhoud!

GSM

he
door hendrikp_1 - Nov 27, 2007 om 22:04
4 Antwoorden / 8 Vragen

ik heb de resolutie even veranderd en het is gelukt,bedankt

hendrik

labswans
door labswans - Nov 27, 2007 om 22:05
1918 Antwoorden / 10 Vragen

probeer de beeldresolutie te veranderen naar een hoger niveau

640x480 naar bijvoorbeeld 1280x768 bijvoorbeeld

een andere oplossing is : zit er geen schuifbalk welke u kan bewegen met de linker muisknop ingedruk op die schuif aan de rechterkant

Zo kan u uw bestelling gewoon afmaken

labswans