willl
door willl Jul 18, 2007 om 13:53
Computers & telefonie

Kan ik 20 euro opwaarderen van telfort terugboeken?

Ongeveer 6 dagen geleden heb ik 20 Euro met mobiel opwaarderen verspeelt. We snappen het zelf ook niet, zeggen verschillende medewerkers. Ze zullen het tzt uitzoeken. Ik heb een SMS van telfort met een transactiecode.Mij duurt dit nu te lang, ik kan nog steeds niet bellen.Bij het postkantoor zeggen ze dat ik het niet terug gestort kan krijgen. Volgende stap naar de Politie voor aangifte??

397 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jul 18, 2007 om 19:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Leg svp even het probleem iets uitgebreider uit.


€20 verspeeld betekent wat? Betaald maar geen beltegoed erbij gekregen?

ve
door verwijderd - Jul 18, 2007 om 19:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Jazeker. Direct na het opwaarderen kreeg ik een bevestiging per sms met een transactienr : 000021599996. Maar toen ik even later aan het bellen ging werd ik afgesloten. Er stond en staat nog steeds o,o1 euro op mijn tegoed.

ve
door verwijderd - Jul 18, 2007 om 20:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het lijkt mij dat Telfort gemakkelijk in hun systemen moet kunnen zien dat je wél betaald hebt, wél een bevestigings-SMS hebt ontvangen en géén extra beltegoed hebt gekregen. Bel toch de klantenservice en leg dit voor.


Als het niet via de telefoon gaat, kan het ook via de Telfort site.

ve
door verwijderd - Jul 18, 2007 om 20:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Trouwens, hoe is het op dit moment? Nog steeds geen beltegoed?


En, je hebt toch niet per ongeluk een gratis ringtone besteld of met leuke jonge meiden ge-sms't die je op tv uitnodigen?

ve
door verwijderd - Jul 18, 2007 om 22:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nog steeds geen tegoed.


Heb al 4x de klantenservice aan de (gewone) telefoon gehad. We zijn bezig, dus ff wachten. Kost me wel steeds 10ct per minuut. Nog een paar dagen en ik ga naar de politie. In ieder geval geen Telfort meer, neem KPN denk ik.

ve
door verwijderd - Jul 18, 2007 om 22:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Sorry, je tweede vraag vergeten.


Nee ik doe niet aan rare spelletjes of ringtones. Heeft de klantenservice ook al gevraagd!

ve
door verwijderd - Jul 18, 2007 om 23:26
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

wil,


heb je al een afschrift van je bank/gioro dat het geld is afgeschreven en geboekt naar Telfort?


Als dat zo is, dan moet je een aangetekende brief sturen naar Telfort waarin je ze de mogelijkheid geeft om binnen 10 werkdagen het geld op je telefoontegoed bij te schrijven, óf het binnen dezelfde termijn van 10 werkdagen terug te storten op je rekening.


Als je geen afschrijving hebt, is  het maar de vraag of de 20 euro wel afgeschreven konden worden. als jij geen (niet voldoende) tegoed had op je rekening, maar je hebt wel de transactiecode gekregen, kan het heel goed zijn dat de transactie niet is uitgevoerd omdat er bij Telfort geen betaling binnen is gekomen.


Dus zoek even uit of het geld voor het opwaarderen ook daadwerkelijk van je rekening is gegaan en naar Telfort is overgemaakt of niet.


Linda

ve
door verwijderd - Jul 19, 2007 om 09:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

2 dagen na het opwaarderen is de 20 euro afgeschreven. Ik wacht nog even dan moet ik maar die brief schrijven. Kost me weer aantekenen. Een medewerker van de klantenservice vond dat ik maar beter met een kaart kon opwaarderen. Vond hij zelf een oplossing! Is bijna niet te geloven.

ve
door verwijderd - Jul 19, 2007 om 09:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Sorry Solar, je antwoord staat nu boven jou vraag.

ve
door verwijderd - Jul 19, 2007 om 09:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hai Wil,


je mag in je aangetekende brief waarin je de 20 euro terugeist, ook vermelden dat je de kosten van het aantekekenen van de brief ook vergoedt wilt zien.


Linda

ve
door verwijderd - Aug 4, 2007 om 20:56
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb nu al het mogelijke gedaan. Kreeg nu dit bericht :


Hartelijk dank voor uw reactie op onze e-mail.

In uw e-mail geeft u aan dat u bewijs wilt van het feit dat de 20 euro is bijgeschreven op uw account. In onze systemen staat dat u op 12 juli het bedrag van 20 euro bijgeschreven heeft gekregen op uw account. U geeft echter aan dat het bedrag nooit is bijgeschreven. Wij zullen daarom uit coulance het bedrag van 10 euro bijgeschrijven op uw account. Hier kunt u per direct over beschikken.

Heeft u nog vragen? Dan kunt u ons altijd een e-mail sturen, want wij helpen u natuurlijk graag verder.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Klantenservice


Die 10 euro staat nu inderdaad op mijn beltegoed. Ze willen het hierbij laten, ondanks mijn gebel en geschrijf. Heb geschillencommissie benaderd. Moet 4 weken wachten voor ze in aktie komen, als ze in actie willen komen want het gaat nu nog maar om 10 euro. Ben benieuwd.


Wil

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer