ba
door bartbo Dec 6, 2020 om 12:48
Computers & telefonie

Kan ik met Spotify in zee gaan?

Hallo, ik kan 3 maanden gratis premium van Spotify krijgen. Kan ik dan muziek downloaden naar mijn Computer? Bij voorbaat hartelijk dank.

7721 14 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 6, 2020 om 13:11
16860 Antwoorden / 202 Vragen

Ja, zie https://www.spotify.com/nl/download/windows/  en/of deze: https://www.spotify.com/us/download/other/  Ik heb er zelf geen ervaring mee maar u ziet dat het kan.

gerbera
door gerbera Dec 6, 2020 om 14:06
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Uw linken verwijzen naar het downloaden van Spotify zelf, deze moet nml op uw PC/tablet geïnstalleerd worden.
Heeft dus niets met muziek downloaden te maken want daar zitten heel veel beperkingen aan.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 6, 2020 om 13:17
2067 Antwoorden / Vragen

Dat kan om de muziek te bufferen maar dat gaat ook automatisch. Meestal duidt deze vraag op een misverstand bijvoorbeeld dat men denkt op die manier weer bij MP3 files te komen. Waarom wilt u handmatig downloaden?

ba
door bartbo - Dec 6, 2020 om 13:25
37 Antwoorden / 36 Vragen

Ik wil die muziek op een stick verzamelen.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Dec 6, 2020 om 16:24
2067 Antwoorden / Vragen

Dat dacht ik al, dat kan dus niet. Blijft de vraag waarom je dat dan zou willen en dan volgt er waarschijnlijk weer een stukje generiek onbegrip.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 6, 2020 om 13:26
7194 Antwoorden / 3 Vragen

Vergeet niet tijdig op te zeggen als u daarna niet verder wilt.
https://www.spotify.com/nl/premium/

gerbera
door gerbera - Dec 6, 2020 om 14:03
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Voor mensen die muziek willen downloaden met Spotify is Spotify Free geen optie. De mogelijkheid om muziek te downloaden is alleen beschikbaar voor mensen die een abonnement hebben op Spotify Premium. Dit is de betaalde variant van Spotify die maandelijks 10 euro kost. Met deze variant kun je muziek downloaden naar je smartphone en deze op een later moment beluisteren

Lees verder hier

justmeagain
door justmeagain Dec 6, 2020 om 23:47
623 Antwoorden / 8 Vragen

Maar niet naar je harde schijf USB stick overzetten. Op je telefoon/pc worden versleutelde bestanden opgeslagen die in je playlist staan. Zijn dus alleen op die telefoon of pc af te spelen.

gerbera
door gerbera Dec 7, 2020 om 08:56
7366 Antwoorden / 14 Vragen

Lees nou gewoon de link daar staat precies in wat wel en niet kan. Hoef je ook niet te reageren

diumenge
door diumenge - Dec 6, 2020 om 14:12
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je wil drie maanden gratis Spotify, dan zoveel mogelijk downloaden binnen die drie maanden en dan je abonnement opzeggen zeker?

Nee, zo werkt dat niet.

koekeloer
door koekeloer Dec 9, 2020 om 11:20
562 Antwoorden / 18 Vragen

waarom niet. zo zou ik het ook doen

Nothingbutthetruth
door Nothingbutthetruth Dec 15, 2020 om 02:43
Antwoorden / Vragen

Werkt zeker. Genoeg tools waarmee je dit kunt doen.

ik ben een fan van spotify en heb al jaren een abbo. Voor mijn moeder maak ik zo nu en dan een cdeet'je met muziek voor in de auto.

diumenge
door diumenge Dec 15, 2020 om 08:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Technisch ja, als je inderdaad de juiste tools daarvoor hebt. Juridisch nee.

redfloor
door redfloor - Dec 6, 2020 om 16:08
166 Antwoorden / 21 Vragen

Je kunt geen muziek downloaden van Spotify naar een USB-stick. Je kunt wel muziek 'downloaden' om via buffering met Spotify te beluisteren. Dan verbruik je geen data. Handig als je geen toegang hebt tot internet om te streamen. Maar wat jij er mee wilt kan dus niet. Je kunt hiermee natuurlijk wel Spotify 3 maanden gratis gebruiken om te kijken of het bevalt. Dikke kans dat je daarna geen zin meer hebt om met MP3's en USB-sticks te klooien...

rj
door rjw - Dec 6, 2020 om 17:59
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Beste Bartbo, wil je bij ons op het bedrijf 3 maanden stagen komen lopen? We betalen een symbolische vergoeding (gratis lunch en koffie als het kantoor weer open gaat), maar in die tijd mag je wel heel veel werk verzetten. Na 3 maanden stopt de stage en kan je weer wat anders gaan doen. Het geleverde werk blijft uiteraard bij ons.

Dat is ongeveer hetzelfde als wat jij probeert te doen met Spotify, maar dan zonder de gratis lunch en koffie.

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 6, 2020 om 18:46
16860 Antwoorden / 202 Vragen

@RJW:  En wat is daar dan op tegen? Frappant dat bij uw bedrij f kennelijk geen sprake is van een reeële stagevergoeding. Zou er dan bij dat bedrijf geen sprake zijn van het verrichten van ook werkzaamheden door de stagiare terwijl uitvoeren van werk juist bedoeld is voor de stageervaring op basis waarvan ook een verslag moet worden gemaakt? Een gratis tijdelijke werkkracht dus? Ach ja. Oh, ik vergeet de symbolische vergoeding.

justmeagain
door justmeagain Dec 6, 2020 om 23:49
623 Antwoorden / 8 Vragen

@hmk bent u nu cynisch of snapt u de vergelijking niet?

justmeagain
door justmeagain - Dec 6, 2020 om 23:50
623 Antwoorden / 8 Vragen

U wilt gewoon illegaal downloaden. Niets meer en niets minder.

ba
door bartbo Dec 9, 2020 om 11:34
37 Antwoorden / 36 Vragen

Hier is niets illegaal aan, aangezien Spotify mij 3 maanden gratis premium aanbied.

justmeagain
door justmeagain Dec 9, 2020 om 23:51
623 Antwoorden / 8 Vragen

Het luisteren is legaal, het opslaan of downloaden niet.

Donuts
door Donuts - Dec 9, 2020 om 11:43
1203 Antwoorden / 2 Vragen

@Bartbo: Spotify is een betrouwbare partij, dus ja daar kunt u mee in zee gaan. Premium is per maand opzegbaar. "Downloaden" is alleen mogelijk bij een Premium abonnement. Na overschakelen op een Free abonnement heeft u daar niets meer aan.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Jul 28, 2021 om 11:47
2067 Antwoorden / Vragen

Lees jij de eerdere reacties wel? De man vraagt of hij drie maanden nummers kan downloaden (EN BEWAREN) want dan heeft hij daarna Spotify niet meer nodig. En het antwoord staat er ook al drie keer.

audb
door audb - Dec 9, 2020 om 12:54
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Het is wel mogelijk om te downloaden maar dat is niet legaal toch zijn er programma`s te vinden waar het wel mee kan.

Daar ik geen linken naar software mag geven zou je zelf opzoek moeten gaan naar free Spotify downloader.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Dec 9, 2020 om 13:31
2067 Antwoorden / Vragen

Wat een geweldig idee om iemand die overduidelijk geen moer van internet/computers begrijpt op zoek te laten gaan naar software om illegaal Spotify bestanden te rippen. Behalve dat die programma's niet of slechts kort werken stuur je iemand het donkere bos in met een behoorlijke garantie dat hij tegen hele nare software aanloopt. Héél slecht advies!

gerbera
door gerbera - Dec 9, 2020 om 21:31
7366 Antwoorden / 14 Vragen

 Kan ik met Spotify in zee gaan?

Zou het in deze tijd maar niet doen, is erg koud en uw computer is ook niet waterdicht;-))

Re
door RebaBarker - Jul 28, 2021 om 10:42
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, je kunt ook verwijzen naar deze tutorial om spotify premium gratis te krijgen.
https://www.tunesfun.com/spotify-music-converter/how-to-get-spotify-premium-free.html

gerbera
door gerbera Jul 28, 2021 om 11:22
7366 Antwoorden / 14 Vragen

W ijn inmiddels 7 maanden verder en uw tip is, hoe goed bedoeld ook, geen antwoordt op de vraag voor downloaden op de PC

Va
door VanderAppel - Jul 29, 2021 om 10:21
3 Antwoorden / Vragen

Deze informatie is gewoon op de site van Spotify te vinden, of gewoon door algemeen zoeken op internet.

Het enige dat verwarrend kan zijn is de term downloaden, omdat er staat dat muziek te downloaden is van Spotify. Wat daarmee bedoeld wordt is er dat er tijdelijk iets aangemaakt wordt waardoor u deze muziek offline kunt beluisteren. Daarmee wordt NIET bedoeld dat u zelf bij de muziekbestanden kunt, die kunt benaderen, verplaatsen, bewaren etc.
Dat is het verschil tussen dingen als Spotify, waarbij je een maandelijks bedrag betaald om alle muziek op Spotify te kunnen luisteren maar níet uw eigendom kan maken, en dingen als Bandcamp waarbij je echt de muziekbestanden koopt en downloadt.

U wilt niets betalen en toch iets hebben.
Zo werkt de wereld toch niet? Als iedereen dat deed kunnen muzikanten het zich niet meer veroorloven en hebt u geen muziek om naar te luisteren.

Kom op nou.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Jul 29, 2021 om 12:03
1389 Antwoorden / 10 Vragen

vorige jaar bericht,  niet meer reageren AUB...