m.
door m.faay Feb 6, 2014 om 21:39
Computers & telefonie

Kan ik XS4ALL nog opzeggen?

Hallo, ik had me aangemeld bij XS4ALL voor t uitgebreidste abonnement. Internet , tv, telefoon ,mobiel internet, spotify....
Had me eind november 2013 aangemeld , dit ging al fout maar goed 21 januarie 2014 kwam de monteur alles aansluiten.
Helaas ging dat niet helemaal.
Tv , internet met een matige snelheid lukte, telefoon kon niet daar zij een fout hadden gemaakt met t porteren van mijn telefoonnummer.
Hierdoor kon ik geen activatie krijgen voor mobiel internet , spotify, omdat eerst de " order" afgerond moet zijn.
Dan pas kan alles geactiveerd worden.
Nu is het 6 februari en de order is nog niet rond omdat mijn nr met een aangevraagde ticket nog steeds bij upc ligt.
Upc belde mjj op en deelde dit mij mee.
Ik zit nog steeds zonder telefoon onbereikbaar tot ergenis, lage internetsnelheid enz,,,
T personeel was bot , geen kennis van zaken, ze gooide zelfs de hoorn erop bij de klachtenlijn???
Ik heb gebeld met de opzeglijn omdat ik er echt genoeg van heb.
XS4ALL is hier in gebreke, per slot van rekening zou het 21 januarie aangesloten moeten zijn geweest, toch?
Zij hebben mij niet kunnen geven waar ik recht op heb , ik had op de 21e januari allang mijn eigen telefoonummer moeten hebben.
Zij gaven ook toe een grove fout te hebben gemaakt, en dat ik pas hoefde te betalen als alles werkte naar behoren..
Ze zeiden dat het idd behoorlijk was geescaleerd.
In 2 weken dik 5 uur gebeld mobiel en van t kastje naar de muur gestuurd
Mijn order is nooit afgesloten tot op de dag van vandaag, staat nog steeds open dus.
VRAAG : ik kan toch kosteloos opzeggen?
Hun konden niet leveren op 21e waar ik recht op had.
Heb toch al 2 weken heooorlijk geduld gehad.

Grt m.f

2302 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Feb 6, 2014 om 21:50
10966 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik denk dat je vanuit emotie reageert, omdat je baalt als een stekker van de situatie. Maar zeg eerlijk als je nu opzegt, ga je weer met de volgende provider aan de slag en wordt het ook weer gedoe.

Als je wilt opzeggen zul je eerst een ingebrekestelling moeten sturen waarin je ze een termijn geeft waarbinnen dit moet zijn opgelost en als dat niet lukt dan zeg je je abonnement op. Tevens vraag je een schadevergoeding (mijn part die mobielkosten).

Het effect hiervan kan zijn dat ze je wat serieuzer nemen en dat het allemaal wat sneller gaat.

ge
door gerriede - Feb 7, 2014 om 13:18
7 Antwoorden / 2 Vragen
0

Zelf heb ik nooit problemen met xs4all. Ze zijn altijd vriendelijk en geduldig en als ik zeg dat ik mobiel bel, bellen ze terug op mijn mobiele. Dus het ligt volgens mij echt niet aan xs4all. Fouten worden overal gemaakt. En als ze erkennen dat ze een fout hebben gemaakt en je hoeft die tijd niets te betalen, wat wil je dan nog meer?

po
door poecilia - Feb 7, 2014 om 14:02
26 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=gerriede schreef op vrijdag 7 feb 2014, 13:18]Zelf heb ik nooit problemen met xs4all. Ze zijn altijd vriendelijk en geduldig en als ik zeg dat ik mobiel bel, bellen ze terug op mijn mobiele. Dus het ligt volgens mij echt niet aan xs4all. Fouten worden overal gemaakt. En als ze erkennen dat ze een fout hebben gemaakt en je hoeft die tijd niets te betalen, wat wil je dan nog meer?

Wat wil je nog meer?
Een werkende verbinding lijkt mij

ag
door agraus - Feb 7, 2014 om 14:14
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wellicht hebt u te maken met een communicatieprobleem. Ik heb al jaren internet via de provider xs4all en dat tot volle tevredenheid. In 2013 overgeschakeld van kabel naar aanleg glasvezel en, gezien mijn eerdere positieve ervaring, een abonnement af gesloten ( voor alles) bij xs4all. De aansluiting/montage verliep niet vlekkeloos, maar in goed overleg werd alles voor 100% goed geregeld.

frits
door frits - Feb 7, 2014 om 22:36
146 Antwoorden / 5 Vragen
0

Ook ik heb ZEER slechte ervaringen met XS4ALL gehad, en ben nu bij ZIGGO, waar ik eerst nooit fan van was, maar het werkt fantastisch en een zeer kundige en goede helpdesk ondanks de vele negatieve berichten over ZIGGO.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ekiem
ekiem - Jun 14, 2024 om 21:25
Vakantie & reizen

Annuleren vacantie

Goedenavond
Het verhaal gaat als volgt.
Mijn dochter heeft vol enthousiasme begin dit jaar een vakantie geboekt bij Allcamps.
Niet wetende dat zij op de 2de Paasdag de diagnose uitgezaaide eierstokkanker zou krijgen. Wat volgde was een hele emotionele toestand.
Nu krijgt zij over een week een zware operatie en heeft deze vakantie geannuleerd. Ze heeft bij de boeking een annuler ... Lees meer

het rooie draakje
het rooie draakje - Jun 14, 2024 om 14:52
Geldzaken & recht

Aflossing lening bij Vesting Finance van NN

Onlangs hebben wij een aflosnota bij Vesting Finance opgevraagd om onze lening ( die ze ovegekocht hebben van Nationale Nederlanden ) vervroegd te kunnen aflossen.
Deze is netjes opgestuurd en door ons betaald. We hebben hier verder geen bewijs van gekregen.
Na gebeld te hebben was hun antwoord : Kijk maar op BKR... ( en daar staat hij een maand na inlossen nog steeds op "lopend")
... Lees meer

mathijs_b
mathijs_b - Jun 14, 2024 om 14:47
Geldzaken & recht
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan.   Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen".   De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer