poltol
door poltol Jun 5, 2012 om 17:18
Computers & telefonie

Kan mail niet ophalen bij TELE2

Beste vienden van de VARA,

Kan sinds een paar dagen heel vaak mijn mail niet binnenhalen.
Het geeft problemen op de PC en op de laptop. Deze mailadressen zijn niet hetzelfde maar zijn wel van TELE2.
Weet iemand of dit probleem bij de provider ligt?
Of moet ik op de PC en de laptop iets anders instellen.

Voor de duidelijkheid soms werkt het wel goed, dan komt alle mail in ene binnen.
Ik zie de mail, voor beide adressen ook op webmail van TELE2 staan en kan ze daar ook lezen. Maar dat is niet de bedoeling.

Hieronder zet ik de fout melding.

Het verbinding maken met de server is mislukt. Account: 'pop3.zonnet.nl', Server: 'pop3.zonnet.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Alvast bedankt voor het meedenken, poltol

4644 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 17:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb dit ook gehad, bij mij lag het aan mijn virusscannre Avast. Die moest ik anders instellen.

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 17:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

zoekster schreef op dinsdag 5 jun 2012, 17:24: Ik heb dit ook gehad, bij mij lag het aan mijn virusscannre Avast. Die moest ik anders instellen.


Hallo,

Dat zal hier niet gelden want op de laptop draait McAfee en op de PC NORMAN.

Bedankt maar ik wacht nog op meer, vriendelijke groeten poltol

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 18:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als er iemand weet of het aan de provider ligt dan lijkt me dat de provider.
Mijn ervaring met Tele2 is dat ze een prima helpdesk hebben, zou die eens bellen.

Verder levert Googlen zelfs een speciale pagina op:
http://www.0x800ccc0e.nl/
en
http://www.computerhandleiding.nl/foutmelding/foutmelding-0x800ccc0e-email.html

Wijst allemaal een beetje in de firewall/scanner hoek danwel verandering bij de provider.

Zou eens bellen met Tele2 en als die niets hebben aangepast zou het aan de firewall, scanner of router kunnen liggen.

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 20:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,

Volgens een melding op de website van Tele2, zijn er vanaf 04-06 problemen met het openen van de webmail.
Zie de website van Tele2 voor de betreffende melding.

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 20:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

harkema25 schreef op dinsdag 5 jun 2012, 18:25: Hallo,

Volgens een melding op de website van Tele2, zijn er vanaf 04-06 problemen met het openen van de webmail.
Zie de website van Tele2 voor de betreffende melding.


Hallo,

Dat bericht bij TELE2 staat er pas vanaf vanmiddag.
Vanmorgen wisten zij niet dat er problemen waren.

En onze problemen zijn al aan de gang sinds zondag.
Maar eerst zocht ik de "fout" bij ons zelf.
Beide computers dus eerst gecleand en gescreend en geup-date.

Omdat ik daar niets vond heb ik hier de vraag gesteld.
Natuurlijk had ik ook al met Google gezocht.
Maar daar werd ik ook niet veel wijzer.

Allemaal bedankt.
Wij wachten het maar rustig af, het zal wel weer goed komen.

Vr.gr. poltol

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 21:48
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb er ook al een paar dagen last van.
Bedankt voor de tip Harkema25.

ve
door verwijderd - Jun 5, 2012 om 21:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Misschien nog een tip, gebruik i.p.v. Tele2 mail Gmail, hiermee heb ik nog nooit problemen gehad en is gratis. Voordeel is ook dat je dan een veel grotere mailbox hebt en dus ook je mailbox niet zo snel vol zit en je kunt veel grotere mails ontvangen en versturen!

ve
door verwijderd - Jun 6, 2012 om 00:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hereistom schreef op dinsdag 5 jun 2012, 21:58: Misschien nog een tip, gebruik i.p.v. Tele2 mail Gmail, hiermee heb ik nog nooit problemen gehad en is gratis. Voordeel is ook dat je dan een veel grotere mailbox hebt en dus ook je mailbox niet zo snel vol zit en je kunt veel grotere mails ontvangen en versturen!

Nog een groot voordeel is dat je dan niet gehecht bent aan het adres van jouw provider en je veel makkelijker kunt overstappen. Bij Tele2 is dat wel zo prettig ;-)

ve
door verwijderd - Jun 6, 2012 om 00:43
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je krijgt gewoon de standaard foutmelding van geen verbinding met de server.

ve
door verwijderd - Jun 26, 2012 om 21:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Er heeft ongeveer twee weken een algemene storing gezeten op de server van Versatel/zonnet. Even leek het alsof de storing opgelost was, maar deze was er helaas nog steeds. Sinds ongeveer anderhalf week is de storing helemaal opgelost.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Bertinieus - Oct 16, 2024 om 15:16
Voeding & gezondheid

Mag mijn tandarts mij weigeren als ik mijn tanden bij een specialist behandel

Beste Kassa,

Ik heb een vraag over de rechten van een patiënt bij het kiezen van tandheelkundige zorg.
Ik sta momenteel ingeschreven bij mijn huidige tandarts en heb een plakbrug bij mij voortanden die vervangen moet worden en een gehele restauratie van mijn kiezen.

Voor mijn inschrijving bij deze tandarts had ik al aangegeven dat ik ook gesprekken had lopen bij een ... Lees meer

De
De Adelaar - Oct 16, 2024 om 16:57
Geldzaken & recht
Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op

Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op

De afgelopen dagen heeft de hoofdredacteur van Wielerflits anonieme forumleden gebeld. Dit met betrekking tot reacties onder een nieuwsbericht waarbij de website bekritiseerd werd op slechte journalistiek. De hoofdredacteur licht zijn werkwijze zelf netjes toe:

"(Gebruikers)naam intikken in de zoekmachine. Paar slimme zoektermen en je vindt vaak een adres of 06." Zie hier bijvoorbeeld ... Lees meer

WT
WTH2024 - Oct 14, 2024 om 20:14
Computers & telefonie

Meer mensen problemen met huismerk PrintAbout?

7 jaar lang print ik dagelijks met 2 grootformaat Canon printers met de originele Canon cartridges. In al deze jaren slecht 1 printkop moeten vervangen.

Na een aankoop bij PrintAbout werd ik net als velen telefonisch benaderd of ik het huismerk niet wou proberen.
Ze beloven zelfde kwaliteit en levenslange garantie en dan voor minder geld. Te mooi om waar te zijn? Ja inderdaad! ... Lees meer