Kapot zonder te vallen
Ik heb sinds november 2005 en sony walkmanphone W800i. Deze heb ik bij Orange, samen met een abonnement aangeschaft. ik ben al lang bij Orange en altijd tot volle tevredenheid. Nu is half januari het schermpje waar de pixels op zitten spontaan gebarsten. Ik heb de telefoon niet laten vallen, en hij is ook niet ergens tegenaan gestoten. Ik ben ermee teruggegaan maar ik heb vandaag gehoord dat het niet onder de garantie valt omdat ze zeggen dat er val- of stootschade aan zit. Dit is dus niet het geval.
Maar het zal wel mijn woord tegen het hunne zijn.
Ik ben toen ik de telefoon aanschafte ook niet goed voorgelicht over de mogelijkheid van verzekeren. Waardoor ik mij dus ook niet op een verzekering kan beroepen.
Is er een mogelijkheid om toch mijn telefoon gerepareerd te krijgen. Ik vind namelijk dat ik daar recht op heb.
Beste arevenberg,
In ieder geval is het schermpje gebarsten. Dit kan ook gebeurd door iets anders dan vallen. In ieder geval zijn er waarschijnlijk krachten op uitgeoefend waar het toestel niet tegen bestand is.
Voorbeelden hiervan zijn:
-Buigen
-Extreme temperatuurswisselingen
-Stoten
Probeer in ieder geval te achterhalen wat je verkeerd gedaan zou kunnen hebben waardoor het schermpje gebarsten is.
ook ik heb een telefoon met abonnement afgesloten voor mn dochter op 18 jan. en op17 feb. had ik ook een scherm wat spontaan gebarsten is ben de volgende dag naar belcompany gegaan en hij is opgestuurd nadat ik getekend had voor de evt. reparatie kosten nadat de mede werker had gezegd dat het lcd scherm er waarschijnlijk te strak was ingezet afgaande op zijn opmerking dat dat het geval was heb ik hem op laten sturen, en nu kreeg ik dus de melding dat mijn telefoon was gerepareerd en een rek. van 183,euro volgens de reparateur kon dus niet dat het lcd scherm er te strak in was gezet, op mijn vraag waardoor het dan wel gebeurd kon zijn zei die dat die te strak in mijn broek had gezeten ,,later las ik op internet bij belcompany site dat er een toestelkwaliteits garantie is dat ik binnen 30dagen mijn toestel om kan ruilen of dat ik daar recht op had was mijn vraag bij de klanten service beantwoord dat ik daar dan om had moeten vragen.het gaat om een ladyphone van samsung.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag een werkgever jou laten betalen voor het tekort aan contract uren
Onze zoon heeft onlangs voor een groot en bekende dierenwinkel keten in Ede gewerkt, hij is daar min of meer 1,5 maand aan het lijntje gehouden met de belofte op een hoger salaris maar uiteindelijk toch weer ingetrokken is, en daarna is weg gepest door zijn leidinggevende, (schelden en speciaal dieet eten weggooien (glutenvrij)), zijn leidinggevende heeft hem steeds eerder laten vertreken en heeft ... Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer