smeagel
door smeagel Feb 10, 2014 om 15:58
Computers & telefonie

Kassa 2e scherm app

Sinds een tijd heb ik een tablet met android versie 2.2.
Het leek me leuk om mee te doen met het 2e scherm van kassa op zaterdag. Probleem!!! De app hiervoor was niket geschikt voor mijn tablet.
Na contact met de kassa redactie bleek dat de app alleen geschikt was voor tablets van 3.4 en hoger. Ik moest mij tablet maar updaten of gebruik maken van de site. Beide ging niet, dus ik stelde voor dat men de app geschikt maakte voor versie 2.2 of als ze eem geschikte tablet hadden liggen ik me aanbevolen hield. Niets meer gehoord sinds dien.mijn mailbox is nog leger dan de fles van een alcoholist.
Vreemd dat een consumetten programma dat consumenten helpt die in de kou staan door bedrijven ED, haar eigen consumenten in de kou laat staan. IRONIE

469 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 10, 2014 om 16:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niet getreurd dat u niet mee kan doen aan dat panel. Is grote flauwekul.

pi
door pieterwolters - Feb 10, 2014 om 21:21
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Android 2.2 wordt maar door heel weinig apparaten gebruikt. In sept.2013 1,3% en dat is inclusief telefoons. 2.2 dateert van mei 2010, dus er zullen maar heel weinig tablets zijn die daarop draaien. Zonde van het geld om daar apps voor te maken.

diumenge
door diumenge - Feb 10, 2014 om 21:35
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, maar dan kunnen ze smeagel toch wel even een nieuwe tablet geven? Nu laat Kassa hem in de kou staan tenslotte.

smeagel
door smeagel - Feb 13, 2014 om 11:45
4 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op maandag 10 feb 2014, 21:21]Android 2.2 wordt maar door heel weinig apparaten gebruikt. In sept.2013 1,3% en dat is inclusief telefoons. 2.2 dateert van mei 2010, dus er zullen maar heel weinig tablets zijn die daarop draaien. Zonde van het geld om daar apps voor te maken.

Het is wel opvallend dat de Rabobank, AD.nl mobile, OV 9292 en TV.gids.tv wel apps voor android 2.2 maken en deze regelmatig een update hebben.
Als zij dat kunnnen waarom Kassa dan niet?