Klacht over Samsung cash-back actie
Goedenavond!
Mijn zoon heeft in juni 2011 een Samsung Star Qwerty gekocht van zijn zuurgespaarde zakgeld, daar zat een cashback van 20 euro bij.
Haast onnodig om te zeggen dat vrijwel zijn hele beltegoed is opgegaan aan contact met de klanten’service’ om deze cashback daadwerkelijk te ontvangen. Nu, 31 oktober, hebben we de cashback nog steeds niet binnen, wel een toezegging dat ik ‘morgen op de lijst’ wordt gezet (ondanks eerdere beloftes dus nog niet gebeurd), maar de klanten’service’ wil geen compensatie geven voor de ca. 30 euro aan telefoonkosten voor het bellen met de klantenservice, de frustratie en tijd, de verbroken beloftes (u wordt écht snel teruggebeld hierover), etc.
Klanten’service’ blijft vriendelijk en correct, maar lost niets op.
Gewenste oplossing: behalve de cashback (binnen 1 week op onze rekening) vergoeding voor de telefoonkosten alsmede iets aardigs voor mijn zoon.
Ik heb indien gewenst nog de gevoerde correspondentie.
Hoi,
Wij hebben 13 december een Sams. Dolby surroundset gekocht met 25 euro cashback. Alles gedownload, ingevuld en aangetekend verstuurd. Na 4 weken een mail gestuurd met de vraag wanneer wij het bedrag retour mochten ontvangen. Na 4 dagen nog geen reactie op de mail dus nog maar eens een mail gestuurd.
Nu snel een antwoordt, nou ja geen antwoord eigenlijk:
----------------------
Geachte heer/mevrouw,
Ons streven is om het bedrag binnen vier weken na verwerking van uw aanvraag over te maken onder vermelding van Acties.nu
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Helpdesk | Acties.nu
Email: helpdesk@acties.nu
----------------------------------------------------------------------------
Eigenlijk wil ik weten wanneer ik de betaling mag verwachten dus nog maar eens een berichtje gestuurd met de vraag wanneer het dan behandeld gaat worden. Uiteraard nog geen bericht retour ontvangen.
Als ik zo rechts en links rond kijk lijkt het een heel normale gang van zaken te zijn, niet reageren op mails en klachten. Daar zou eens wat aan gedaan moeten worden..
Gr. AOM
Zulke actie's leiden tot niets. Waarom kan zo'n actie niet meteen afgerekend worden aan de kassa. Ik heb ook een actie gehad met braunn scheerapparaat korting via hun website. Alles ingevuld, verzonden, aantal mailtjes aan gewaagd of braunn nog aan haar actie hield, maar tot op de dag vandaag geen antwoord, en nog steeds niet het geld op de rekening gestort. En dat is al twee jaar geleden..
Het is gewoon korting beloven maar niet geven. Deze bedrijven weten gewoon, dat dit een lokkertje is, en dat veel mensen het bij laten zitten, omdat teveel werk is om uw recht en uw korting op te eisen... Makkelijk geld verdienen heet dat..
Ik koop geen apparatuur meer, waarbij ik via internet om korting moet schooien.. Tegenwoordig zeg ik in de winkel dat ik de korting terplekke wil hebben, en krijg ik het niet, dan mogen zij van mij het houden..
Mijn ervaring is dat toen ik de klacht op klacht.nl had gezet, Samsung ineens wél reageerde. Niet helemaal zo snel als gehoopt, maar wel min of meer volledig. Cashback is inmiddels terug en we hebben ook een koptelefoontje voor mijn zoon gekregen.
Jammer dat het vaak op deze manier opgelost moet worden. Idee van Paul S is denk ik beter, gewoon gelijk in de winkel vragen.
Hallo,
Toch nog goed nieuws,
Na zeer slechte communicatie van Samsung vandaag toch het beloofde bedrag van de cash back actie op onze rekening gestort.
Als ze bij Samsung de mensen via mail behoorlijk zouden behandelen was het zowaar nog eens nette firma.
Allemaal verder succes met deze actie, gaat dus ook wel eens goed.
ls
`k ben ook al een tijdje bezig nu met samsung en de cashback aktie...tot op heden nog geen letter op papier ontvangen...
je komt er ook niet echt achter wie nu precies deze aktie afhandelt ...in ieder geval niet samsung in delft..
`k las ergens dat samsung nederland een samenwerking is aangegaan met Unamic/HCN...die zitten ook in het gebouw van samsung Delft..en die zouden de afwikkeling van alle akties die Samsung heeft afhandelen...slecht dus
`k kan het mis hebben maar dan op grond van het ondoorzichtige bij Samsung
een klacht op klacht.nl resulteert in een berichtje in de geest van ``..we hebben uw gegevens gevonden en we streven er naar dit binnen 4 weken af te handelen...8 weken dus ipv de 2-4 weken zoals vermeld in de voorwaarden van samsung zelf..
maar zolangzamerhand gelooft niemand die toezeggingen meer ..meestal een Alex of Sander die deze berichtjes stuurt...daarna hoor je niets meer..
`k ben al bezig op Samsung Tomorrow /facebook en zet er elke dag iets neer in de zin van``samsung......youre losing customers in the Netherlands``..hopend dat er eindelijk iemand wakker wordt bij Samsung zelf...
`k gedraag mij nu dus als een soort luis in de pels van samsung...
en de oplossing?...gewoon afspraken nakomen!....en bespaar mij de reaktie van ``door overweldigend succes hebben wij enige achterstand``...deze akties zijn al bezig sinds begin 2011...een beetje bedrijf speelt in op de verwachtte drukte van dergelijke akties...of hebben we hier met amateurs te maken?...of ng slechter gedacht ....hoopt Samsung dat een groot deel van hun nu nog klanten moedeloos afhaken en het maar laten voor wat het is?..
wij domme europeanen...laten we ons ook nog een simpele afstandbediening bij een duur toestel in de handen drukken(ue40d8000ys) waar ze in Amerika het qwerty toetsenbord er gewoon bijgeleverd krijgen...wat smart tv?...sms-en met de simpele afstandbediening ..wat een blamage
goed,wie weet wat dit oplevert...
met vr gr
j.burgemeester,Zwaag
overigens....een dijk van een toestel..maar zou op basis van de kwaliteit van de aftersale van samsung niet snel nòg een produkt van samsung aanschaffen
met vr gr
j.burgemeester
Zwaag
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag een werkgever jou laten betalen voor het tekort aan contract uren
Onze zoon heeft onlangs voor een groot en bekende dierenwinkel keten in Ede gewerkt, hij is daar min of meer 1,5 maand aan het lijntje gehouden met de belofte op een hoger salaris maar uiteindelijk toch weer ingetrokken is, en daarna is weg gepest door zijn leidinggevende, (schelden en speciaal dieet eten weggooien (glutenvrij)), zijn leidinggevende heeft hem steeds eerder laten vertreken en heeft ... Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer