di
door diannegerard Aug 17, 2015 om 17:53
Computers & telefonie

Klachten

zijn er meer mensen die klachten hebben over Fiber.n??
na 2 maanden nog niet aangesloten met de TV.
Telefonie laat ook op zich wachten.
l

328 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 17, 2015 om 18:15
16894 Antwoorden / 202 Vragen
0

Graag meer info. Vooral of er bij u al wel een glasvezelkabel ligt. Als u een glasvezelkabel aansluiting heeft en ook een overeenkomst met fiber nl, ga dan te rade bij consuwijzer.nl

edrick3
door edrick3 - Aug 17, 2015 om 18:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo diannegerard,

Ja hoor,
Kijk bv. hier en hier.

Met vr.gr.

ho
door hopetobehelping - Aug 17, 2015 om 18:31
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste diannegerard,

als u een contract bent aangegaan en er wordt niet geleverd dan heeft u er ook weinig aan.
Als ik u was dan zou ik ze in gebreke stellen en een ultimatum (bijv. 14 dagen) stellen. Die tijd geeft u ze om de problemen op te lossen, doen ze dat niet dan ontbind u de overeenkomst wegens niet leveren, niet nakomen van de contractuele verplichting vanuit de zijde van Fiber.

Als Fiber niet levert dan kunt u kosteloos de overeenkomst ontbinden. Meer informatie leest u hier.

Hoop dat het spoedig voor u opgelost wordt of dat u spoedig een aanbieder hebt die wel levert.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 17, 2015 om 18:43
16894 Antwoorden / 202 Vragen
0

de info die edrick3@ geeft is volstrekt duidelijk. Naast het advies van mij om consuwijzer te benaderen (maar gelet op hetgeen edrick3@ aangeeft zal dat al wel eerder zijn gedaan zo snel als mogelijk het advies van hopetobehelping opvolgen!.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

opaplop
opaplop - Jun 27, 2024 om 14:25
Geldzaken & recht

Post NL

Heb spullen besteld, die zouden via Post nl komen, alles afgesproken, dag,tijd en ook een plaats waar ze het mogen neerzetten. Nu krijg ik bericht,uw pakket komt niet. U kan een andere dag en tijd afspreken, maar dan is het zo, dat ik er weer extra voor moet betalen als ik het sneller zou willen hebben.
Is dit gebruikelijk bij Post NL????


Lees meer

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer

ke
keesbakels - Jun 27, 2024 om 10:05
Elektronica & tv

Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?

Goedemorgen forumleden,

Bij het afspelen  van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname ... Lees meer