br
door broodje Feb 2, 2008 om 15:36
Computers & telefonie

Koersen op je mobiel

weer een vraag. Nu imode eruit gaat wil ik dus overstappen naar internet op je telefoon. Het probleem is dat de sites niet allemaal gemaakt zijn voor je telefoon dus niet compact.

Weet er iemand die mij kan zeggen wat voor telefoon ik het beste kan pakken en bij kpn het liefste.

belangrijk voor mij en daar doe ik het voor zijn de beurskoeren bekijken en de rest is niet belangrijk maar moet wel overzichtelijk zijn.

bvd

misschien rare vragen van mijn kant maar ik heb eigenlijk 0 procent verstand van mobieltje vandaar

338 3 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 2, 2008 om 17:14
16888 Antwoorden / 202 Vragen

een blueberry is dan veel handiger en per saldo ook goedkoper.

morrigan
door morrigan - Feb 3, 2008 om 11:12
87 Antwoorden / 0 Vragen

Bij KPN kun je tegenwoordig ook een internetbundel afsluiten bij je abonnement. Voor 9,95 kun je onbeperkt internetten op je mobiel. Via de portal KPN Vandaag kun je de koersen op je mobiel bekijken (wijkt qua layout niet veel af van Imode). Dus als je op die manier de koersen bekijkt, heb je niet eens zo'n groot scherm nodig.

Verder zou ik voor een degelijk merk gaan, zoals Nokia.

door 4711 - Feb 3, 2008 om 11:17
885 Antwoorden / 2 Vragen

Via Wifi niet beveiligde verbindingen of via hackers programma naar slecht beveiligde kun  je met elk notebook overal online!

Dus onbeperkt gratis surfen en kijken  en dat zie ik liever dan enkele beperkte info op een klein mobieltje!
Zelfs op het binnenhof is via de regering nog een verbinding beschikbaar,  dit is bewezen na controle IP nummer!