ge
door gerrit55_1 Nov 6, 2004 om 23:19
Computers & telefonie

Koop geen kia sorento VRAAG EN WAARSCHUWING

Dit is een vraag,WIE HEEFT ER OOK EEN KIA SORENTO GEKOCHT EN DE AFLEVERING NOG NIET GEKREGEN???? een waarschuwing KOOP ER GEEN ÉÉN,WIJ HEBBEN IN DECEMBER 2003 ER EEN GEKOCHT DEZE ZOU WORDEN AFGELEVERD IN MAART 2004, TOT NU TOE NOG NIKS DE DEALER REAGEERD NIET EENS MEER TOP DEALER KIA IN UTRECHT IS MOOK NOG EENS DE DEALER VAN DE ROVERS BRBRBRBRBRB

821 5 Rapporteer

user123
door user123 - Nov 12, 2004 om 23:59
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Ik ben niet doof !

sm
door smilla - Nov 25, 2004 om 21:55
2 Antwoorden / 1 Vragen

Koop sowieso NOOIT bij de KIA dealer in Utrecht. Het zijn 1e klas oplichters.

ge
door gerrit55_1 - Nov 25, 2004 om 22:02
5 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo allemaal,de kia sorento staat voor onze deur,eindelijk heeft een dealer ons lot aangetrokken bedankt kia dealer uit lopikkapel,deze dealer heeft binnen 4 dagen kunnen zorgen dat wij een kia sorento hebben gekregen,de dealer in utrecht mag hem aan iemand anders verkopen als hij hem nog geleverd krijgt.Geen grijntje medeleven hebben wij gehad van de kia dealer utrecht,alleen of we het wel op papier wilden zetten dat wij van de koop afzien,dat doet mijn advocaat nu ook dus meneer roelofs brief komt er aan.Wel de manager van de kia importeur heeft ons gebeld en kon niet meer doen als zijn excuus aan bieden,en geeft ook het probleem toe met het bestellen van de kia sorento.Nu jullie zijn op de hoogte.Groeten gerrit.

vr
door vroegevogel_1 - Nov 28, 2004 om 14:21
59 Antwoorden / 2 Vragen

Ik vraag me af of er een importeurschap is en zo ja, wat zeggen die?

Ook ik ben wel een paar keer in verwachting geweest van een nieuwe auto. De eerste keer 9 maanden en de tweede keer 11 maanden. Lang leve VW.

Mij staat nog voor de geest dat er een lange levertijd was voor de Sorento.

Maar toch veel plezier met je nieuwe aanwinst.

ge
door gerrit55_1 - Nov 29, 2004 om 19:34
5 Antwoorden / 6 Vragen

Ja wat moeten die zeggen,per 1 januari is hij geen dealer meer,hij had zijn dealerschap al opgezegt,ik ben niet degene geweest die hem niet wilden hebben,nee hij kon hem niet leveren,dan mag ik van de koop afzien,alleen er is natuurlijk wel het een en ander voor af gegaan,als ik hem af had gezegt zonder hem de kans te geven hem binnen 4 weken te leveren is het anders,dan gaat art 6 in dat houd in dat ik hem 15% van de koop moest betalen,nu heeft hij het af laten weten en eis ik van hem 15%,dit ben ik nu ook extra kwijt,en als hij hem optijd had geleverd,dan was ik het gene kwijt wat ik toen ook uit had willen geven.Groeten Gerrit