li
door lidavdkroft Jul 7, 2009 om 13:43
Computers & telefonie

Kopen online

Hallo lezer,

ik heb een vraag over kopen online. ik ben een beginnend internetgebruiker en denk erover een externe harddisk te bestellen bij bol.com. ik heb daar een beetje rondgesnuffeld en ze bieden het produkt wel goedkoper aan. heeft iemand ervaring met dit bedrijf? ik zou vooruit moeten betalen en vraag me af of ik dan het produkt wel ga krijgen. je hoort regelmatig dat iemand betaalt en niets ontvangt. kan ik dit bedrijf wel vertrouwen?

alvast bedankt!

m.vr. groet. charmant

336 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 21, 2009 om 14:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bol.com is een prima site! Koop zelf veel boeken en cd's nooit terleurgesteld!

ve
door verwijderd - Jul 21, 2009 om 15:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk woon je in een buurt waar ze slecht betalen. Ik wou samen met een familielid iets bestellen en dat kon ook niet zoals ik gewend ben met acceptgiro. Ze woont sinds kort in een achterstandswijk en moest waarschijnlijk daarom ook vooruitbetalen. Mijn ervaringen zijn redelijk tot goed met bol.com.

ve
door verwijderd - Jul 21, 2009 om 20:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik woon niet in een wijk waar slecht betaald wordt bij mijn weten. ik heb geen rekening bij een bank op internet, daarom is de enige mogelijkheid voor mij om vooruit te betalen. inmiddels heb ik de gok bij bol.com gewaagd en het bestelde al in huis gekregen. wel een hele geruststelling! nu weet ik dat ik daar gerust op deze manier iets kan kopen

ve
door verwijderd - Aug 2, 2009 om 11:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Of het anrwoord nog nodig is weet ik niet maar Bol.com is een goed en betrouwbare site. Ikzelf zou echter géén hardware daar kopen. Als je wat langer rondsnuffelt zal je bij eveneens betrouwbare sites gegarandeerd meer schijf voor minder geld vinden.

ve
door verwijderd - Aug 2, 2009 om 14:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo. Ik ben en regelmatige koper bij bol en ben zeer tevreden. De eerste keer moet je vooruit betalen en daarna kun je volgens mij ook met een acceptgiro betalen. Misschien een idee om eerst iets goedkoops te kopen en betalen met ideal en daarna wat je eigenlijk wil. Groetjes Ingrid

ve
door verwijderd - Nov 25, 2011 om 11:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben niet tevreden over Bol.com. Ik wilde een cd bestellen 'de echte sinterklaasliedjes'. Deze zou 11% in de aanbieding zijn bij Bol. Echter ging ik nog verder zoeken via Google en daar kon ik dezelfde cd voor 5,- minder kopen! Dan voel ik me bij bol.com wel echt belazerd!

ve
door verwijderd - Nov 25, 2011 om 12:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je moet eens winkelen bij Mycom daar heb ik hem vandaan 1,5 tb voor nog geen 60 euro. Dit bedrijf heeft dus ook een heleboel winkels waar je hem eventueel kan halen. Maar via het net moet je dus eerst betalen. Maar 100% te vertrouwen. Trouwens bij Bol com is het ook goed, verschillende keren een bestelling gedaan, met accept betalings mogelijkheid. Als je tenminste niet slecht bekend staat.Ook foka is betrouwbaar met deze bedrijven heb ik dus geen moeilijkheden.