door wielk62 Aug 8, 2008 om 17:35
Computers & telefonie

Kpn

Hallo

kan mij iemand zeggen hoe ik van die KPN af kom ik krijg iedere keer een Internet + bellen abonnement die ik niet besteld heb en dan moet ik weer gaan bellen zodat ik er vanaf ben en hun sturen mij dan weer een brief met een nieuw abonnement ik word er gek van en je kunt bellen blijven heb zelf het hoofd kantoor gebelt maar die kunne er niets aan doen zeggen ze .wat nu ik weet het niet meer

Gr Wiel

1156 11 Rapporteer

lo
door loenatik35 - Aug 8, 2008 om 18:18
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb eigenlijk min of meer hetzelfde probleem,ik probeer mijn abonnement op interactieve tv te annuleren ,maar na "tig" keer al gebeld te hebben en zelfs al een schriftelijke klacht te hebben ingediend wil dit nog steeds niet lukken,dit gaat al zo sinds juni,en wordt er ook radeloos van want dit kost je geld voor het telefoneren en de kosten van het abonnement blijven ook maar doorlopen.Ik hoop dt er iemand is die ons een goed advies kan geven wat te doen.

Groeten Debora

jeuneke
door jeuneke - Aug 8, 2008 om 19:41
65 Antwoorden / 34 Vragen

Stuur een aangetekende brief met uw klacht naar de KPN.

Zet ook in de brief dat u Kassa hebt ingeschakeld (of een andere instantie die consumentenbelangen behartigt) en doe dat ook!

wi
door wielk62 - Aug 8, 2008 om 19:43
3 Antwoorden / 4 Vragen

Hoi ik kan geen brief sturen omdat ik geen adres kan vinden van KPN op geen enkele brief die ze sturen staat een afzender zodat je kunt reageren

lo
door loenatik35 - Aug 8, 2008 om 19:59
2 Antwoorden / 0 Vragen

Er is wel een adres waar je met je klacht heen kunt ,maar ook dit zal niet helpen want dit heb ik ook al gedaan en ze hebben me zelfs erover teruggebeld met de mededeling dat het allemaal goed komt maar dit is ook al weer een week of 5 geleden en alles is nog steeds bij 't oude.Het adres heb ik helaas niet meer,maar iemand bij KPN heeft mij dit adres gegeven.

Groet Debora

gsm
door gsm - Aug 8, 2008 om 20:01
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Vestigingsadres
Bij de Kamer van Koophandel ingeschreven onder de naam:

KPN B.V.
Maanplein 55
2516 CK Den Haag

GSM

wi
door wielk62 - Aug 8, 2008 om 20:04
3 Antwoorden / 4 Vragen

we hebben al een adres gevonden het stond nog op een oude brief

ja
door janton_1 - Aug 14, 2008 om 08:50
2 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon elke keer als ze geld afhouden terug laten storten en volhouden.volhouden en nog eens volhouden!!!

KPN is erg hardleers.

Als wij die streken uit zouden halen als KPN en HETNET zouden we al lang opgepakt zijn .

willemo_1
door willemo_1 - Aug 14, 2008 om 09:32
167 Antwoorden / 0 Vragen

wiek62,

KPN aanschrijven via het contactformulier dat je op www.kpn.nl kunt vinden (gratis). Je ontvangt dan een bevestigingsantwoord via een E-mail en daarna een E-mail met een antwoord. Als het antwoord niet het juiste is weer een nieuwe klacht met verwijzing naar de eerdere indienen. UIteindelijk zal er iemand telefonisch contact met je opnemen en als de klacht terecht is het probleem oplossen.
Als je de KPN lijn nog wel nodig hebt moet je de bedragen niet laten storneren want dan loop je de kans dat je geheel wordt afgesloten.

Ik heb iets soortgelijks met HetNet gahad.
Ik ontving op een oude inmiddels vervallen HetNet account (ik gebruik inmidels InternetPlusBellen) een rekeningen voor Basis Mail en Site (eigen domeinnaam en eigen site) terwijl ik die niet heb en ook niet heb gehad. Na vele contacten per E-mail en per telefoon met HetNet (ik werd door HetNet gebeld dus gratis) werd ik uiteindelijk door iemand van KPN gebeld. Het probleem was toen snel opgelost en het bleek door een conversie van de software van het abonnee bestand te zijn ontstaan.
Ik had inmiiddels wel alle bedragen laten storneren en een selectieve blokkade voor betalingen aan HetNet laten opleggen en toch heb ik de gefaktureerde bedragen teruggesort gekregen. Eerlijk als ik ben heb ik dit "foutje"toen aan HetNet gemeld doch er werd verteld dat ik dit dan maar als een genoegdoening voor de ellende/moeite moest beschouwen.

Mijn ervaring met HetNet en KPN is dat als er een echt fout door hun wordt gemaakt je dit moet bijven melden tot deze is opgelost. Zij zullen dan ook (soms in bedekte termen) kun fout erkennen.

Met vriendelijke groet,
Willem

willemo_1
door willemo_1 - Aug 14, 2008 om 09:34
167 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry foutje.

www. kpn.nl moet uiteraard www.kpn.com zijn.

Groeten,
Willem

ja
door janton_1 - Aug 14, 2008 om 10:04
2 Antwoorden / 0 Vragen

Nou Willem dan is het bij jou goed afgelopen.Ik heb vorige week een aansluiting gekregen van HETNET.Van de voorlichting om aan te sluiten klopte niets.

Bellen naar het net  €20 en nog niets toen stuurde ze een monteur die gooide alle aansluitingen weer er van af (Die aansluitingen waren totaal overbodig) en heeft de boel aangesloten.  Een computer werkte niet er werd gemeld dat hij Vista 6 niet ondersteunde.Ik heb maar vlug mijn oude provider gebeld (UPC) en mijn abbonnement door laten lopen (de einddatum was nog niet bereikt).Alles werkt weer perfekt.  HETNET 2 maal gebeld om meteen op te zeggen en het modem terug te sturen. Kon niet! want we waren nog niet in hun systeem dus niet opzeggen????

Belkosten weer €15. er is ook nog mobiel gebeld door mij tijdens de aansluiting €8.  en nog niets van HetNet. Ik wil er dolgraag vanaf maar kan gewoon niet opzeggen hoewel ik een maandelijks abb. heb.  Totaal heb ik al minstens €43 verbeld en er nog niets voor gehad.

Eerlijk bij UPC heb ik nog nooit problemen gehad! Altijd direct aansluiting als je met de klantenservice belt en het kost ook maar 10 eurocent per min.

Dat is nou net wat me dwars zit bij KPN/HETNET , je kunt gewoon niet opzeggen GEEN MODEM terugsturen WANT JE HEBT GEEN ADRES   ALLEEN EEN POSTBUS!!!

Ik heb al eerder KPN gehad (Wanadoo) ook een en al ellende met opzeggen.  Dus mensen U bent gewaarschuwt bezint eer ge begint.  p.s. ik wilde een maandelijks abb. omdat hier glasvezel komt en ik me daar voor heb aangemeld maar dat duurt nog even vandaar dat ik even wilde overstappen naar HETNET (maandelijks) Dat kost me nu ontzettend veel geld. Dus een foutje van mijn kant dat had ik nooit moeten doen want ik was eigenlijk gewaarschuwd maar zo naief  om te denken dat het nu wel goed zou gaan.

willemo_1
door willemo_1 - Aug 14, 2008 om 11:51
167 Antwoorden / 0 Vragen

janton,

Je moet ook niet naarKPN of HetNet bellen maar een E-mail (gratis) sturen. Zij antwoorden dan in eerste instantie per E-mail en tenslotte telefonisch, Aangezien het telefoongesprek van hun kant komt is het dan gratis.

Met vriendelijke groet,
Willem