Kpn
help!!! heb al 2 maanden de spullen in huis om tv, internet en bellen te instaleren van kpn. alles is netjes geinstaleerd alleen niks doet het. volens kpn ligt het probleem bij hun en na veel telefoontjes ( heb het even bij gehouden. in 48 uur tijd 10 uur in de wacht gehangen!!!!)nog steeds niet aangesloten. wordt steeds volgehouden door kpn dat ze er mee bezig zijn en heb intussen echt elk excus van ze gehoort die er maar te verzinnen is. ben van de ene afdeling naar de andere gegaan en nog steeds heb ik geen verbinding. zit nu al 2 maanden zonder tv, intenet en telefoon en begin de moed echt te verliezen. wie kan mij advies geven wat het beste is wat ik kan doen??? word er namelijk helemaal gek van. bvb dank vanes
Beste Vanes,
Stuur KPN een brief, liefst aangetekend, waarin u verslag doet van de situatie en eis daarbij aansluiting of herstel van de oude situatie voor een bepaalde datum. Geeft KPN een redelijke termijn om het probleem op te lossen, als u vandaag de brief nog op de post doet bijvoorbeeld maandag 23 april.
Groetjes,
nowhere
Heb je je eigen al aangemeld via dat nummer dat je moet draaien als je alles hebt aangesloten?
Bel anders eens naar 020-4846716 vraag naar Fikri, die beld je dan terug.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen
Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Berkenbosch Mode
Goedendag,
Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer