wc
door wcvdb Jan 13, 2007 om 14:36
Computers & telefonie

KPN aansluiting weer terug

Heb getracht via Abel Telecom een abonnement te nemen op Internet en Telefonie. Alles keurig geregeld, op 5-12 monteur alles aangesloten, en tot op heden nog steeds geen Internet en Telefoon via Abel Telecom. Na herhaalde mailtjes, want bellen met helpdesk kost een vermogen met een mobieltje, een nieuw modem gekregen, maar zonder enig resultaat. Ben het inmiddels zo spuugzat, dat ik Abel verzocht heb om mijn KPN aansluiting te herstellen. Maar krijg geen reactie hierop.

Wat moet ik doen om dit weer te herstellen.

Wim van den Berg

386 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 13, 2007 om 14:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

wcvdb,

Naar KPN terugkeren en je weer aanmelden als "spijtoptant" kan mits dit binnen een bepaalde tijd gebeurt (ik meen 3 maanden).
Je moet je dan na opzegging van ABEL wel zelf bij KPN aanmelden.

Met vriendelijke groet,
Willem

ve
door verwijderd - Jan 13, 2007 om 15:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor de tip

ve
door verwijderd - Jan 13, 2007 om 16:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

wcvdb,

Zeg Abel wel aangetekend op met vermelding van de reden(en).

Met vriendelijke groet,
Willem

ve
door verwijderd - Jan 13, 2007 om 17:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

1 Als Abel telecom geen verbinding kan maken, en het niet oplost, kunt U het Contract ONTBINDEN.
het reeds betaalde terug vragen, en haal alles wat nog terug te halen is terug, max 1 maand.

2 meld je aan bij KPN, meestal binnen week geregeld.

Groetjes Anastasia.

ve
door verwijderd - Mar 10, 2007 om 10:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Soms lukt het niet om van Abel af te komen, ik heb daarom een inventarisatie gemaakt van klachten op 'abelklachten punt rowaan punt com'. We proberen hiermee druk op Abel uit te oefenen!