me
door melissa1988 Nov 2, 2005 om 21:08
Computers & telefonie

Kpn abbonement

Ik heb een kpn abbonement en als ik mijn saldo (minuten) op wil vragen, dan sms ik naar 1244 "saldo" en vervolgens staat er : fout bij sms versturen.


Ik zou graag willen weten of er meerdere mensen zijn die er last van hebben.


Melissa,,

822 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pl
door plop1234 - Nov 4, 2005 om 11:31
31 Antwoorden / 1 Vragen
0

kun je wel sms berichten naar andere (mobiele) nummers versturen? Als dit niet kan, zal het service centrum nummer vrijwel zeker fout staan. Als sms-en naar andere nummers wel gaat, kan het geen foute instelling zijn, en ligt het probleem bij het kpn nummer waar je het naar toe wilt sturen.


je kunt het service centrum nummer controleren bij bericht instellingen. (controleer dan ook meteen of bericht type op tekst staat).


Ik heb op de site van kpn de correcte service centrum nummers voor kpn opgezocht:


Voor abonnementen: + 31 653 131313
Voor PrePay-aansluitingen: + 31 653 131314

sunset_1
door sunset_1 - Nov 6, 2005 om 14:40
265 Antwoorden / 22 Vragen
0

Probleem is bekend, ook bij KPN. Nu ze eindelijk een service hebben waarbij je je saldo op kunt vragen werkt het niet altijd. Zo kan het ook gebeuren dat je je antwoordsms pas 5 uur later krijgt ofzo.


Er is wel verschil tussen Hi en KPN-mobiel! KPN-mobiel gebruikers kunnen ook bellen naar 777, een extra service.

ar
door arnie2 - Nov 15, 2005 om 16:50
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bij Vodafone en T-mobile kun je je saldo (beltegoed) ook opvragen door het volgende in te toetsen: : *101#


Nadat je dit ingetoetst hebt druk je op de toets voor verzenden. Na enkele seconden krijg ik altijd een melding met mijn beltegoed.

ro
door ronny530 - Nov 15, 2005 om 17:11
2882 Antwoorden / 41 Vragen
0











Deze dienst is niet beschikbaar voor Hi, KPN MobielPlus of PrePay. Sorry voor de grote letters maar heb het van kpn.com gekopieerd


Succes Ronny

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer