Ik ben al vanaf november met kpn bezig omdat ze elke maand twee abonnementen afschrijven ipv één. En ik krijg elke maand te horen er komt een verrekening maar die zijn ze nu al drie keer vergeten. Ik krijg nog over de honderd euro terug maar zeggen steeds we kunnen u dat nu niet terug storten dat wordt volgende maand maar als ik zeg dat ik het bedrag laat stoneren dan kunnen ze míj wel afsluiten. Wat kan ik hier mee. Ik ben er nu wel klaar mee.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Twitter, facebook, maak gebruik social media. Bedrijven houden er niet van als klachten openbaar worden. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik een probleem had met een bedrijf (vaak over betalingen) en dan kon het opeens opgelost worden toen het op internet stond. Vaak vragen ze wel of je het er daarna weer eraf kan halen.
Bij mij werd abonnement Digitenne afgeschreven na verhuizing terwijl ik op het nieuwe adres helemaal geen Digitenne kon ontvangen. Oneindig veel telefoontjes, mails, klachten aan besteed. Het heeft ruim een jaar geduurd voor ik mijn geld terug kreeg met excuses en een bos bloemen. Nooit, maar dan ook nooit wil ik nog iets met KPN te maken hebben.
Ik herken dit, hetzelfde probleem gehad. Na veel bellen en mailen kreeg ik de raad een ouderwetse brief te sturen naar: Klanten Reacties, Postbus 13500, 9700 EG Groningen. In de brief de geschiedenis beschreven en alle mailtjes afgedrukt en een kopie van het contract meegestuurd. Je krijgt geen antwoord, maar het geld werd teruggestort.
Probeer het eens in een KPN winkel bij jou in de buurt!
Wij zijn naar een KPN winkel gegaan bij ons in de buurt. Daar hebben we rustig alles uitgelegd en daarna kregen wij vrij snel het geld terug wat we nog tegoed hadden. Dit is al vaker dan een keer gebeurd en we hebben altijd alles keurig en vrij snel ook, terug ontvangen. In het verleden hebben we het ook vaak via telefonisch contact proberen op te lossen, maar dat is niet effectief. Je krijgt steeds iemand anders aan de lijn en men weet van elkaar niet wat er is afgesproken en je ervaart een hoop ergernis. Plus je betaalt een hoge telefoonrekening omdat je vaak lang moet wachten.
Laat de teveel betaalde bedragen storneren. KPN heeft overal lak aan. Wij hebben het zelf aan de hand gehad, niets helpt, bellen, mailen, sociale media, zelfs op aangetekende brieven werd niet gereageerd.
Zoals hierboven reeds meerdere malen beschreven, beknopt samengevat: een ramp. Ook zelf ervaring mee gehad...... Komt overeen met bovenstaande, echt een gigantisch probleem. Enige wat je kunt doen is steeds 1x laten storneren, en dan hopen dat het abonnement er dubbel oid instaat, zodat je niet wordt afgesloten, want dat kan ook nog. In ieder geval, steeds bellen & mailen, totdat ze je echt vervelend gaan vinden, dat wil nog wel eens helpen. Succes!
Helaas zul je met mijn reactie ook niet geholpen zijn, maar ik wil toch wel graag kwijt dat ik na jaren ellende met deze firma eindelijk van ze verlost ben. Alles wat mis kan gaan ging er bij hun ook mis, verhuizing - telefoon - internet - dubbele afschrijvingen enz, en altijd was het mijn schuld volgens KPN. Het heeft me een rechtzaak gekost maar ik heb mijn gram gehaald bij deze klant onvriendelijke en arrogante firma en ik heb de zaak gewonnen en heb het geld terug gekregen waar ik recht op had plus een vergoeding voor het ongemak wat ze mij jaren hebben aangedaan. KPN?,nooit meer!.
Ik heb hele goeie ervaringen met KPN en ben altijd netjes geholpen. Toen bij een storing het gesprek wel lang duurde ( Het was toen nog niet gratis) werd mij gezegd dat de telefoonkosten niet in rekening zou worden gebracht en dat gebeurde dan ook niet.
Vragen per mail, altijd binnen 48 u. bericht terug.
Zou het helpen bij bij de vara,ja die.Een koude douche aan te vragen,volgens mij is dit niet leuk voor hen. Dus eerst een klacht bij hen in dienen,met de mededeling dat je als ze binnen drie dagen het geld niet terug geven,je deze stap gaat nemen,dan kunnen ze ook niet zeggen,wij wisten niet dat u de publiciteit ging zoeken.En ik denk dat het wel zal helpen. Veel succes met het terug krijgen van je geld.
U geeft aan dat KNP tot drie maal toe een rekening dubbel heeft geïncasseerd en u daardoor ongeveer honderd euro terug krijgt. KPN heeft dit bedrag onrechtmatig van uw rekening afgehaald. Daardoor heeft recht op de wettelijke rente van c.a. 3% vanaf het moment de bedragen van uw rekening zijn afgeboekt. Daarnaast kunt u zelf incasso handelingen verrichten en daarvoor maximaal 40 euro in rekening brengen. Als u hiervoor een incassobureau inschakelt dan is het bedrag maximaal 48,40 euro. U kunt ook naar de kantonrechter. Dit kunt u eveneens alleen doen of uitbesteden. In het laatste geval moet u er op rekening dat u het overgrote deel van de kosten van vertegenwoordiging niet vergoed krijgt. Kosten voor de deurwaarder en het griffierecht krijgt u vergoed. En daarnaast 30 tot 90 euro voor vertegenwoordiging.
Als u het bedrag storneer dan mag KPN u niet afsluiten. U heeft immers betaald. Maar als ze dit doen dan moet u naar de rechter. U kunt het beter een geldkwestie laten blijven.
[quote=simon55 schreef op vrijdag 12 apr 2013, 16:36]He tijger ik ben gelukkig geen klant maar van dat leipe bedrijf was t in t verleden en nergens op papieren staat maar enigzins n nummer vermeld hoor mijn buren hebben kpn ik heb t effe nagekeken en ik vroeg voor die persoon of je t nummer wou vermelden maar jij met je achtelijke antwoord van VOOR DIE LUIE FIGUREN je lijkt god in frankrijk wel
Een brief schrijven aan de directeur, met de daarop vermelde klacht en sommage. Tevens dat u een maandelijks bedrag aan rente en kosten in rekening brengt. Kortom zelf een ook een faktuur faktuur sturen. Succes
Een brief schrijven aan de directeur, met de daarop vermelde klacht en sommage. Tevens dat u een maandelijks bedrag aan rente en kosten in rekening brengt. Kortom zelf een ook een faktuur naar KPN sturen. Succes
Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie? Verzendgegevens post nl aanwezig Graag Uw reactie hierover.
Situatie: - onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). - het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden - er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee
...
Lees meer
Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.
Om
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer