ch
door chanoem Jan 27, 2011 om 13:53
Computers & telefonie

Kpn-mail

Deze vraag is voor een vriendin. Zij heeft KPN als provider en sinds deze is overgestapt op het gebruik van glasvezel, komen haar mails bij een aantal van haar contacten niet aan. Onder meer bij mij en ik zit bij Ziggo. De laatste zegt dat het aan KPN moet liggen en KPN zegt dat het aan Ziggo ligt. Heel fijn. Nu blijkt dat er meer contacten bij ook andere providers zijn die haar mails niet ontvangen.
Herkent iemand dit probleem? Want KPN zegt er allees aan te doen, maar ja, intussen duurt de situatie maar voort en zit zij met de gebakken peren. Alvast bedankt voor een eventuele reactie.

603 2 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 27, 2011 om 15:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo chanoem,

Staat mailadres van vriendin soms op een blacklist (spam)?

Krijgt ze een melding dat mail geweigerd is door andere providers?

gsm
door gsm - Jan 27, 2011 om 15:34
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Controleer in het e-mail programma of het het e-mailadres van je vriendin exact goed is ingevuld op het tabblad Algemeen van de Accounteigenschappen.

Je vermeldt niet welk e-mailprogramma in gebruik is, dus kan ik het niet precies uitleggen, maar meestal vind je de Accountinstellingen onder het menu Extra.
Alleen bij de nieuwste Windows Live mail, moet je links-boven op het kleine vierkant klikken en dan op Accounts waarna je de Eigenschappen kunt openen.