mo
door mokie1 Mar 13, 2009 om 20:25
Computers & telefonie

KPN WAAR BLIJFT MIJN GELD

ik zit nu bij KPN ik krijg van 5 maanden terug nog 30 euro van ze maar om de een of andere rede kunnen ze het niet terug storten . snap ik niet als ze geld van mij moeten kan het toch ook in 1 dag. wie heeft dit ook of zoiest groet monique. 

839 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kiran
door kiran - Mar 13, 2009 om 20:38
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@mokie1


Voorbeeldbrief telecom


Probeer het eens met een brief. [voorbeeld/aanpassen]


Tsjaaa, je zit in de computer! Kan er niet 1/2/3 uit! Maar inderdaad .... als jij moet betalen? Snap je point. ;-)


Succes ermee.

mo
door mokie1 - Mar 13, 2009 om 20:42
14 Antwoorden / 8 Vragen
0

ik heb al een klacht in gedient en ik ben terug gebelt door hun, mijn reknr door gegeven en het zou op mijn rek moeten staan al. maar vandaag krijg ik weer foonje ven KPN met dat er nu weer een storing is. zou het dan helpen met een brief moet ik weer 4 week wachten.   

kenwel2
door kenwel2 - Mar 13, 2009 om 20:47
1574 Antwoorden / 13 Vragen
0

Hallo mokie1. Vrag bij alle correspondentie met KPN om een creditfactuurnummer, noteer dit goed, en vernoem bij alle correponndentei met KPN, dit creditnummer, vraag bij elke correspondentie met KPN, waarom het komt, dat deze credit nota nog steeds niet is verwerkt. Ze kunnen niet anders, dan je hierin tegemoet te komen, gezien je creditnota, en het daaraan gekoppelde bedrag......Ongelooflijk, maar wel waar...moet lukken zo!!


Groeten, succes, Henri 

kiran
door kiran - Mar 13, 2009 om 20:49
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@mokie1


Als het balletje eenmaal aan het rollen slaat?


Nee, zou dan toch nog maar even afwachten.


 

mo
door mokie1 - Mar 13, 2009 om 20:50
14 Antwoorden / 8 Vragen
0

oke dank je ik ga het proberen  groet mokie

kenwel2
door kenwel2 - Mar 13, 2009 om 20:58
1574 Antwoorden / 13 Vragen
0

Succes mokie1, moet lukken! Dank voor je terugkoppeling! Laat je nog ens wat van je horen? Zou leuk zijn.


Gr.Henri

ta
door tanjal24 - Mar 16, 2009 om 18:51
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hoi,


wij hebben per half december opgezegd bij KPN. Alles zou in orde zijn, bevestiging en alles ontvangen. Nu kreeg ik half januari een nieuwe factuur, dus meteen gebeld. Excuses en al die onzin, want de opzegging was niet in het facturatiesysteem doorgevoerd. Ze zouden het meteen in orde maken. half februari zou ik dan de eindafrekening krijgen, met daarop het geld wat ik nog tegoed heb. Krijg vervolgens in plaats daarvan weer een nieuwe factuur! Weer gebeld en ja er was weer iets niet goed gegaan, maar dit keer zou het echt in orde komen en zouden we gebeld worden om het op te lossen. Niets gehoord en wat denk je??/ vandaag weer een nieuwe factuur! Meteen gebeld en het enige wat ik te horen krijg is, gewoon even wachten mevrouw! Het is te gek voor woorden, als ze geld moeten krijgen zijn ze er als de kippen bij, maar zodra je opzegt interesseert het ze echt niet meer. Ik begrijp niet wat er in zo moeilijk aan is om een opzegging door te voeren en vooral: dat ze er 3 maanden of langer over doen om iemand zijn geld te geven!


Kortom: ik heb het gehad met KPN!!!!


Maar dit kan toch niet zomaar, of wel??


groetjes Tanja

mo
door mokie1 - Mar 16, 2009 om 23:45
14 Antwoorden / 8 Vragen
0

nee dat kan zekker niet bewaar alles heel goed, en als je wat verstuurd of wat dan ook doe alles aangetekend he.


ik heb dit zelfde gehad maar dan met ziggo en kheb na een rek van 300 euro gelijk gekregen en niks betaald geen 1 maand. alles terug gehaalt elke x


snap wel je wordt er wel gek van maar uiteindelijk win er maar 1 en dat ben jij, sterkte er mee groetjes monique 

is
door isabelleke - Mar 28, 2009 om 16:23
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je kunt ook de rekening laten blokkeren. Kijk hoe snes zij dan zijn om te reageren.
Zoiets heb ik ook met UPC mee gemaakt. Daarna was heel snel opgelost.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Lo
Lodep - Jul 1, 2024 om 14:07
Huishouden & energie

Airco unit defect binnen garantie periode, onderdelen levering duurt lang

Bijna twee jaar geleden heb ik een airco set gekocht. Recentelijk is gebleken dat de buiten unit defect is. Deze heb ik terug gebracht naar waar ik heb gekocht heb, waar na twee weken de bevestiging kwam dat deze inderdaad twee defecte printplaten en een defecte compressor pomp had.
Toen kwam het slechte nieuws; de onderdelen bleken (erg) lange levertijd te hebben, weken tot waarschijnlijk m ... Lees meer

ta
tarwe15 - Jul 1, 2024 om 10:55
Computers & telefonie

Smartphone APPS werken niet

Heb een Poco x3 van 35 mnd oud. 
Sinds kort openen  enkele APPS niet. 
Moet tel herstarten dan probleem  verholpen (tijdelijk) 
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug  gezet  nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen. 
Hoe los ik dit o ... Lees meer

Re
ReneeVV - Jul 1, 2024 om 10:53
Geldzaken & recht
Glas breekt door folie van verhuurder, ben ik aansprakelijk?

Glas breekt door folie van verhuurder, ben ik aansprakelijk?

Toen ik in deze huurwoning kwam in 2020 zat er melk-witte folie op de ramen beneden. Mij is toen niet gemeld dat die folie een probleem zou kunnen vormen, noch is mij verzocht die verwijderen. Ik woon pal aan de straat dus ik vond het zelf wel prettig om die privacy te hebben van de folie.   Begin 2024 begon de folie los te laten, dus ik besloot op eigen kosten deze te vervangen met nieuwe raam ... Lees meer