Ge
door Gerarddubb Aug 19, 2019 om 20:53
Computers & telefonie
Krijgen van 2015 en rekening wat nu

Goedeavond,
Vraagje wij krijgen opeems rekening  van datering site waar ik Gerard in 2015 een keer heb op gekeken en dan moet e-mail invoeren maar staat niet bij dat je fan gelijk lid bent.
En heeft ook nooit eerder en aanmaning gehad.
Wat moeten we nu doen?

mvg, Gerard

1435 7 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Aug 19, 2019 om 20:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het lijk er op alsof je een premium lidmaatschap had wat jij, Gerard, nu weer probeert te activeren? Normaliter is een rekening uit 2015 nog niet vervallen, maar dit ziet er niet oké uit. Ik zou dat niet betalen.

Ka
door Kassagebruiker - Aug 19, 2019 om 21:03
683 Antwoorden / 5 Vragen

Dat je een betaald abonnement/lidmaatschap oid aangaat lijkt het mij dat alleen en uitsluitend het éénmalig invoeren van je emailadres absoluut niet voldoende is. Of er iets verjaard is zal verder wel beantwoord worden, mogelijk dat er een max termijn van 2 jaar van kracht is. Ooit enige reactie via uw email gehad van deze lieden in al die jaren? De vinkjes doen mij vermoeden dat Diumenge gelijk kan hebben. Wacht even met betalen totdat er andere wat geschreven hebben.

tijger1
door tijger1 - Aug 19, 2019 om 21:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zou met die gekkigheid maar naar het Juridisch Loket gaan in uw gemeente.

Als u daar een abonnement/lidmaatschap bent aangegaan, moet u wel meer ingevuld hebben dan alleen een mail adres.

Voor diensten geldt een verjaringstermijn van vijf jaar.

Volstrekt nergens verder op klikken.

marita5
door marita5 - Aug 19, 2019 om 21:24
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Gerarddubb ,

Dit bedrijf is gevestigd in Zwitserland .
Als u geen aanmaning heeft ontvangen , zou ik niet betalen .

De voorwaarden :

De versie die geldig was op het tijdstip van sluiting van de overeenkomst is bepalend. De oorspronkelijke overeenkomst is in het Duits opgesteld.

(3) DATEYARD biedt zowel gratis gebruik van zijn platform mijngeheimeflirt.nl aan als een betaald Premium-lidmaatschap. Gratis gebruik houdt in dat de gebruiker een beperkte functionaliteit wordt geboden. De gebruiker kan echter op enig moment overgaan van gratis gebruik op een betaald Premium-lidmaatschap om gebruik te kunnen maken van de Premium-functionaliteit (uitgebreide zoekfunctie, berichten schrijven en beantwoorden).

 4 Sluiting van de overeenkomst

(1) Voor het gebruik van diensten van mijngeheimeflirt.nl geldt als voorwaarde dat de gebruiker zich heeft aangemeld met vermelding van in elk geval zijn e-mailadres. De gebruiker ontvangt van DATEYARD een e-mail waarin wordt bevestigd dat zijn gegevens zijn ontvangen en zijn gebruikersaccount is aangemaakt en die een link bevat via welke de eigenaar van het e-mailadres zich toegang kan verschaffen tot zijn gebruikersaccount. De kosteloze diensten voor het gratis gebruik zijn al beschikbaar vanaf het moment dat het e-mailadres is opgegeven.

(2) Voor zover de klant gebruik wil maken van de betaalde diensten van mijngeheimeflirt.nl, selecteert hij via zijn gebruikersaccount het pakket met de door hem gewenste looptijd en manier van betalen en door op de bestelknop te klikken doet hij een bindend aanbod tot afsluiting van een overeenkomst inzake de betaalde diensten. DATEYARD bevestigt per e-mail dat hij akkoord gaat met het aanbod en de sluiting van de overeenkomst.

5 Prijzen

(1) Het aanmaken van het profiel en de basisversie van de zoekfunctie van mijngeheimeflirt.nl is in principe gratis.

6 Looptijd van de overeenkomst en opzeggingstermijn/afmelding

(1) De gebruiker van een gratis dienst is niet gehouden aan vaste termijnen. Hij kan zich op enig moment uit het systeem terugtrekken door zijn profiel te verwijderen.

3. Paragraaf: Plichten van de gebruiker

§ 7 Betalingsvoorwaarden/Vervaldag voor de betaling

(1) DATEYARD biedt de gebruiker vele mogelijkheden om de verschuldigde kosten aan DATEYARD te voldoen. Een van de mogelijkheden, hoewel niet de enige, is betaling per creditcard of automatische incasso vanaf een girorekening. Door u aan te melden en uw bankgegevens of creditcardgegevens te verstrekken, machtigt u DATEYARD tot automatische incasso of tot afschrijving van uw creditcardrekening.

(2) De betalingen zijn opeisbaar op het moment van de sluiting van de overeenkomst.

§ 8 Terugboeking automatische incasso/Verzuim en aanmaningskosten

(1) Indien u uw machtiging voor automatische incasso herroept, dan dient u DATEYARD de hogere kosten te voldoen. Ook dient u in dat geval de overige kosten, met name kosten voor de verwerking van bijvoorbeeld teruggeboekte automatische incasso's of andere kosten als gevolg van een saldotekort op de rekening, te betalen. Hieronder volgt een overzicht van de kosten die voor DATEYARD ontstaan en bij de gebruiker in rekening worden gebracht:

   (a) Kosten voor terugboeking van automatische incasso: € 12,50

   (b) Kosten bij een stornering van creditcard: € 35,00

   (c) Verhoging aanmaningskosten per aanmaning: € 2,50

De gebruiker behoudt te allen tijde het recht om aan te tonen dat de kosten lager zijn.

(2) Indien de gebruiker zijn factuur niet betaalt ondanks het feit dat deze opeisbaar is en ondanks aanmaning dan is hij in gebreke. Het verschuldigde bedrag wordt verhoogd met rente, die in rekening wordt gebracht over de periode waarin de gebruiker in gebreke blijft.

Lees hier de volledige voorwaarden , klik op de rode regels .

https://www.mijngeheimeflirt.nl/terms

Neem eens contact op met ECC ,

https://www.eccnederland.nl/nl

panter22
door panter22 - Aug 20, 2019 om 10:54
6599 Antwoorden / Vragen

Je bent premiumlid geworden en hebt nooit betaald? Ook geen rekening gekregen en na bijna 5 jaar dit verhaal?
Beetje vreemd. Niet betalen, ook niet een deel.
Vraag eerst eens raad aan Consuwijzer
https://www.consuwijzer.nl/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 20, 2019 om 17:08
16848 Antwoorden / 202 Vragen

NIET betalen en wel tips volgen m.b.t. evt. www.juridischloket.nl en consuwijzer. Hoe dan ook, laat u niet gek maken, u had hoe dan ook eerder aanmaningen moeten hebben gehad en dit is kennelijk een poging om toch 'geld binnen te harken'. Let wel, ondernemen is risico's nemen en dat geldt zeker ook voor het benaderen van dit soort sites.

ro
door ron503 - Aug 20, 2019 om 17:41
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Als u verder geen persoonlijke gegevens heeft afgegeven dan bent u ook niet te traceren en dit bericht ziet er ook niet uit als een rekening maar als een inactief account die na betaling weer actief gemaakt kan worden. U deed er al niets mee dus waarom zou u de account weer actief willen maken en daarbij zijn de geboden betaalwijzen zeer universeel en er gaat niets dwingends van uit. Het zou heel goed kunnen zijn dat de mail niet van mijn geheime flirt afkomstig maar dat één of andere grapjas een nepmail in elkaar geknutseld heeft en naar willekeurige e-mailadressen stuurt in de hoop dat er iemand intrapt.