wd
door wdegr Oct 31, 2011 om 13:36
Computers & telefonie

Lastige popup

Hoi L.S.
Sinds gisteren krijg ik bij aanklikken van elke nieuwe internet pagina de popup van:
Internet Explorer beveiliging.
Dan een groot oranje veld met de mededeling:
Er wordt geprobeerd webinhoud te openen met dit programma.
Naam Adobe Flash player
uitgever Adobe systems.
dan de keus;
De waarschuwing niet meer voor dit programma weergeven of
Toestaan of niet toestaan.
Wat er ook aangeklikt wordt het gaat niet weg en komt bij de volgende site weer tevoorschijn.
Ik krijg regelmatig updates van Adobe maar deze zijn rood gekaderd.
Hoe krijg ik dit lastige ding eruit???
Bijvoorbaat dank.

1882 10 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Oct 31, 2011 om 13:53
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Adobe verwijderen via uninstal is misschien mogelijk, daarna op nieuw downloaden. Is maar een sugestie weet niet of dat kan helpen.Heeft u buj de laatse update accept aan gegeven?

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 31, 2011 om 13:59
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Voor toestaan kiezen en als het goed is wordt het hierna niet meer weergegeven

Let op! in dit geval kun je voor toestaan kiezen, dit wil niet zeggen dat je dat bij alle meldingen moet doen!

lekkerisdat
door lekkerisdat - Oct 31, 2011 om 14:00
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Iets beter lezen en dan pas antwoorden :-)

edrick3
door edrick3 - Oct 31, 2011 om 15:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo wdegr.

Adobe Flash Player verwijderen.
Dit kan bv via de softwarelijst in het configuratiescherm.
Anders via Revo Uninstaller. Even naar bendedn scrollen en onder de kolom Freeware op download klikken.
Kies bij uitvoeren voor de 4e optie (gevorderden) en verwijder alle vetgedrukte registersleutels (soms moet je even op + klikken om te openen).
Daarna Flash opnieuw downloaden: klik hier.
Wel even het vinkje voor McAfee weghalen.

Suc6

wd
door wdegr - Oct 31, 2011 om 15:04
8 Antwoorden / 8 Vragen

Hoi Edrick3.
Je advies gevolgd maar op het moment dat adobe verwijderd moet worden geeft (ook in revo) het programma aan dat eerst internet explorer moet worden afgesloten/
bEGIN HET VERMOEDEN TE KRIJGEN DAT HET MET DE BEVEILIGING VAN EXPLORER TE MAKEN HEEFT MAAR GEEN IDEE HOE DIT TE VERHELPEN?
tOCH BEDANKT VOOR HET MEEDENKEN.

edrick3
door edrick3 - Oct 31, 2011 om 15:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@wdegr,

Had je IE dan niet afgesloten?
Als je IE afgesloten hebt en dan Adobe verwijdert met Revo zou het gewoon moeten lukken.
Dat eerst eens proberen en dan hier melden wat de resultaten zijn.
Dan kunnen we verder kijken (als het niet gelukt is).

wd
door wdegr - Oct 31, 2011 om 15:31
8 Antwoorden / 8 Vragen

Hoi Edrick 63.
IE niet afgesloten (stom maar weet niet hoe dit moet)
Volgens configscherm alle adobe verwijderd?. Toch blijft die popup verschijnen. Zoals eerder gemeld vermoed ikzelf dat het in de beveiliging van IE moet zitten maak hoe en waar is een ?????.
Jammer ik kan er nu niet verder mee. Geen tijd meer voor de pc. Moet aan het werk.
Alvast bedankt voor de genomen moeite.

edrick3
door edrick3 - Oct 31, 2011 om 15:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@wdegr,

Rechtsboven op het rode kruisje klikken, zodat je weer op je bureaublad komt.

Probeer anders eens of je IE kunt resetten:

Om terug te gaan naar de standaard instellingen voer de volgende stappen uit:
1. In Internet Explorer ga naar Extra, Internet Opties
2. Klik op het tabblad Geavanceerd
3. Klik op Opnieuw instellen
4. Er verschijnt een mededelingsvenster die de impact weergeeft van de reset.
5. Eventueel kan ook de Persoonlijke instellingen verwijderen aangevinkt worden
6. Start Internet Explorer opnieuw

We zien hier wel wat de resultaten zijn.

Met vr.gr.

wd
door wdegr - Nov 1, 2011 om 21:30
8 Antwoorden / 8 Vragen

Hoi Edrick3
Vanmiddag weer begonnen met zoeken.
Weet niet meer wat ik allemaal gedaan heb, maar de popup is ineens verdwenen.
Heeft toch schijnbaar ergens in explorer gezeten??
Nogmaals bedankt voor het meedenken en advies.

edrick3
door edrick3 - Nov 2, 2011 om 10:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@wdegr,

In ieder geval is het dus opgelost.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.