gp
door gposthuma Mar 22, 2013 om 14:50
Computers & telefonie

Lijbrandt - slechtste klantenservice ooit!

Als klant van Lijbrandt ben ik er helaas achter gekomen dat de klantenservice van het bedrijf rond uit slecht is.

Vanaf de startdatum van mijn contract ben ik meer dan een maand bezig geweest om eindelijk eens mijn installatie pakket te krijgen en ervoor te zorgen dat ik eindelijk eens het pakket kreeg waar ik mij voor had ingeschreven.
Dit alles heeft heel wat telefoontjes en mailtjes gekost voordat er überhaupt schot in de zaak kwam.

Nu, bijna weer een maand verder, heb ik nog steeds problemen met Lijbrandt dat ze zaken niet goed regelen en dat ze hun klant niet serieus nemen.

Helaas heb ik hier niet genoeg ruimte om alles in detail uit te leggen en zal dit dan ook punts gewijs proberen te doen.

* Het eerste waar ik tegen aanliep was dat mijn contract niet goed verwerkt was. Ik had moeten hebben internet en tv, maar kreeg alleen internet. Na 4 keer gebeld te hebben en 4 keer de belofte gekregen te hebben dat alles eindelijk in orde was had ik dan toch eindelijk een tv signaal... maar nog geen installatiepakket, wat ik ook elke keer had aangegeven.

* Na een maand eindelijk het installatie pakket ontvangen. Maar kom er dan achter dat de zenders die ik wou hebben, en mij belooft zijn, niet eens onderdeel uitmaken van hun zenderpakketen. Ook had ik bij de inschrijving aangegeven dat ik programma's wou kunnen opnemen. Maar het kastje dat bij het abbonement hoort kon helemaal niet opnemen omdat er geen hardeschijf in zit (kennelijk kun je er wel een aanhangen zodat deze wel kan opnemen).

* Omdat ik mij voorgelogen en niet serieus genomen voelde heb ik dan ook gelijk aan de hand van een klacht het contract laten beëindigen. En dacht dan ook van alle ellende af te zijn.

* Na een aantal dagen komt het factuur binnen met een bedrag van €150 voor het kastje dat ik heb ontvangen, deze zou gratis zijn. Weer gebekd en later kreeg ik te horen dat ik er twee zou hebben ontvangen, terwijl ik er toch maar een in ontvangst heb genomen. Aan de hand van de track & rrace nummers die ze mij doorgaven kwam ik er achter dat het tweede kastje helemaal niet bij mij geleverd was, maar dat deze van en voor mijn ouders was die ook bij Lijbrandt zijn ingeschreven. Dus weer een klacht per mail gestuurd, dat dit alles mij nu geld is gaan kosten, niet alleen voor het kastje maar ook voor de extra twee maanden dat ik mijn oude provider heb moeten aanhouden omdat zij de zaken maar niet goed op orde hebben en hun afspraken maar niet nakomen.

* Het antwoord van Lijbrandt is dan ook dat ik mijn kastje maar moet terugsturen en dat ik dan mijn geld, wat ze van mijn rekening hebben gehaald, weer teruggestort krijg... mijn gratis kastje dus!
Verder worden er ook geen pogingen gedaan tot het aanbeiden van hun excuses of iets dergelijks. Mijn door hun veroorzaakte onkosten worden verder niet eens genoemd. Ze reageren alleen maar op het geval van het kastje en hebben dan nog het lef om te eisen dat ik mijn gratis kastje moet terugsturen voordat ik mijn €150 euro terug krijg, die ik voor het zogenaamde tweede kastje betaald heb.

Zoals gezegd kan ik niet alles hier kwijt en heb dan ook alleen de voor mij belangrijkste hier geschreven. Ik hoop dat het duidelijk een beeld geeft van hoe Lijbrandt met zijn klanten omgaat. Zelf doe ik ook al een aantal jaar servicedesk werk en kan dan ook uit ervaring spreken dat het niveau van van de medewerkers bij Lijbrandt zeer slecht is en dat dit bij ons op het werk totaal niet geaccepteerd zou worden.

1274 6 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Mar 22, 2013 om 14:57
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Lijbrandt ben ik er helaas achter gekomen dat de klantenservice van het bedrijf rond uit slecht is.

En dat dan voor een bedrijf die het project is begonnen, zou met toch moeten zeggen die moet juist het voorbeeld geven.

gp
door gposthuma - Mar 22, 2013 om 16:27
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 22 mrt 2013, 14:57]Lijbrandt ben ik er helaas achter gekomen dat de klantenservice van het bedrijf rond uit slecht is.

En dat dan voor een bedrijf die het project is begonnen, zou met toch moeten zeggen die moet juist het voorbeeld geven.

Ze geven helaas het voorbeeld hoe het echt niet moet.

li
door lijbrandt_web - Mar 25, 2013 om 09:28
4 Antwoorden / 0 Vragen

Beste meneer Posthuma,

Wij vinden het jammer dat u veel problemen bij ons heeft gehad. Wij hebben u eerder een inhoudelijke reactie gegeven op uw klacht. Wij gaan er vanuit dat de klacht zo is afgehandeld. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft gehad, dat is niet onze bedoeling geweest.

Met vriendelijke groet,
Fleur
Lijbrandt Webcare

gp
door gposthuma - Mar 25, 2013 om 09:37
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ja dat klopt, ik heb inderdaad een reactie van jullie gehad en heb er in mijn tekst ook naar gerefereerd. Belachelijk gewoon dat ik eerst mijn "gratis" kastje terug moet sturen voordat ik het geld, dat ik voor een zogenaamde tweede kastje heb moeten betalen, terug krijg.
Dat geld moet sowieso aan mij terug betaald worden ongeacht ik het gratis kastje teruggestuurd heb of niet.
En nogmaals wordt er niet gereageerd op het feit dat ik door jullie nu bijna €200 aan onkosten heb gemaakt. Ik zou geld van jullie moeten krijgen!

de
door dennisachten - Apr 1, 2013 om 12:31
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik ben het helemaal met u eens.
Ik ben al sinds vorig jaar december bezig met mijn pakket op orde te krijgen.
Bij het afsluiten van ons pakket vertelde de vertegewoordiger ons dat je bij interactive televisie het beeld gemakkelijk op stil kan zetten. Wat ze er niet bij vertelde is dat je daar dan we het pakket met opname funcie nodig hadden. iets waar ik pas achter kwam nadat we het pakket naar 1,5 maand binnen krege omdat er iets fout was gegaan met het registreren dat de verbinding klaar was. hier moest ik dus al zelf achter aan. hier was ik het niet mee eens en heb hierover weer een klacht gestuurd. tevens zat er bij het abbonoment een draadloos wifi router die ik tot op heden nog steed niet heb ontvangen.. waardoor ik nu al zoon 1,5 maand niet op internet kan met men laptop.
Hierover en over mijn klacht die niet beantwoord wordt heb ik ondertussen al 2 keer gebeld zonder een antwoordt te krijgen waar ik wat aan heb.. de router zou binnen een week opgestuurd worden. maar 2 weken later heb ik nog steed niks ontvangen. vervolgens krijg ik 3,5 week na mijn klacht antwoordt.. dat ik wanneer ik bijh betaal een opname decoder kan ontvangen. ik ben er klaar mee en wil er vanaf. ik wilde proberen vandaag te bellen 2e paasdag. het enige wat ik hoor... welkom bij lijbrandt. tuut tuut tuut... verbinder verbroken.. niet zoiets van.. wij zijn 1e en 2e paasdag gesloten... bel later terug. nee telkens als ik bel krijg ik niet direct antwoord en kun je na 2 weken bellen omdat ze je weer vergeten zijn.. of omdat de klacht niet goed door is gestuurd naar hun teamleider.. ik had het idee dat lijbrandt een goeie stabiele organisatie was.. maar heb me er volgensmij zeer in vergist. ik wil van het hd pakket en interactive televisie af... heb het wel weer gezien..heb al 2 maanden abbonoment kosten mogen betalen voor iets wat ik niet gebuik omdat het niet is wat ik wil.. lost van het fijn dat ik alles nu via de computer moet doen ipv met mijn laptop.

Ik hoop dat heb bij u nog goed komt.. maar ik heb de hoop opgegeven.. ik wil terug in abbonament en zoek volgendjaar wel een andere provider..

Groet,
Dennis Achten

li
door lijbrandt_web - Apr 2, 2013 om 09:42
4 Antwoorden / 0 Vragen

Beste meneer Achten,

Wat vervelend om te lezen dat het abonnement niet voldoet aan uw verwachtingen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. U geeft aan dat u van het HD pakket en interactieve TV af wilt, wij willen graag uitzoeken wat de mogelijkheden hiervoor zijn.

Kun u ons via webcare@lijbrandt.nl uw adresgegevens sturen ?

Alvast bedankt voor uw medewerking,

Met vriendelijke groet,

Ruben Smith
Webcare Lijbrandt