ba
door badeend78 Jun 20, 2007 om 19:43
Computers & telefonie

Lijbrandt telecom

Zin er nog meer mensen die ook zoveel gezeur heeft met de verbinding van Lijbrandt telecom?

Ik klaag nu al 2 jaar dat mijn internet er steeds uit ligt, maar iedere keer krijg ik steeds het antwoord dat men van niks weet en geen storing ziet. Ik heb het gevoel dat lijbrandt zijn klanten niet serieus neemt en dat de helpdesk medewerkers helemaal niks weten/snappen van computers en internet.

604 3 Rapporteer

stacey
door stacey - Jun 20, 2007 om 20:08
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Ik ken ze niet, maar waarom klaag je al 2 jaar ?

Je had daar toch onderhand al wel op kunnen stappen (als je een jaarcontract had) ............

Zeker als ze je niet serieus nemen al die tijd lijkt het me tijd worden eens verder te gaan kijken..........

Succes,

ba
door badeend78 - Jun 20, 2007 om 20:13
2 Antwoorden / 1 Vragen

Omdat zij de enige waren met zo een hoge snelheid, de goedkoopste zijn, en ik het internet af en toe behoorlijk gebruik. Een hele grote bandbreedte is daarom best wel noodzakelijk. Glasvezel is vrijwel onbeperkt te belasten gezien het een onbeperkte bandbreedte heeft. En opzich als het werkt is het goed. Na wat klagen (aantal keren bellen) is het probleem tijdelijk opgelost, maar na ongeveer 4 weken is het problem weer terug. Aangezien lijbrandt wijgert te helpen of zijn klanten serieus te nemen, zoek ik nog meer mensen die hetzelfde probleem hebben met lijbrandt, zodat ik ze de feiten onder de neus kan drukken. Ik ga absoluut overstappen op een andere provider, alleen moet dat nog geregeld worden en moet ik daar nog achteraan. En helaas trap ik ook steeds weer in de (valse) belofte dat zij het goed maken.

stacey
door stacey - Jun 20, 2007 om 20:35
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Ik heb niet echt recente klachten kunnen vinden, alleen oud forum uit 2004.

Ze hebben nu wel problemen met de programmaraad over radio en tv ;

Praten schijnt nogal moeilijk voor ze ;-(

--Ondanks verschillende pogingen van onze kant om hierover met Lijbrandt in gesprek te komen is dat tot nu toe niet gelukt. Lijbrandt reageert op geen enkele wijze op onze verzoeken om te komen tot een werkbare verhouding met onze programmaraad .

Programmaraad ProgrammaRaad Rijnland Bollenstreek

Ik zou het zo snel mogelijk voor gezien houden, zonde van je energie.......

Succes,