ba
door badeend78 Jun 20, 2007 om 19:43
Computers & telefonie

Lijbrandt telecom

Zin er nog meer mensen die ook zoveel gezeur heeft met de verbinding van Lijbrandt telecom?


Ik klaag nu al 2 jaar dat mijn internet er steeds uit ligt, maar iedere keer krijg ik steeds het antwoord dat men van niks weet en geen storing ziet. Ik heb het gevoel dat lijbrandt zijn klanten niet serieus neemt en dat de helpdesk medewerkers helemaal niks weten/snappen van computers en internet.

604 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - Jun 20, 2007 om 20:08
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Hoi,


Ik ken ze niet, maar waarom klaag je al 2 jaar ?


Je had daar toch onderhand al wel op kunnen stappen (als je een jaarcontract had) ............


Zeker als ze je niet serieus nemen al die tijd lijkt het me tijd worden eens verder te gaan kijken..........


Succes,

ba
door badeend78 - Jun 20, 2007 om 20:13
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Omdat zij de enige waren met zo een hoge snelheid, de goedkoopste zijn, en ik het internet af en toe behoorlijk gebruik. Een hele grote bandbreedte is daarom best wel noodzakelijk. Glasvezel is vrijwel onbeperkt te belasten gezien het een onbeperkte bandbreedte heeft. En opzich als het werkt is het goed. Na wat klagen (aantal keren bellen) is het probleem tijdelijk opgelost, maar na ongeveer 4 weken is het problem weer terug. Aangezien lijbrandt wijgert te helpen of zijn klanten serieus te nemen, zoek ik nog meer mensen die hetzelfde probleem hebben met lijbrandt, zodat ik ze de feiten onder de neus kan drukken. Ik ga absoluut overstappen op een andere provider, alleen moet dat nog geregeld worden en moet ik daar nog achteraan. En helaas trap ik ook steeds weer in de (valse) belofte dat zij het goed maken.

stacey
door stacey - Jun 20, 2007 om 20:35
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Ik heb niet echt recente klachten kunnen vinden, alleen oud forum uit 2004.


Ze hebben nu wel problemen met de programmaraad over radio en tv ;


Praten schijnt nogal moeilijk voor ze ;-(


--Ondanks verschillende pogingen van onze kant om hierover met Lijbrandt in gesprek te komen is dat tot nu toe niet gelukt. Lijbrandt reageert op geen enkele wijze op onze verzoeken om te komen tot een werkbare verhouding met onze programmaraad .   


Programmaraad ProgrammaRaad Rijnland Bollenstreek


Ik zou het zo snel mogelijk voor gezien houden, zonde van je energie.......


Succes,

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

No
Noa44evan! - Sep 22, 2024 om 15:46
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb  betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig 
Graag Uw reactie hierover. 


              m.vr.gr. John Q. 

Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer