vl
door vlokje Apr 14, 2008 om 16:39
Computers & telefonie

Low call

Is er bij Low Call een starttarief bij ieder tot stand gekomen gesprek?

Dat kan ik nergens vinden. Het zou mooi zijn als dat niet zo was. Dan is Low call echt wel goedkoop.

420 4 Rapporteer

labswans
door labswans - Apr 14, 2008 om 16:47
1918 Antwoorden / 10 Vragen

het staat er wel

Bellen & sms'en in NederlandTarief
Bellen in Nederland naar mobiel of vast* € 0,14 per minuut
Bellen onder LowCallers€ 0,07 per minuut
Bellen naar voicemail€ 0,14 per minuut
Sms'en€ 0,07 per bericht

*

Deze tarieven gelden zowel dag als nacht, geen starttarief, maar gesprekken korter dan een minuut worden als 1 minuut afgerekend(de adder onder het gras). De facturatie is verder per seconde.

johanpc
door johanpc - Apr 14, 2008 om 16:48
1379 Antwoorden / 2 Vragen

@labswans je was sneller dan ik en met een uitgebreidere uitleg waarvoor hulde.

hans

vl
door vlokje - Apr 14, 2008 om 16:52
5 Antwoorden / 2 Vragen

Dank je wel, dus echt goedkoop.

Als de btw er dan ook nog bij inbegrepen zou zitten.....

johanpc
door johanpc - Sep 17, 2008 om 13:42
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Op google gevonden!!!!!

Eerste link is www.lowcall.nl

Low Call rekent GEEN start tarief, maar bij gesprkken korter dan 1 minuut wordt altijd 1 minuut in rekening gebracht.

Is 14 ct per minuut wel echt goedkoop vraag ik me af?