me
door meisie Aug 14, 2010 om 16:33
Computers & telefonie

Mail

Ik heb ong. 5 min. geleden een mailtje binnen gekregen in mijn mailwasher.

Dit heb ik zondererg als blacklisted aangevinkt.

Kan ik dat nog ergen terug krijgen in mijn inbox?

5233 11 Rapporteer

genius
door genius - Aug 14, 2010 om 18:51
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo meisie,

Lijkt ons makkelijker om te antwoorden als we weten met welk email-programma je werkt?

G.

genius
door genius - Aug 14, 2010 om 18:51
886 Antwoorden / 4 Vragen

En . . . . je kan nog even in je map "Verwijderde Items" kijken of hij daar in zit.

G.

preston
door preston - Aug 14, 2010 om 21:34
62 Antwoorden / 0 Vragen

@meisie

klik mailwasher open, in de bovenbalk zie je dan wat icoontjes. klik icoontje "settings"
er verschijn dan een scherm waar je settings in staan.
In het linkerrijtje staat o.a. spamtools met daaronder "my blacklist ".

Klik op tekst my blacklist en dan is je zwarte lijst zichtbaar.
Haal het vinkje weg voor diegene die je niet in je blacklist wil.. en klik dan OK.

succes !

preston
door preston - Aug 14, 2010 om 21:38
62 Antwoorden / 0 Vragen

owh... dat vergeet ik nog even. het mailtje is wel weg van de server van de provider.
Als je dat mailtje zou willen lezen.. moet je het wel even opnieuw aanvragen bij diegene die het je verstuurt heeft.

ba
door batraaf - Aug 16, 2010 om 14:24
9 Antwoorden / 1 Vragen

in mailwasher zit een prullenbak (recyclebin)
Naast de settingsknop
Jos

preston
door preston - Aug 16, 2010 om 14:56
62 Antwoorden / 0 Vragen

@batraaf,

En uit die prullenbak kan er inderdaad mail wat gedeleted of bounched is weer terughalen.
Bedankt ! Dat wist ik nog niet.

groet,

Cor

pc
door pch07 - Aug 16, 2010 om 15:49
22 Antwoorden / 9 Vragen

Je kunt het proberen met systeemherstel, dus de dag aanklikken dus 13 augustus.
Misschien lukt het.

ba
door batraaf - Aug 16, 2010 om 17:04
9 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=pch07 schreef op maandag 16 aug 2010, 15:49]Je kunt het proberen met systeemherstel, dus de dag aanklikken dus 13 augustus.
Misschien lukt het.

Werkt niet met mail

wimbremer
door wimbremer - Aug 17, 2010 om 07:49
122 Antwoorden / 19 Vragen

In Outlook werkt Ctrl. + Z ook....

dr
door drcomputer - Aug 17, 2010 om 08:45
35 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=pch07 schreef op maandag 16 aug 2010, 15:49]Je kunt het proberen met systeemherstel, dus de dag aanklikken dus 13 augustus.
Misschien lukt het.

Systeemherstel werkt helaas niet in dit geval. Het enige dat systeemherstel doet is het herstellen van het systeem indien op wat voor manier dan ook corrupt of kapot is.

Als je e-mail terug wilt krijgen dan zou je je e-mail vanaf een backup terug moeten krijgen of zoals eerdere voorstellen.

koppok
door koppok - Aug 17, 2010 om 11:09
3 Antwoorden / 0 Vragen

Dames/Heren,
Gezien het feit dat "Meissie" NIETS meer van zich laat horen, laat staan verdere info verstrekt is het nu niet bepaald zinnig "Meissie" nog allerlei suggesties aan de hand te doen.
Wat feiten:
1. er zijn ± 75 mailprogramma's
2. mailwasher hoeft niet te betekenen dat hiermee het programma Mailwasher bedoeld wordt.
3. 50% van de antivirusprogramma's heeft een eigen spam filter.
4. hoe staat webmail ingesteld? (bij mij op 10 dagen na verwijderen op de PC)
Zo zijn er nog wel minimaal 10 andere zaken op te sommen!

Het aller belangrijkste is:
1. Verdiep je in de werking van de webmail van je provider.
2. Stel webmail in naar eigen wens.
3. Hetzelfde geldt voor je mailprogramma en spamfilter.

"Een juiste diagnose is alleen te stellen als alle gegevens voor handen zijn en dan is het probleem in 99% van de gevallen opgelost"

Met vriendelijke groet,
Koppok.