Hv
door Hvdv Feb 11, 2023 om 21:27
Computers & telefonie

Mail samsung

Ik gebruik een Samsung A7 van 2018 en de mail van Samsung werkt helemaal perfect maar sinds gisteren kan ik geen mails meer versturen.
Mijn provider is Ziggo-vodafone en de mail eindigd op @live.nl
Maar op mijn laptop werkt alles wel goed.
Wie kan mij helpen dat ik weer mails op mijn telefoon kan versturen.
BVD hvdv

3267 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Thecla58
door Thecla58 - Feb 11, 2023 om 21:32
856 Antwoorden / 3 Vragen
3

Even je instellingen van je imap nakijken. Hoe je dat doet staat op ziggo.nl.

tenormin
door tenormin - Feb 11, 2023 om 23:13
16836 Antwoorden / 108 Vragen
0

Edit*

chris74
door chris74 - Feb 12, 2023 om 08:38
564 Antwoorden / 44 Vragen
1

@live.nl is van Microsoft ziggo-vodafone instellingen zijn hier niet van toepassing. 2 opties om uit te proberen. Account verwijderen in de samsung mail app en opnieuw instellen of de mail app van samsung helemaal verwijderen en erop nieuw opzetten en je account er weer inzetten.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Feb 12, 2023 om 15:48
2067 Antwoorden / Vragen

Lijkt mij de correcte benadering waarbij dan aangetekend dat als TS dit de vorige keer niet zelf heeft gedaan, wat ik eigenlijk verwacht, het logisch is dit weer door iemand anders te laten doen. Omgekeerd als je er toch iemand bijhaalt kan die het probleem waarschijnlijk ook wel rechtstreeks oplossen. De mail app van Samsung is overigens op een Samsung niet te verwijderen maar data wissen is dan net zo goed.

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 12, 2023 om 08:41
7195 Antwoorden / 3 Vragen
11

Het kan zijn dat de app bijgewerkt moet worden.
Ga naar de app via de store en klik daarop, er zou dan "werk bij" moeten komen.

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 12, 2023 om 10:27
16860 Antwoorden / 202 Vragen
11

Ook mijn advies, bijwerken en toch ook nagaan of de e-mail box van deze aplicatie niet vol is. Kent u deze: https://www.samsung.com/nl/support/ of nog beter deze: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/wat-is-de-samsung-community-en-hoe-werkt-het/ waar u uw vraag ook kunt stellen.

jeuneke
door jeuneke - Feb 13, 2023 om 12:28
65 Antwoorden / 34 Vragen
1

Ik heb onlangs hetzelfde probleem gehad. Ik heb mijn toestel helemaal uitgezet en opnieuw opgestart. En alles werkt weer!

gerardk
door gerardk Feb 13, 2023 om 13:02
175 Antwoorden / 8 Vragen

Het is altijd verstandig om een mobile telefoon eens in de maand of zo geheel uit te zetten dan worden buffers en zo gereset waardoor alles weer veel soepeler verloopt. Denk er aan dat je bij het opstarten de pincode nodig hebt!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ni
Niet-op-vakantie - May 2, 2024 om 11:05
Vakantie & reizen

Mag corendon dit zomaar doen?

Goedemiddag,

Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed ... Lees meer

p.
p.j.de leur - Apr 29, 2024 om 16:31
Voeding & gezondheid

Krimpflatie

Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L  qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.]   Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer