qu
door queend Feb 16, 2004 om 14:03
Computers & telefonie

Map verwijderen

Ik heb een map op me harde schijf staan die een keer is aangemaakt om gedownloaden bestanden in op te slaan. Nu is er tijdens het downloaden iets fout gegaan en ik kan deze map niet verwijderen van mijn harde schijf. Krijg telkens de volgende melding: kan het opgeven bestand niet vinden. controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn opgegeven. Weet iemand hoe ik als nog deze map kan verwijderen?

452 4 Rapporteer

marcomahieu
door marcomahieu - Apr 16, 2004 om 12:42
36 Antwoorden / 0 Vragen

porbeer het eens via dos. voor als u niet weet hoe dat moet: pak een lege diskette en stop deze in de computer. ga naar deze computer en klik met uw rechter muisknop op de diskette A schijf. kies formateren. kies ms-dos opstartdiskette maken. stop de diskette in uw computer en start opnieuw op. laat uw computer booten van de diskette (dit gebeurt meestal automaties, anders moet u het even via de bios doen). ms-dos word nu opgestart

qu
door queend - Apr 16, 2004 om 12:42
2 Antwoorden / 1 Vragen

O sorry was vergeten te vermelden dat ik XP heb, en volgens mij heb je dan toch geen DOS ofwel?!?

wo
door wouter1990 - Apr 16, 2004 om 12:42
8 Antwoorden / 0 Vragen

als u op die map klikt en knippen doet en op een lege diskette of cd plakken dan staat hij daar op en dus niet op uw computer

qu
door queend - Apr 16, 2004 om 12:42
2 Antwoorden / 1 Vragen

Heb ik ook al geprobeerd, maar kan de map niet verplaatsen omdat hij z'n pad dan niet kan vinden om hem te verplaatsen. Anders had ik hem ook kunnen verwijderen natuurlijk!