va
door varaatje Aug 7, 2005 om 14:12
Computers & telefonie

Media speler

Ik wil media player 10 van mijn installatie verwijderen om deze later opnieuw te installeren Bij conf.scherm-software zie ik 2 x mediaplayer. 1 x Windows media format runtime en 1 x mediapleyer. Im eerste instantie wil het systeem alleen maar terug naar versie 9. Als ik 9 ook verwijder kan dat dan kwaad voor mij andere bestanden. en wat moet ik met romat runtime. Al deze akties komen voort uit het feit dat media player bepaalde akties niet meer uitvoert, ziet b.v. geen cd brander terwijl die er wel is etc.Wie weet raad?

373 5 Rapporteer

hell-rider
door hell-rider - Aug 7, 2005 om 14:41
573 Antwoorden / 0 Vragen

Hai Varaatje,

Als je echt MediaPlayer 10 wilt verwijderen dan doe je dit het beste met deze link  Windows update even de tijd gunnen om alles weer te laten geven en je kiest dan voor geschiedenis weergeven, daar kan je hem verwijderen, dus Online.

Succes WillemG

hell-rider
door hell-rider - Aug 7, 2005 om 14:49
573 Antwoorden / 0 Vragen

Ben bang dat ik iets te voorbarig ben geweest en dat het niet meer op deze manier werkt.

Dan hooguit via het configuratiescherm.

Succes WillemG

gsm
door gsm - Aug 7, 2005 om 16:43
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Mediaspeler 10 kan gewoon opnieuw geïnstalleerd worden via de Microsftsite, zonder dat de speler eerst verwijderd wordt.

Groeten,

GSM

gsm
door gsm - Aug 7, 2005 om 16:53
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Als je wilt kunnen opnemen, dan moet in de eigenschappen voor de CD-RW
speler, tabblad Opnemen, het hokje aangevinkt worden om opnemen toe te
staan.

GSM

va
door varaatje - Aug 9, 2005 om 13:41
3 Antwoorden / 17 Vragen

allemaal bedankt maar mijn mediaspeler wil wat ik ook doe niet opnemen, hij ziet de cd/dvd brander niet eens en ik heb geen idee waar ik dat verder nog kan instellen. Al meerder malen MP 10 opnieuw geinstaller maar de melding geen cd dvd spler blijft verschijnen. Met Nero 6 en Meidaplayer kan ik wel branden dus misschien moet ik het maar opgeven.