Microsoft heeft mijn man zijn outlook geblokkeerd
Mijn man zijn outlook account is geblokkeerd, en heel vaak heeft hij zo formulier ingevuld, maar ze willen het niet openen en de blokkade weghalen en nu is hij al zijn belangrijkste gegevens kwijt
Misschien heeft uw man hier wat aan
https://support.microsoft.com/nl-nl/office/de-blokkering-van-mijn-outlook-com-account-opheffen-f4ad2701-d166-4d8b-8a6a-9af2a1f8a4c4
Dit al vaak ingevuld maar dit werkt niet
Vreemd, wat werkt er dan niet?
RE: ik haal deze even naar voren:
https://www.consumentenbond.nl/digitaalgids/digitaalgids-uitgelicht/microsoft-blokkeert-account
Ik neem aan dat u de gratis outlook bedoeklt en niet de belaalversies? Ik heb hoe dan ook het advies om alles wat uw man en u binnenhaalt via e-mail en wat van belang is apart opslaat.Ik begrijp dat dit nog geen oplossing was:
De blokkering van mijn Outlook.com-account opheffen , mogelijk kan deze info u helpen: https://www.consumentenbond.nl/digitaalgids/digitaalgids-uitgelicht/microsoft-blokkeert-account en mogelijk ook deze Outlook account geblokkeerd - Microsoft Community
Het is inderdaad een gratis versie en ik heb al zo vaak zo formulier ingevuld en nu zijn we al zo belangrijke gegevens kwijt
Zie mijn verwijzing naar de info van de consumentenbond. Heeft u al geprobeerd zie ik.
Klopt nog niks ingevuld en kost dat wat dan want wij zitten in de minima en we kunnen niet zo veel bekostigen
Ik denk wel dat u lid moet worden als u advies wilt vragen, want ook de consumentenbond is gewoon een commerciële instelling.
xxx
@SIRA: is dit niet bekend: Klachtenkompas is een gratis platform gecreëerd door de Consumentenbond. Het enige wat je nodig hebt is een inlogaccount. Deze kan je gratis aanmaken via https://www.consumentenbond.nl/account/aanmaken. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag van je. Om eventueel gebruik te maken van de juridische hulp dient men wel lid te zijn.
En nog een mogelijkheid.
https://www.consumentenbond.nl/digitaalgids/digitaalgids-uitgelicht/microsoft-blokkeert-account
Al geprobeerd maar ze blijven moeilijk doen
Wat verstaat u onder "ze blijven moeilijk doen".
Is de reden van het blokkeren u bekend?
Hallo Reikimaster ,
Zie deze link , kan minimaal 24 uur / of iets langer duren .
https://www.microsoft.com/nl-nl/concern/AccountReinstatement
Al zo vaak geprobeerd en dat lukt niet
Nu ik zie dat u al diverse pogingen heeft gedaan is mogelijk toch dit een uitweg: https://www.klachtenkompas.nl/ en dan afwachten of men mogelijk via deze gratis optie van de consumentebond nog iets voor u kan betekeken.
En toch ook herhaald: belangrijke gegevens altijd ergens anders op slaan (en niet in de cloud) op een apart bestand of SD of USB stick. En belangrijke gegevens via outlook zijn altijd 'te hacken' en geconstateerd misbruik van gegevens van dat e-mail account door anderen kan dus reden zijn van de blokkekade.
Ps. met de outlook versie van MS Office heeft u dit probleem niet. De gegevens komen dan in een bestand op de eigen PC, laptop.(en kunnen ook nog apart gearchiveerd worden).Deze versie heeft niet een apart e-mail account maar is een 'tool' om e-mails van andere e-mail boxen zoals bijv hotmail / outlook op te halen en op te slaan.
Ja alleen maar omdat ze gedragscode ingesteld hebben , en daar ben ik niet zo blij mee
.
Een gedragscode zal met reden ingesteld zijn. Gelukkig maar.
@Reikimaster,
Heb je al eens gekeken of via de provider op je webmail kunt inloggen? De kans bestaat dat je daar ook nog veel gegevens kunt terug vinden. Dat is, naar mijn beste weten, een exacte kopie van het outlookaccount tot aan het punt dat het account geblokkeerd werd.
Wat je zou kunnen proberen is om via een rechtstreekse chat met MS om het daar opgelost te krijgen.
Heb je al eens gekeken of via de provider op je webmail kunt inloggen? De kans bestaat dat je daar ook nog veel gegevens kunt terug vinden. Dat is, naar mijn beste weten, een exacte kopie van het outlookaccount tot aan het punt dat het account geblokkeerd werd. Hoe moet ik dat doen? Want uw eerste punt snap ik niet en ja gechat heb ik al maar daar bereik ik verder niks mee
Reikimaster,
Ik weet het niet helemaal zeker, maar in ieder geval bij mijn provider (ziggo), heb je via de site van de provider de mogelijkheid om in te loggen op je webmail.
In het begin dat je een abonnement afsloot bij je provider heb je een inlognaam en wachtwoord gekregen. Met die gegevens kun je inloggen op de webmail. Bij ziggo staat er, als je op de homepage bent, rechts in beeld het vooorlaatste icoon ziggo mail daarmee kom je bij al je ontvangen maisl. Als je bij KPN zit dan staater een envelopje.
Oke nu begrijp ik u maar dat is toch niet van Microsoft? Dus Outlook?
Nee dat is niet van van microsoft, maar de provider slaat alle mail op op zijn mailserver en daar kun je dus op inloggen en je mails bekijken. Outlook is niet meer dan een mailprogramma zou je kunnen zeggen. MS kan de toegang daartoe blokkeren, maar als ik me niet vergis blokkeren ze niet de mailserver van de provider.
Ik zou zeggen... probeer eens in te loggen op je mailserver van je provider.
oke dank u wel
@reikimaster ,
N.a.v uw reactie .
Ja alleen maar omdat ze gedragscode ingesteld hebben , en daar ben ik niet zo blij mee
U kunt er niet blij mee zijn , maar nu zit u met gebakken peren ,
Zie dit Art m.n. punt 3 ,
https://www.microsoft.com/nl-nl/servicesagreement/
nee klopt
@HK CB doet helemaal niks gratis! Ik heb je daar al eerder op gewezen. Alleen een klacht dumpen op Klachtenkompas, dat is gratis. (En MS is niet actief op Klachtenkompas, dus komt daar ook geen reactie.)
Maar daar doet CB verder niks mee, behalve je proberen over te halen hun betaalde juridische hulp in te schakelen. Sowieso zou dit weggegooid geld zijn, want ook juristen kunnen het probleem voor TS niet oplossen.
nee dat zullen ze zeker niet verder mee komen
@SPRIETJE Klachtenkompas is een gratis platform gecreëerd door de Consumentenbond. Het enige wat je nodig hebt is een inlogaccount. Deze kan je gratis aanmaken via https://www.consumentenbond.nl/account/aanmaken. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag van je. Om gebruik te maken van de juridische dient dient men lid te zijn. Hoewel, de claimservice is ook gratis en heeft al voor veel mensen profijt opgeleverd. https://www.claimservice.nl/
Ik vind het nogal onduidelijk of TS nou niet weet hoe ze MS kan bereiken om het probleem voor te leggen of dat TS van MS te horen heeft gehad dat haar man de regels heeft overtreden en dat MS het account dus gesloten heeft.
Dit is inderdaad een goede vraag omdat er wel een reden zal zijn waarom er geblokkeerd is en dat kan ook gedrag van de gebruiker zijn. Dat is uit de vraag en de reacties niet duidelijk.
Dat krijg je noggeneens te horen waarom je account geblokkeerd is
Wat krijgt u dan wel te horen, en weest u niet bang te specifiek te zijn, mogelijk heeft u wat zwart op wit dat u over kunt typen?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Berkenbosch Mode
Goedendag,
Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko
...
Lees meer
Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis
Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet.
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg
...
Lees meer
Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben
Gechte,
2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.
Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.
Afijn een week
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer