ke
door kerstboom Oct 1, 2007 om 17:04
Computers & telefonie

Mijn gebrande spel doet het niet??

Ik heb fifa 2007 van een vriend gekregen, gebrand op dvd..Als ik de dvd erin doe pakt hij hem niet..er gebeurt helemaal niets, terwijl die het bij een vriend wel doet. Ik heb een andere dvd geprobeerd en die doet het wel, waar kan het aan liggen. Kan iemand mijn helpen?

P.S. helpt het als ik zelf een exacte kopie maak?

Groet kerstboom

279 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 1, 2007 om 17:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien zit er een kopieer beveiliging op het origibneel.

Doet hij het wel bij je vriend?

Als je het op je eigen comp. wil proberen te kopieeren neem dan wel een herschrijfbare dvd.

ve
door verwijderd - Oct 1, 2007 om 17:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja logisch dat het het WEL doet bij een vriend van je. Hij heeft het orginele spel geinstalleerd. Ga je het gekopieerde spel in de computer bij je vriend spelen dan zal deze het gewoon doen. Als op een gekopieerde dvd veel krassen komt heef u nog het orgineel. Deze kan u weer kopieren voor een exmeplaar voor je vriend maar niet voor uzelf. Daar zit de kneep. Er zijn zat mogelijkheden om het wel werkend te krijgen maar : NIET HIER.

Koop maar zelf het orgineel , scheelt illegaliteit, labswans

ve
door verwijderd - Oct 1, 2007 om 18:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

idem!

ve
door verwijderd - Oct 1, 2007 om 21:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

eens met labswans, er zijn zat truukjes voor maar dat dient niet het doel van dit forum, daarnaast kan het geen kwaad ook eens wat te kopen; dit ondersteund de makers om door te gaan met het ontwikkelen van betere titels.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2007 om 16:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

hmm. er zijn zat manieren om er achter te komen hoe het wel kan.

officieel mag het niet wat hier gebeurt.

Je mag volgens de wet geving enkel en alleen een thuis kopie maken als je in bezit bent van het origineel..

dan nog snap ik niet waarom je hem zou kopieeren gezien het feit je het spel toch niet online kan spellen omdat de key dan duplicated is en ea kennende zal dit voor beide gebruikers een ban worden.

het spel ligt in de winkel voor nog geen 2 tientjes.

ook al zou je een 1:1 kopie maken dan nog gaat het niet werken omdat jouw dvd/cd niet de juiste bestandjes mee krijgt op de dvd/cd omdat deze beveiligt zijn om te schrijven. met een beetje zoek werk op google.nl kom je er vanzelf wel achter hoe het ook kan.

ik kan het je ook wel zeggen maar aangezien dat illigaal is en dit een legaal forum ga ik dat niet uit leggen.

Google en gij zult vinden. ;)

ve
door verwijderd - Oct 8, 2007 om 16:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

versie 2008 ligt nu in de winkel. volgens een reklame opp tv eurosport.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2007 om 16:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een moraalridders allemaal zeg.

Er zijn zat vragen waar de oplichting van af DRUIPT!

Maar dan geeft iedereen zo snel mogelijk antwoord om maar met zijn/haar kennis te pronken en de puntjes binnen te halen.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2007 om 20:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

@xandor020: Sorry hoor maar die reaktie is nergens voor nodig, de meest simpele reden dat iedereen hier in een reaktie de boot afhoud is al simpelweg omdat het tegen de forumregels is.
Er zijn zat methoden om zo'n spel werkend te krijgen, en met een beetje goed zoeken (in bijvoorbeeld Google) brengt een oplossing dichtbij.

Er zijn zat vragen waar de oplichting van af DRUIPT!

Maar dan geeft iedereen zo snel mogelijk antwoord om maar met zijn/haar kennis te pronken en de puntjes binnen te halen.

Ben zulke vragen (zo even in mijn geheugen gravend) nog niet tegengekomen maar daar zal ik zeker hetzelfde op reageren als hier.

Overigens gaat het mij, en ik denk de meerderheid, niet om de puntjes maar simpelweg iemand uit te helpen, ik zie liever een "gelukt" melding dat iemand weer uit de brand is geholpen dan een bijschrijving van punten waar ik geen idee van heb waar die vandaan komen.

Tot slot; laten we het leuk houden met elkaar, we zijn er tenslotte om elkaar te helpen en niet om af te branden ;-)