st
door strikkie Sep 19, 2004 om 12:12
Computers & telefonie

Mijn mail

L.s.,

Ik krijg volgende week een nieuwe pc nu ben ik al belangrijke bestanden aan het branden en dat gaat geheel volgens wens. Maar nu wil ik al mijn e-mail berichten ook gaan bewaren zodat ik deze ook week terug kan zetten op mijn nieuwe systeem maar ik weet absoluut niet hoe dat moet er is in de help ook niets over te vinden !!! is er onder jullie iemand die mij daar wijzer mee kan maken.

Alvast bedankt voor jullie hulp en reactie.

Groet,

Hans Strik

368 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 19, 2004 om 13:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Hans,

In dit artikel uit de Microsoft Knowledge Base staat alles wat je moet weten over het maken en terugzetten van reservekopiën van Outlook Express-gegevens.

Groet,
Enterprise.

ve
door verwijderd - Sep 21, 2004 om 14:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hartelijk dank voor je antwoord ik ga gelik even op de site kijken of ik er uitkom !!!

met vriendelijke groet,

Hans Strik

ve
door verwijderd - Sep 23, 2004 om 22:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hans

Je kan toch e mail berichten kopieren naar een floppy of eerst opslaan in bijvoorbeeld mijn documenten en vervolgens branden

ve
door verwijderd - Sep 23, 2004 om 22:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Via bestand/exporteren kun je ze wegschrijven naar het geselecteerde station.

ve
door verwijderd - Sep 24, 2004 om 23:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Hans,

Ik gebruik al een lange tijd het programma e-backup, www.inachis.com

Het programma zet alle berichten in outlookexpress, je favoriten en je adresboek in één backupfile, die je weer met dit programma op je nieuwe pc kunt uitpakken. Je kunt ook optioneel mappen mee-backuppen.

Werkt als een tierelier.

Groet,

rien