ma
door martvt Nov 29, 2012 om 17:53
Computers & telefonie

Mobiel kwijt bij Dynafix en nu?

Dit speelt sinds 06-11. Deze morgen/middag weer 4 uur aan de telefoon gehangen. Via Hollands Nieuwe via Dynafix via Vodafoon via BelCompany via Dynafix etc. Van het kastje naar de muur. Mijn mobiele telefoon is van de aardbodem verdwenen. Weg. Foetsie. Ik ben in alle staten. Er is nu een onderzoek gestart bij Dynafix waar het ding zou moeten liggen. Voor de zoveelste keer. Heb alles zwart op wit inclusief handtekening van/voor ontvangst. Niemand weet iets. Behalve iemand met de naam Hendriks die getekend heeft voor ontvangst. Maar niemand die weet wie die Hendriks is, ook bij Dynafix niet. Het enigste wat me nu weer rest is afwachten of er contact met mij gemaakt wordt. Gezien de vele negatieve verhalen over dit bedrijf heb ik er een hard hoofd in. Iemand met goede raad?

4193 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Nov 29, 2012 om 19:13
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Toch simpel wat er niet is kan men ook niet repareren.Dan denken ze we zijn overal van af.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 29, 2012 om 20:35
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Die bedrijven nemen geen contact op met PostNL om te vragen waar het pakketje is?

ma
door martvt - Nov 29, 2012 om 21:04
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 29 nov 2012, 20:35]Die bedrijven nemen geen contact op met PostNL om te vragen waar het pakketje is?



Het pakketje is door PostNL bezorgd bij Dynafix. Ik heb het aangetekend verzonden en er is een handtekening voor gezet. Ik kan dat dat zien bij Track en Trace. Dynafix zegt dat ze niets ontvangen hebben. Maar het zou zomaar kunnen dat iemand bij PostNL de boel geflest heeft. Ik wacht nog 1 dag af waar Dynafix mee gaat komen, en dan maar aangifte van diefstal doen denk ik?

zwemmer
door zwemmer - Nov 30, 2012 om 09:29
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Of de post of een persoon bij Dynafix is er met het pakketje vandoor. Hoe bizar het ook is, toch maar een vermissingsformulier van post.nl invullen ook al is er sprake van tekenen voor ontvangst. En, Dynafix doet natuurlijk niets want daar heeft men nergens last van.

Zwemmer

ma
door martvt - Nov 30, 2012 om 10:21
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Geachte meneer ....,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact, stuur ik u deze e-mail.

U heeft aangegeven dat u uw Samsung Galaxy S Advance met IMEI-nummer 358810045****** naar postbus 22036 (6360AA te Nuth) heeft verstuurd. Aangezien dit toestel niet bekend is in ons systeem heb ik onze logistieke afdeling verzocht om een onderzoek te starten naar uw toestel. Zodra er iets bekend is, zal u zo spoedig mogelijk op de hoogte gebracht worden.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Best regards,

Dynafix Care B.V.
Naam Achternaam
Teamleider Customer Care Center Fix

Dit is mijn laatste hoop. Hoor ik hier vandaag niets meer van dan zit er niet veel anders op om en een vermissingsformulier in te vullen en aangifte te doen. Je kan met een IMEI-nummer een toestel traceren toch? Het zou ook eerst gerepareerd moeten worden want het ding is zo dood als een pier.

ma
door martvt - Nov 30, 2012 om 12:35
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

En nu hebben ze hem plotseling gevonden. Kijken hoelang het gaat duren.

zoekster
door zoekster - Nov 30, 2012 om 13:09
10968 Antwoorden / 34 Vragen
0

Een emmer met water is ook een lastige bewaarplek voor een mobieltje, daar kijk je overheen.
Hendriks nog steeds opgesloten in de kelder, of mag hij weer pakjes aannemen?

ma
door martvt - Nov 30, 2012 om 13:11
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ben ook pas gerust als hij weer heelhuids binnen is ;)

co
door cocoallo - Nov 30, 2012 om 14:12
10 Antwoorden / 5 Vragen
0

Reken er maar op dat het een gevalletje waterschade gaat worden. Ik heb ook een mobiel op moeten sturen van Tele2 naar ProAssist, is een zelfde soort reparatiebedrijf als Dynafix. Ze doen niet anders dan GSM's afschrijven als waterschade. Vervolgens mag je een bedrag betalen om je kapotte telefoon weer terug te krijgen of een bedrag betalen dat nog hoger ligt dan wanneer je een nieuw toestel zou aan schaffen. Oplichters zijn deze bedrijven, in ben nu al 3 toestellen ,(waarvan ik zeker weet dat ze eenvoudig te repareren waren onder garantie), kwijtgeraakt op deze manier. En je hebt geen poot om op te staan. Ik zou willen voorstellen dat er een wet komt die de burger het recht geeft om een second opinion uit te laten voeren door een onafhankelijk bedrijf. Maar ja, 'k ben bang dat ze dan gaan frauderen en er zelf wel even een waterschade van maken.
Kassa wil er weer aandacht aan geven als er meer meldingen binnen komen met deze klacht.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer