rubentjuuh
door rubentjuuh Aug 13, 2006 om 12:11
Computers & telefonie

MSN gesprekken

Mijn vriendin praat op haar MSN veel met andere jongens. Nu zou ik die gesprekken graag willen weten.  We wonen nog allebei bij hun ouders, dus Msn Plus heeft geen nut...

533 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 13, 2006 om 12:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

lekker gezellig samen achter een computer msnen.

ve
door verwijderd - Aug 13, 2006 om 12:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kun je in de msn gespreksgeschiedenis zijn (indien registratie aan staat) op haar computer.

Maar achter haar rug om lijkt me niet bevordelijk voor je relatie, vraag haar er gewoon naar zou ik zeggen, misschien mag je wel meelezen. Mag ze jouw gesprekken ook lezen?!

Groetjes,

ve
door verwijderd - Aug 13, 2006 om 13:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mee eens, Stacey. Als je elkaar niet kunt vertrouwen, kun je dan wel een relatie met elkaar hebben? Dus, ofwel je leert elkaar te vertrouwen, of je relatie is ten dode opgeschreven.

ve
door verwijderd - Aug 13, 2006 om 13:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog een kleine toevoeging: gesprekken afliuisteren zonder toestemming is illegaal.

ve
door verwijderd - Aug 13, 2006 om 17:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://formessengers.com/mlog5.htm

ve
door verwijderd - Aug 14, 2006 om 14:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

"We wonen nog allebei bij hun ouders..."

volgens mij zit hier veel meer achter..  en waarom heeft Plus DUS geen nut?? wat wil je dan precies, achteraf lezen wat er geschreven wordt (dat kun je dan toch vragen aan die "vriendin" ) of stiekum meelezen?