jo
door jolanda1969 Nov 8, 2007 om 11:06
Computers & telefonie

Mustek navigatiesysteem

hallo mensen, ik heb bij het afsluiten van een autoverzekering een Mustek navigatie gekregen, vanaf het begin al problemen.

Ik moet als ik de navigatie wil gebruiken eerst hem ressetten en dan doet die het.

Maar sinds gisteren doet hij helemaal niets meer.

De klantenservice bel ik en ik krijg "dit nummer is onjuist"

En ook de website doet het niet.Wie heeft er nog meer klachten over het Mustek navigatiesysteem?

475 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 9, 2007 om 13:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Vanuit consumentenrecht zou u bij de leverancier moeten zijn. De verzekeringsmaatschappij dus. Als ik u was zou ik daar reclameren. Zij hebben u een brakke GPS geleverd. Het is hun actie en daar moet u dus zijn.

Succes, poltol

ve
door verwijderd - Nov 9, 2007 om 13:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt poltol voor je reactie, ik heb al gemaild met de verzekeringsmaatschappy en die zeggen dat ik bij Mustek moet zijn maar ik geef niet op.

ik laat het weten wat de uitkomst zal zijn

ve
door verwijderd - Nov 9, 2007 om 23:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Misschien is het een optie om eens bij die firma langs te gaan?

http://www.zoekned.nl/Waalwijk/754822_Mustek+International+BV

Vr.gr. Poltol

ve
door verwijderd - Nov 10, 2007 om 01:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Met Mustek heeft u geen overeenkomst gesloten, wel met uw verzekeringsmaatschappij, deze is de leverancier, zij moeten het oplossen voor u. En laat u niet met een kluitje het riet insturen!

ve
door verwijderd - Nov 24, 2007 om 12:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Jolanda,

Ik ben  ook in het bezit gekomen via
autoverzekering met een Mustek navigatie systeem. Ik heb ook problemen het
systeem ten eerste onthoud het apparaat niet de persoonlijke veranderingen en
moet dat steeds instellen. Er zat bij de levering twee cd's bij waarop de cd
met de user manual van destinator mijn virus scanner aangaf dat er een Trojaan
virus op zit en hem dus niet kan gebruiken. Heb daar ook daarvoor een andere
gevraagd  (een NL versie) maar werd eigenlijk door verwezen naar de site
van hun www.mustek.de  en er blijkt
ook geen NL versie te zijn.Het is mij ook niet echt duidelijk waar ik met die
problemen kan aan kloppen.

gr jp

ve
door verwijderd - Nov 26, 2007 om 08:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, JP ik heb meerdere malen gebeld en gemaild dat ik vind dat hun het op moeten lossen maar er word nog niet eens meer op gereageerd,ook heb ik gezegd dat ik niet de dure kosten wil hebben doordat ik het moet opsturen terwijl hun de leverancier zijn (zie bovenstaande mails).

Ze geven niet thuis en heb gezegd dat ik dan af zie van autoverzekering maar ze trekken zich er niets van aan.

ik vind het ook moeilijk wat ik er mee moet.

Ik laat het weten als ze reageren,

groetjes allemaal van Jolanda1969

ve
door verwijderd - Nov 27, 2007 om 15:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo ik eb vandaag maar weer eens met nationaal spaarfonds gebeld en de mevrouw aan de andere kant van de lijn vertelde me "maar mevrouw , je kunt het navigatie systeem gewoon naar ons opsturen hoor"Ik heb toen ook tegen die mevrouw gezegd dat ik al zo vaak van het kastje naar de muur werd gestuurd en ik vroeg haar waarom het nu wel kon.

Ze zei dat er al veel klachten waren gekomen en dat ze besloten hadden om het zo te doen.

dus al met al een hopelijk goede afloop.

bedankt voor de raad allemaal.

groetjes jolanda 1969