po
door pollop Sep 4, 2008 om 09:28
Computers & telefonie

Muziek downloaden

Goede morgen,

Ben op zoek naar een programma voor gratis muziek downloaden. Nu gebruik ik nog Limewire, maar die geeft teveel troep.

Dus een makkelijke, overzixhtelijke met weinig of geen rommel.

321 4 Rapporteer

focus33
door focus33 - Sep 4, 2008 om 09:39
16 Antwoorden / 2 Vragen

Gebruikte eerst ook limewire, maar heb nu betere ervaring met frostwire.
Een aantal ontevreden gebruikers van llimewire hebben frostwire ontwilkkeld. En daarbij de slechte ervaringen met limewire eruit gehaald.

www.frostwire.com

stacey
door stacey - Sep 4, 2008 om 10:18
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Kijk even hier;

http://thepiratebay.org/

Op deze site vind je complete cd`s ;-)

en ik heb nog nooit probleem ondervonden.

Succes,

aboveoeuf
door aboveoeuf - Sep 5, 2008 om 11:10
143 Antwoorden / 8 Vragen

Als je af en toe een liedje wil
downloaden is Clickster
wel een grappig progje. Nadat je een zoekterm hebt ingevuld begint
het razendsnel het internet af te stropen naar jouw muziekje. Als
je een keuze hebt gemaakt welke je wilt hebben kun je hem direct
beluisteren of als mp3 opslaan op je PC.

po
door pollop - Sep 5, 2008 om 11:11
97 Antwoorden / 111 Vragen

Allemaal bedankt; zal bekijken wat het prettigst bevalt.