ke
door kerstboom Nov 19, 2005 om 14:33
Computers & telefonie

Muziek downloaden

Wie weet waar ik kosteloos muziek van internet kan downloaden?????

307 15 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 19, 2005 om 14:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wie weet dat nou niet.

ve
door verwijderd - Nov 19, 2005 om 14:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.digimuziek.nl/

Hier vindt je de antwoorden op je vraag.

ve
door verwijderd - Nov 19, 2005 om 15:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hij dus niet, want anders vroeg hij het niet toch ?????
Gebruik hier zelf het programma LimeWire wel en dat werkt naar behoren, maar er zullen vast veel meer suggesties komen !

ve
door verwijderd - Nov 19, 2005 om 16:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, bedoel je kosteloos legaal of kosteloos illegaal ?

Limewire is al genoemd, daarnaast is er natuurlijk altijd nog KaZaa,  BearShare en Emule. Kijk eens op http://filesharing.pagina.nl

Daarnaast zijn er ADSL providers die als service gratis te downloaden muziek aanbieden met code tot een x bedrag.

succes.

ve
door verwijderd - Nov 19, 2005 om 16:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik Limewire ook.Voldoet mij erg goed.Is snel en weinig troep.

www.limewire.com

ve
door verwijderd - Nov 19, 2005 om 23:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik gebruik zelf soulseek. Wat minder populaire muziek (reggae, ska, techno trance enz.) komt ruim aan bod. Maar ook volledige albums zijn te verkrijgen. En geen advertenties en dat soort sh*t.

Succes met zoeken.

gr,

Joost

ve
door verwijderd - Nov 20, 2005 om 00:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedendag,

Ook ik gebruik LimeWire en werkt voor mij zeer redelijk. De hoeveelheid troep valt inderdaad wel mee. Laat alleen wel minimaal 1x per week een spyware/adware programma draaien, want bij dergelijke ilegale downloadprogramma's komt er natuurlijk altijd wel wat rotzooi mee.

Groet Richard

ve
door verwijderd - Nov 21, 2005 om 17:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Shareaza.com is ook een hele aardige die gebruikt meerdere andere netwerken.

Daarnaast is er ook nog Kazaalight die is beter dan Kazaa want minder spyware.

Succes

ve
door verwijderd - Nov 21, 2005 om 18:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ scroogy;

 Het downloaden van muziek voor eigen gebruik is toch sowiezo legaal? en uploaden illegaal?

ve
door verwijderd - Jan 9, 2006 om 17:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

zoek bij eMul via google /zoeken .

ve
door verwijderd - Feb 17, 2006 om 17:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wie weet dat nou niet?

Dus jij weet veel, vertel mij dan eens het volgende.

Wij blijven bij muziek downloaden, maar dan Karaoke. Van het nederlandse en Engelse lied

Dat ik dan weer wil over zetten op 2DD[ja 2DD zijn oud maar ik heb ze nog]

ve
door verwijderd - Apr 21, 2006 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Er zijn verschillende downloadsites beschikbaar,enkele voorbeelden zijn Kazaa en Shareaza.Deze zijn sterk af te raden vanwege alle reclame die steeds tevoorschijn komt.Ook zijn deze programma's niet gegarandeerd spyware-vrij.Een beter alternatief is Ares.Minder bekend bij de meesten,maar je hebt hier geen last van spyware en pop-ups.Verder kan je Torrentleech gebruiken,een voorbeeld hiervan is Bittorent.Helaas verschijnen hier wel pop-ups,die zijn echter makkelijk te omzeilen met pop-up blokkers(bv.de gratis versie van Google)Deze sites werken op peer-tp peer basis,jij download muziek die iemand anders beschikbaar stelt,en wat jij weer hebt kan een ander weer van jou downloaden.De wet stelt dat je vrij bent om te downloaden,mits je dat doet voor eigen gebruik.Je muziek verkopen is dus hartstikke illegaal.En,in Amerika is alles toegestaan,dus wat je uit Amerika downlaod is niet verboden.

Bij deze sites zullen je downloads vooral 's nachts plaatsvinden,omdat de Amerikanen wakker zijn als wij slapen,en dus dan vooral actief zijn op hun pc.

Succes!

ve
door verwijderd - Jul 31, 2008 om 14:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wil iedereen waarschuwen om uit tekijken naar muziek downloadsites die gratis downloaden beloofd, ik ben er zelf ook weer ingetrapt, je moet dan eerst via je o6 of via ideal geld overmaken, meestal rond de 5 euro, na betaling krijg je een site tezien en dan raadde ze eerst aan om een andere browser aan teklikken en met die actie ben je de hele site kwijt en weg je geld, ik heb al tig keer een mail gestuurd en hoor niets terug, de betreffende sites zijn; www.muziekneerladen.net en www.p2p4me.nl/eMule

ve
door verwijderd - Jul 31, 2008 om 15:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Welke site krijg je dan te zien, na betaling.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2008 om 15:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

 Nadat je betaald hebt krijg je  dus de site van www.muziekneerladen.net tezien, en daar leggen ze uit dat je dus is een andere browser moet nemen en op hun site staat ook de link daarvan, dus als je die link aanklikt ben je gelijk hun site kwijt plus je geld 5.50 euro en dat zelfde geldt dus ook voor die andere gratis downloadsite teweten; www.p2p4me.nl/eMule