door45
door door45 Nov 5, 2005 om 15:41
Computers & telefonie

Muziek klinkt niet

Als ik muziek afspeel, is de muziek prima, maar de zangers klinken te langzaam/te laag. Ik download met Kazaa. Dit is pas sinds een paar weken. Weet iemand een oplossing?

422 2 Rapporteer

ki
door kimputer - Nov 5, 2005 om 16:02
4 Antwoorden / 0 Vragen

Sommigen mensen zetten per ongeluk een geavanceerd stukje software aan (meestal met AC'97 codecs), en vergeten dat ze dat ooit hebben gedaan. Het gaat hier om de Karaoke mode, of iets met voice cancelation dan wel noise reduction. Je moet dus even de configuratie van je geluid nalopen (meestal een speciaal icoon in de systemtray rechtsonder, dus niet die van Windows (alleen geluidsniveau), en die optie uitschakelen.

he
door helly - Nov 11, 2005 om 23:32
5 Antwoorden / 7 Vragen

Mijn zoon heeft iMesh5 gedownload, en ik moet zeggen dat deze sitesupersnel je opgevraagde muziek download en alle muziek, wat je wilt. Zelf ik kan het, en dat zegt genoeg!