HappyHenny
door HappyHenny Jun 11, 2013 om 12:42
Computers & telefonie

My EasyJet: inlogprobleem

HELP!
Ik heb een vliegticket geboekt bij EasyJet met behulp van een kennis (omdat ikzelf geen creditcard had). Nu blijkt dat ik niet op hun site kan inloggen met mijn emailadres + het gekozen wachtwoord. Dat is waarschijnlijk ONJUIST ingevoerd. Maar dat betekent OOK dat ik geen bevestiging ga krijgen, niet online kan inchecken.... HELP!
Ik kan geen emailadres vinden of een contactformulier. Er is alleen een (duur) 0900 nummer met een bandje dat in meerdere talen moeilijk verstaanbaar meldt dat het druk is en dat ik beter op een ander moment kan terugbellen....
Er is geen "vliegende" haast (vlucht is in augustus)
IS er IEMAND die een tip heeft hoe ik dit kan oplossen? Toch een emailadres? Postadres Klantenservice?

6632 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - Jun 11, 2013 om 12:55
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik vond dit klantenservice nummer voor je 0900 265 8020 dat is 15 cent per minuut vanaf de vaste telefoon.
Hopelijk is het nog in gebruik.

HappyHenny
door HappyHenny - Jun 11, 2013 om 13:00
199 Antwoorden / 73 Vragen
0

Zoekster, dat IS het nummer dat ik al 3 x probeerde te bellen... Een duur 0900 nummer dat middels een bandje onduidelijk in Eng/Fr./Dui spreekt, lang laat wachten èn zegt dat ik nbeter een andere keer kan bellen.
En omdat er nog geen "vliegende" haast is, zou ik ook liever een email- of een postadres vinden...

HappyHenny
door HappyHenny - Jun 11, 2013 om 14:58
199 Antwoorden / 73 Vragen
0

Beste Zoekster, nou je hebt je best gedaan. Dank voor je moeite hoor.
Zelf belde ik met 0900 - 0490 1048(dat vond IK op de site) maar zonder resultaat, maar ik heb nu gemaild naar de beide mailadressen die jij kennelijk wèl vond.
Op hoop van zegen....
Ook dat is toch weer afwachten...

HappyHenny
door HappyHenny - Jun 11, 2013 om 14:59
199 Antwoorden / 73 Vragen
0

Oh sorry, typfoutje: 0900 - 040 1048 (die 9 was er per ongeluk in terecht gekomen)

HappyHenny
door HappyHenny - Jun 11, 2013 om 21:58
199 Antwoorden / 73 Vragen
0

Ik heb een automatisch-verstuurde mail teruggekregen dat ik met ± 2 dagen antwoord kan verwachten.
Contact hèb ik nu dus kennelijk....

zoekster
door zoekster - Jun 11, 2013 om 22:01
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=happyh schreef op dinsdag 11 jun 2013, 21:58]Ik heb een automatisch-verstuurde mail teruggekregen dat ik met ± 2 dagen antwoord kan verwachten.
Contact hèb ik nu dus kennelijk....
Dat is goed om te lezen! Ik hoop dat ze je probleem kunnen oplossen of je in ieder geval aanwijzingen kunnen geven wat je verder moet doen.

zoekster
door zoekster - Jun 11, 2013 om 22:07
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik vond nog een alternatief telefoonnummer via vraagalex.
0044- 1582- 525001

Het nummer dat ik je gaf stond op de site van easyjet voor 15 cent per minuut
klik HIER
maar is het dan toch 80 cent?

dit email adres vond ik

customer.service@plus.easyjet.com

is wel een engelse klantenservice

en deze

easyjet@maileu.custhelp.com

Meer kon ik echt niet vinden.

HappyHenny
door HappyHenny - Jun 25, 2013 om 17:38
199 Antwoorden / 73 Vragen
0

Zoekster schreef: Dat is goed om te lezen! Ik hoop dat ze je probleem kunnen oplossen of je in ieder geval aanwijzingen kunnen geven wat je verder moet doen.

Ik las later dat er stond dat ze nog zouden reageren maar als ik binnen 2 dg. antwoord wilde, ik moest bellen. Maar dat antwoord heb ik tot op heden niet gekregen. Wel kon mijn kennis traceren wat ie fout had gedaan en inderdaad dat was een letter in mijn emailadres. Ik kon inderdaad met dat foute adres inloggen en toen heb ik het gewijzigd. De vraag is nu of zij hun mailings nu verder ook wèl sturen naar dat correcte adres... Dat vermoed & hoop ik.
Over 3 weken moet ik een melding krijgen dat ik kan gaan inchecken. Als ik dat ontvang zal ik het pas zeker weten tenzij ze voor die tijd toch nog reageren...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ca
catharina1 - Apr 28, 2024 om 15:42
Huishouden & energie

Appartement. Gas/cv installatie definitief afsluiten

Goedemiddag,

Woon in een appartement. In het kader van verduurzaming wil ik van het gas af. Inductieplaat aangeschaft en een boiler. Verwarm de woonkamer elektrisch d.m.v. een kachel, gas/cv installatie gebruik ik niet meer en is afgekoppeld door een installateur.
Ik wil het gas definitief af laten sluiten, heb een aanvraag lopen.
VVE geïnformeerd over mijn plannen.
De ... Lees meer

Eg
EgbertB10 - Apr 28, 2024 om 16:06
Winkels & webshops

Orthodaily

Ik heb schoenen besteld bij ORTHOdaily.nl https://orthodaily.nl/ Het zouden dus orthopedische schoenen moeten zijn. Het zijn gewone schoenen van een middenkwaliteit, wat je eigenlijk ook mag verwachten bij die prijs. Ze worden rechtstreeks uit China geleverd via Yun Express in Rozenburg. De Nederlandse verkoopvestiging zit op een bovenwoning in Amsterdam met een telefoonnummer uit Leiden dat ... Lees meer

empee
empee - Apr 27, 2024 om 20:44
Computers & telefonie

Pictogram op beginscherm plaatsen

Op mijn desktop met Windows 11 staan op het beginscherm meerdere pictogrammen, die ik vaak gebruik. Nu wil ik er eentje bij zetten, maar ik heb dat al zolang niet meer gedaan dat ik niet meer weet hoe dat moet. Wie kan en wil me helpen? Lees meer