ja
door janneke1_1 Mar 30, 2006 om 10:24
Computers & telefonie

Naar KPN?

Ik zit bij tele 2 maar vanwege al die negatieve publiciteit wil ik graag overstappen naar een andere telefoonaanbieder voor de vaste telefoon. Is het handig om naar de KPN over te stappen?

1022 16 Rapporteer

brynnar
door brynnar - Mar 30, 2006 om 10:50
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Relatief gezien........

mammeloe
door mammeloe - Mar 30, 2006 om 11:25
29 Antwoorden / 2 Vragen

je kan beter naar de kpn gaan dan @home, daar was ik eerst positief over,maar heb nu elke 14 dagen een storing en heb dan geen telefoon en internet.als ik het geweten was ik bij de kpn gebleven daar had ik nooit last van storingen.

wi
door wippie - Mar 30, 2006 om 11:37
260 Antwoorden / 0 Vragen

@ Brynnar, Hoe bedoelt U?

wi
door wippie - Mar 30, 2006 om 20:21
260 Antwoorden / 0 Vragen

  1. KPN is in ieder geval BETROUWBAAR en DEGELIJK.

ja
door janneke1_1 - Mar 30, 2006 om 20:23
4 Antwoorden / 4 Vragen

Ik zat al een paar dagen te dubben maar na uw reaktie heb ik de knoop doorgehakt .... en overgestapt naar KPN. Vriendelijk bedankt hoor.

ja
door janneke1_1 - Mar 30, 2006 om 20:25
4 Antwoorden / 4 Vragen

dankzij jullie antwoorden heb ik, na een paar dagen dubben, de knoop doorgehakt en ben overgestapt naar KPN.

movieman
door movieman - Mar 30, 2006 om 20:38
180 Antwoorden / 0 Vragen

Zo zie je maar weer: een slimme meid is op haar toekomst voorbereid!

Wat mij betreft mag KPN 10 warme douches krijgen. (Oh sorry dat is van dat andere programma... *grin*). Ik ben al jaren zeer tevreden met de service.

Dat wilde ik maar eventjes kwijt...

Groetjes.

henson
door henson - Mar 30, 2006 om 20:41
338 Antwoorden / 36 Vragen

KPN is veel te duur, laat ze alleen de lijn poetsen en bel via 1643!

ho
door hotmailtje - Apr 8, 2006 om 17:01
3 Antwoorden / 0 Vragen

hoi

ik ben ook tele 2 klant maar wordt jij dan niet om de twee maanden opgebelt door kpn die willen er alles aan doen om je weer terug te krijgen met aanbiedingen en zo voor mijn geen probleem met tele 2 ik zit er over na te denken om hellemaal over te stapen naar tele 2 wandt hoe vaker kpn me belt weet ik dat ik goed zit  maar misschien is dit een idee voor jouw ga eens de winkel van kpn ja de naam is mij ontschoten  maar zei schrijven je zo weer terug en wordt je gebelt door tele 2 of jij het wil of niet  veel geluk er mee

anniepannie
door anniepannie - Apr 8, 2006 om 17:30
32 Antwoorden / 3 Vragen

dat gebeurt anderom ook en misschien wel erger

als je bij KPN zit word je ook dood gebeld door tele2 en andere rotzooi!!

ho
door hotmailtje - Apr 8, 2006 om 20:58
3 Antwoorden / 0 Vragen

hoi

jammer dat je er zo over denkt ik vindt ook vervelendt maar rotzooi nee wandt als het nou de staatslotterij was was het dan ook rotzooi als je wat gewonnen had  ik denk het niet he en die genene die word er ook maar voor betaald hoor en dat word ook nog goed betaald ook het zou jouw baan maar zijn is dat dan ook rotzooi  ander oplossing neem een geheim nummer  daar bellen ze je niet zo vaak op

edwardus
door edwardus - Apr 8, 2006 om 21:21
6844 Antwoorden / 14 Vragen

De reden dat kpn terugbelt na een overstap is dat er vaak sprake is geweest van overagressieve verkoopgesprekken, waarna de klant ongewild ineens overgestapt was naar een andere provider. Bij wijze van service (en commercie zijn ze natuurlijk ook niet vies van) bellen ze dan om te informeren of het echt wel de bedoeling was.

Verder is KPN ook vaak genoeg aanvoerder geweest in de klachten top 3, maar zijn ze met de komst van de anderen (UPC, Wanadoo, Veratel/Tele2 etc.) verdrongen van die plek.

En inderdaad, zoals Henson terecht opmerkt, als KPN-klant heb je wel het voordeel dat er alternatieve aanbieders aan de stoelpoten van KPN proberen te zagen. Dat doen ze bij UPC of Tele2 dus niet.

Ik mag dan iets duurder uit zijn bij KPN, ik krijg tenminste wel waar voor m'n geld. Tegenwoordig nauwelijks nog problemen.

ho
door hotmailtje - Apr 9, 2006 om 13:34
3 Antwoorden / 0 Vragen

hoi

dat is wat wij hebben gewilt zodat er rechtzaken zijn geweest dat kpn zijn kabelsmoest gaan verkopen daarom zijn er nu meer aanbieders dus dat er kaper op de kust zijn is logies en dat we ons laten verlijden is omdat we allemaal meer willen als er is dan is dit toch het vervolg er op alleen mijn kijk op deze is als een ander het goed koper kan kan kpn het ook dan houden zij ook meer klanten en hoeven we alleen nog maar na de beste te gaan

stemanski
door stemanski - Apr 13, 2006 om 00:19
15 Antwoorden / 17 Vragen

Al gehoord van het nieuwe belpakket van KPN? Belvrij altijd =voor 13,95 onbeperkt bellen naar vaste nummers in nederland, incl voicemail bellen. Dus 24 uur per dag, 7 dagen per week. Een beetje beller heeft er denk ik wel wat aan.

jcjoppe
door jcjoppe - Apr 29, 2006 om 17:37
279 Antwoorden / 59 Vragen

hoi, Janneke, het is misschien een late reaktie, maar ik kan je 1643 HEEL hartelijk aanbevelen. kijk op www.bel1643.nl en bel voor 0 cent per minuut en alleen voor 5 cent per starttik(dus per gesprek) zo lang je wilt zowel overdag als 's avonds. Internationaal heel veel landen 0 cent per minuut en alleen een starttik van 9 cent. Mobiel is maar 8 cent per minuut. ZET KPN DE DEUR UIT!!!!

po
door pollop - Jul 5, 2006 om 20:51
97 Antwoorden / 111 Vragen

1643 is een oplichtersbende. ik had 20 seconden gebeld en de specificatie wees 0,15 eurocent. klopt toch niet.

alle 16...bellers moeten hun specificaties nauwlettend in de gaten houden.

voer een gespek en houdt de duur in de gaten, dan zal je zien dat je toch wordt bedrogen.