he
door heily Jan 22, 2007 om 11:02
Computers & telefonie

Nero

Hallo ik heb ook een probleem met nero 6

Bij mij geef tie dit aan this program requist the file advrentr2.dll

whichwas not found on this system

dit is tie gaan doen na dat ik nero 7 eraf had gegooid

Kan iemand mij helpen misschien  GR Ria

848 9 Rapporteer

freya
door freya - Jan 22, 2007 om 14:17
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Ria,

Ik kan eerlijk gezegd niets vinden over het door jouw genoemde bestand (advrentr2.dll) dat in verband kan worden gebracht met Nero, maar je zou wellicht eens kunnen proberen om alles wat met Nero te maken heeft te verwijderen en daarna Nero 6 opnieuw te installeren.

m.vr.gr. Freya

he
door heily - Jan 22, 2007 om 14:18
4 Antwoorden / 3 Vragen

dat heb ik al een paar maal gedaan maar hij blijf het geven snap er niets van

freya
door freya - Jan 22, 2007 om 14:30
10999 Antwoorden / 1 Vragen

De bestandsnaam zoals hierboven staat is precies zoals die op het scherm staat?
En heb je de PC wel eens gecontroleerd op spyware en virussen?

Freya

he
door heily - Jan 22, 2007 om 14:36
4 Antwoorden / 3 Vragen

ja zit er allemaal op maar er zit niets in de pc gelukig

freya
door freya - Jan 22, 2007 om 14:44
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Tja, zoals gezegd kan ik over dat bestand op het internet niets vinden, behalve een paar franse website's en helaas is frans niet mijn ding.
De problemen zijn begonnen na installatie en verwijdering van Nero 7? En waarom heb je versie 7 dan weer verwijderd, werkte die niet? Was het een illegaal gedownloade versie en is er wellicht roch één of ander virus meegekomen? Ik zou toch nog eens een andere virusscanner proberen. AVG-antivirus, McAfee of AntiVir.
Wellicht een systeemherstel doen van vlak vóór de installatie van Nero 7?

Freya

gsm
door gsm - Jan 22, 2007 om 14:56
5940 Antwoorden / 47 Vragen

advrcntr.dll bestaat wel en staat in \Program Files\Common files\Ahead\lib.
Het beste kunt u de Ahead map zo veel mogelijk leegmaken.
Ga ook via Start naar Uitvoeren en type daar %temp%.
Druk op Enter.
U ziet nu de temp map en die moet u ook zoveel mogelijk leegmaken.
Dan weer Nero 6 proberen te installeren.
Als dit allemaal niet helpt dan is het Nero 7 cleaning tool nog een optie, zie: Nero 7 Cleaning

gsm
door gsm - Jan 22, 2007 om 15:13
5940 Antwoorden / 47 Vragen

advrcntr.dll is onderdeel van het Showtime programma, wat gebruikt kan worden voor het afspelen van DVD-films. Voor het branden is Showtime niet nodig.

he
door heily - Jan 24, 2007 om 11:17
4 Antwoorden / 3 Vragen

Dank je ga ik proberen

he
door heily - Jan 24, 2007 om 13:02
4 Antwoorden / 3 Vragen

Gelukt Harstikke bedankt  gsm

o ja en Freya ik vond nero 7  voor mij een slecht programa kon er niet  mee omgaan

GR