thunderbird
door thunderbird Nov 10, 2023 om 11:07
Computers & telefonie

Netflix in Duitsland

Goedemorgen, ik heb op mijn laptop NORDVPN geïnstalleerd, legaal met abonnement, en mijn vraag is nu, kan ik de Nederlandse versie van Netflix in Duitsland ontvangen. Ik heb begrepen dat het IP adres gelijk moet zijn als het adres waar het abonnement op Netflix is afgesloten, of heb ik het mis? Kan iemand daar iets zinnigs over zeggen?  Vriendelijke groeten, Koos

3859 10 Rapporteer
Fi
door Figi - Nov 10, 2023 om 11:33
1 Antwoorden / 2 Vragen

Beste Koos,

Op dit moment zit ik in MIrtos Kreta en kan gewoon mijn Netflix kijken zoals in Nederland. Wel op mijn  laptop. Hopelijk ben je hiermee geholpen. En anders kan je netflix bellen zij kunnen verder helpen.

Met vriendelijke groet,
Trudy

thunderbird
door thunderbird Nov 10, 2023 om 12:30
87 Antwoorden / 52 Vragen

Hallo Trudy, Ik denk dat het probleem opgelost is, bedankt voor de moeite.   Groet, Koos.

marita5
door marita5 - Nov 10, 2023 om 11:36
11517 Antwoorden / 15 Vragen
thunderbird
door thunderbird Nov 10, 2023 om 12:27
87 Antwoorden / 52 Vragen

Hallo Maritas, ik heb het eerste bericht gelezen en heb me aangemeld bij Netflix met ingeschakelde NordVPN en het werkt. Nu maar hopen dat dat zo blijft.  Hartelijk bedankt voor de tip.   Groeten, Koos.

marita5
door marita5 Nov 10, 2023 om 12:34
11517 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , suc6

rj
door rjw - Nov 10, 2023 om 15:10
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Als je tijdelijk in Duitsland bent geen probleem. Als je maar af en toe inlogt vanaf je thuislocatie. En de content van je "thuisland" moet sowieso in alle EU landen worden aangeboden. Dat is bij wet geregeld.

1paul
door 1paul - Nov 13, 2023 om 11:25
3153 Antwoorden / 0 Vragen

ja dat kan, stel in dat vpn via nederland loopt.

thunderbird
door thunderbird Nov 13, 2023 om 11:32
87 Antwoorden / 52 Vragen

Goede morgen. Ja, mijn VPN staat op Nederland. Ik heb NORDVPN met de optie "Dedicated IP", daarmee heb ik altijd hetzelfde IP adres.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Nov 13, 2023 om 14:39
2065 Antwoorden / Vragen

Goede kans dat het werkt, geen enkele garantie dat het altijd zal blijven werken. Een VPN is een trucje waar contentleveranciers natuurlijk ook weet van hebben en als bijvoorbeeld Netflix besluit dat ze dat niet willen kunnen ze er ook zo een stokje voor steken.

jan koops
door jan koops - Nov 13, 2023 om 15:20
20 Antwoorden / 1 Vragen

Ja, dat is mogelijk

John1313
door John1313 - Nov 13, 2023 om 18:57
34 Antwoorden / 1 Vragen

Binnen de EU moet dit geen enkel probleem zijn.

Daarbuiten is het op een mobiel apparaat zoals een laptop mogelijk nodig alvorens verbinding te maken cookies te verwijderen en de locatie services uit te zetten.

Vanwege het niet kunnen toetsen van lokatie IP gebruikt men soms de locatiegegevens om te bepalen of bepaalde content wordt doorgegeven.

Of NETFLIX dit doet weet ik niet maar het is maar een tip.

Gr
door GrootRotterdam - Nov 13, 2023 om 19:22
8 Antwoorden / 1 Vragen

Of je nu in Frankrijk of Duitsland, Zweden of Finland bent, je hebt geen VPN nodig om jou eigen Nederlandse Netflix te bekijken. Zolang je tijdelijk in een EU-land bent, kan je gewoon inloggen op Netflix en via de apps op de mobiele devices en laptops probleemloos kijken.

astra29
door astra29 - Nov 14, 2023 om 18:41
19 Antwoorden / 3 Vragen

Als je de telefoon gebruikt als hotspot, en 4 of 5G gebruikt kun je overal je programma's zien zowel in de EU als daarbuiten. Kost wel behoorlijk wat data, maar veel mensen hebben een zeer ruime databundel, dus dat zal voor redelijk gebruik geen probleem zijn. Maar let wel op de databundel, en ga daar niet overheen want bij sommige providers kost dat (veel) geld

rj
door rjw - Nov 14, 2023 om 18:57
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Overigens krijg je met je Nederlandse account buiten de EU ook gewoon Nederlandse content hoor ik net. Plus de content van het land waar je bent. Hoeven ze niet te doen maar ze doen het toch.