Niet waar maken wat ziggo zegt met mobile
ik heb een abbonnement van 30 euro bij ziggo onbeperkt bellen en interneten maar heb totaal geen netwek heel slecht bij ziggo plus ook geen 4g ik heb gebeld naar klanten service en ze zeggen leuk tegen jou daar kunnen wij totaal niks aan doen dus ik zit nu met een abbonnement van 30 euro en ziggo en wat op tv komt kunnen ze totaal niet waar maken en er is ook heel veel storing bij ziggo de laaste tijd valt mijn op . dit is iets voor kassa
Hallo A.Rijckhart9 ,
Lees eens deze informatie van Ziggo ,
https://www.ziggo.nl/klantenservice/mobiel/doet-het-niet/
U kunt Ziggo een brief schrijven zie hier , lees ook de rechterkolom klacht over mijn aanbieder .
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst
Hallo,
Uw verhaal komt mij wat vreemd over.
Uw kunt uw mobileabonnement bij Ziggo gewoon maandelijks opzeggen. Ziggo bied gewoon 4G aan bij alle abonnementen. Als u geen 4G kunt gebruiken zal dat waarschijnlijk aan uw toestel liggen. Niet alle toestellen hebben 4G.
Ik heb ook Ziggo. Inderdaad is het bereik heel soms wat slecht. Maar mijn ervaring is dat dat meestal van zeer korte duur is. Ik heb ruim 6 maanden een Ziggo mobielabonement en heb nog nooit meegemaakt dat er helemaal geen netwerk beschikbaar is ook heb ik nog nooit last gehad van storingen sinds ik Ziggo heb. Dat was met Tmobile wel anders.
Ik denk dat u uw telefoon na moet gaan kijken. Misschien kunt u om te testen een andere telefoon (van iemand die u kent) gebruiken om te zien of u dan wel 4G heeft, maar dan moet die "test telefoon" natuurlijk wel geschikt zijn om 4G te gebruiken.
Ik gebruik zelf gewoon nog 3G, de download-snelheid van die ik haal met Ziggo 3G is altijd minimaal 8Mb/s dat is snel genoeg om te kunnen internetten zelfs als je vaak (HD)videos bekijkt.
Ik had ook een abonnement bij Ziggo. En inderdaad géén 4 G. Ziggo medewerkers zeiden dat het aan mijn telefoon lag, te oud.
Echter nu ik ben overstapt naar Telfort heb ik wel 4G. Mijn telefoon is nog géén 2 jaar oud en was 595 euro!
Ik had in mijn gebied dus echt helemaal géén internet. Dit is onderzocht en ik woon inderdaad in een grijs gebied.
Op mijn telefoon verscheen dan een G, daar kun je niet mee internetten.
Hallo,
Ik had ook een mobielabonnement bij Ziggo afgesloten.
Hier totaal geen internetbereik, het bellen ging wel goed.
De beloofde 4 G kreeg je ook niet, zelfs niet in Amsterdam.
Ik heb diverse keren gebeld, wat niet echt iets opleverde, iedere collega had weer een of ander smoesje.
Omdat ik een Twitter-account heb, heb ik contact opgenomen via Twitter met Ziggo Webcare.
Het is snel opgelost. Ik heb mijn abonnementskosten, aansluitkosten en zelfs de aansluitkosten voor de nieuwe provider teruggekregen.
Daarnaast hebben ze een opzegtermijn van één maand, je zit er dus nooit lang aan vast.
Ik neem tenminste aan dat je het over een mobiel abonnement hebt.
Wat de storing op de tv betreft, zijn dit waarschijnlijk 2 afzonderlijke abonnementen.
Maar ook dit kun je met de medewerker van Webcare bespreken.
Succes!
Zeg Ziggo op,en ga naar een normale telecomaanbieder,of je telefoon is niet in orde.Begrijp niet waarom je een abo bij Ziggo neemt,heeft geen eigen netwerk,voor de goede orde,er zijn meer providers die geen eigen netwerk hebben.
@miekmol: Heeft je mobiel dan wel 4G?
Jazeker Carola, ik heb het nu wel, nu ik via Telfort mijn abonnement heb. LTE/WCDMA/GSM
Je weet blijkbaar niet eens welk netwerk Ziggo gebruikt voor mobiele telefonie!!!Jawel: Vodafone! TM heeft NIET het beste netwerk, dat zijn Vodafone en KPN. Daarna komt TM.
Ben wel benieuwd wie dan ABnormale aanbieders zijn?!
Zeg Ziggo op,en ga naar een normale telecomaanbieder,of je telefoon is niet in orde.Begrijp niet waarom je een abo bij Ziggo neemt,heeft geen eigen netwerk,voor de goede orde,er zijn meer providers die geen eigen netwerk hebben.
KPN is in mijn gebied het beste netwerk. Vodafone is heel slecht!
Pssst niet verder vertellen; maar met zo'n smartphone kun je prima via wifi bellen (ook internetten) kan dat veel te dure abonnement de deur uit. Kun je minimaal 300 euro per jaar mee besparen, je hebt dit niet van mij hè!
Oké daarvoor moet je wel 30 minuten van je tijd investeren en mogelijk wat lezen, dat is natuurlijk wel heel veel moeite voor die paar tientjes..
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vattenfall
vattenfall heeft een fout in de afrekening van mei 2023 gemaakt. ze hebben de meterstanden omgedraaid en daardoor te veel terug betaald.
nu schrijven ze het verschil van 620 euro gewoon per 31 mei 2024 van mijn rekening af.mag dat?
Lees meer
Hoe krijg ik mijn hortensia weer tot leven?
Op mijn verjaardag kreeg ik een mooie hortensia voor op mijn balkon. Ik heb hem meteen in een grotere pot gezet, maar dat had ik beter niet moeten doen, want ik had er even niet bij nagedacht dat je moet wachten tot het najaar als de bloemen helemaal uitgebloeid zijn. Nu lijkt de plant dood te gaan. Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer