a.
door a.rijckhart9 Mar 18, 2016 om 11:43
Computers & telefonie

Niet waar maken wat ziggo zegt met mobile

ik heb een abbonnement van 30 euro bij ziggo onbeperkt bellen en interneten maar heb totaal geen netwek heel slecht bij ziggo plus ook geen 4g ik heb gebeld naar klanten service en ze zeggen leuk tegen jou daar kunnen wij totaal niks aan doen dus ik zit nu met een abbonnement van 30 euro en ziggo en wat op tv komt kunnen ze totaal niet waar maken en er is ook heel veel storing bij ziggo de laaste tijd valt mijn op . dit is iets voor kassa

1372 8 Rapporteer

getty
door getty - Mar 18, 2016 om 11:52
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Bij ziggo kan je toch gewoon maandelijks opzeggen? Dat lijkt me de beste oplossing.

marita5
door marita5 - Mar 18, 2016 om 12:38
11536 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo A.Rijckhart9 ,

Lees eens deze informatie van Ziggo ,

https://www.ziggo.nl/klantenservice/mobiel/doet-het-niet/

U kunt Ziggo een brief schrijven zie hier , lees ook de rechterkolom klacht over mijn aanbieder .

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

dokun
door dokun - Mar 18, 2016 om 12:52
152 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Uw verhaal komt mij wat vreemd over.

Uw kunt uw mobileabonnement bij Ziggo gewoon maandelijks opzeggen. Ziggo bied gewoon 4G aan bij alle abonnementen. Als u geen 4G kunt gebruiken zal dat waarschijnlijk aan uw toestel liggen. Niet alle toestellen hebben 4G.

Ik heb ook Ziggo. Inderdaad is het bereik heel soms wat slecht. Maar mijn ervaring is dat dat meestal van zeer korte duur is. Ik heb ruim 6 maanden een Ziggo mobielabonement en heb nog nooit meegemaakt dat er helemaal geen netwerk beschikbaar is ook heb ik nog nooit last gehad van storingen sinds ik Ziggo heb. Dat was met Tmobile wel anders.

Ik denk dat u uw telefoon na moet gaan kijken. Misschien kunt u om te testen een andere telefoon (van iemand die u kent) gebruiken om te zien of u dan wel 4G heeft, maar dan moet die "test telefoon" natuurlijk wel geschikt zijn om 4G te gebruiken.

Ik gebruik zelf gewoon nog 3G, de download-snelheid van die ik haal met Ziggo 3G is altijd minimaal 8Mb/s dat is snel genoeg om te kunnen internetten zelfs als je vaak (HD)videos bekijkt.

miekmol
door miekmol Mar 18, 2016 om 13:09
201 Antwoorden / 50 Vragen

Ik had ook een abonnement bij Ziggo. En inderdaad géén 4 G. Ziggo medewerkers zeiden dat het aan mijn telefoon lag, te oud.
Echter nu ik ben overstapt naar Telfort heb ik wel 4G. Mijn telefoon is nog géén 2 jaar oud en was 595 euro!
Ik had in mijn gebied dus echt helemaal géén internet. Dit is onderzocht en ik woon inderdaad in een grijs gebied.
Op mijn telefoon verscheen dan een G, daar kun je niet mee internetten.

miekmol
door miekmol - Mar 18, 2016 om 13:04
201 Antwoorden / 50 Vragen

Hallo,

Ik had ook een mobielabonnement bij Ziggo afgesloten.
Hier totaal geen internetbereik, het bellen ging wel goed.
De beloofde 4 G kreeg je ook niet, zelfs niet in Amsterdam.
Ik heb diverse keren gebeld, wat niet echt iets opleverde, iedere collega had weer een of ander smoesje.
Omdat ik een Twitter-account heb, heb ik contact opgenomen via Twitter met Ziggo Webcare.
Het is snel opgelost. Ik heb mijn abonnementskosten, aansluitkosten en zelfs de aansluitkosten voor de nieuwe provider teruggekregen.
Daarnaast hebben ze een opzegtermijn van één maand, je zit er dus nooit lang aan vast.
Ik neem tenminste aan dat je het over een mobiel abonnement hebt.
Wat de storing op de tv betreft, zijn dit waarschijnlijk 2 afzonderlijke abonnementen.
Maar ook dit kun je met de medewerker van Webcare bespreken.

Succes!

tolsma1945
door tolsma1945 - Mar 18, 2016 om 13:06
229 Antwoorden / 6 Vragen

Zeg Ziggo op,en ga naar een normale telecomaanbieder,of je telefoon is niet in orde.Begrijp niet waarom je een abo bij Ziggo neemt,heeft geen eigen netwerk,voor de goede orde,er zijn meer providers die geen eigen netwerk hebben.

De keus is tmobile met het beste netwerk,Vodafone, KPN en tele2,en kijk ook naar de prijs,daar zit echt verschil in.
Zelf maak ik gebruik van Hollands nieuwe op het netwerk van Vodafone,en scherp geprijsd zonder toeters en bellen,en geen kosten achteraf.

Cookies
door Cookies - Mar 18, 2016 om 13:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@miekmol: Heeft je mobiel dan wel 4G?

miekmol
door miekmol Mar 18, 2016 om 13:11
201 Antwoorden / 50 Vragen

Jazeker Carola, ik heb het nu wel, nu ik via Telfort mijn abonnement heb. LTE/WCDMA/GSM

Cookies
door Cookies - Mar 18, 2016 om 13:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je weet blijkbaar niet eens welk netwerk Ziggo gebruikt voor mobiele telefonie!!!Jawel: Vodafone! TM heeft NIET het beste netwerk, dat zijn Vodafone en KPN. Daarna komt TM.

Ben wel benieuwd wie dan ABnormale aanbieders zijn?!

DOOR TOLSMA1945 - 18 MAR 2016 OM 13:06
188 ANTWOORDEN / 5 VRAGEN

Zeg Ziggo op,en ga naar een normale telecomaanbieder,of je telefoon is niet in orde.Begrijp niet waarom je een abo bij Ziggo neemt,heeft geen eigen netwerk,voor de goede orde,er zijn meer providers die geen eigen netwerk hebben.

De keus is tmobile met het beste netwerk,Vodafone, KPN en tele2,en kijk ook naar de prijs,daar zit echt verschil in.
Zelf maak ik gebruik van Hollands nieuwe op het netwerk van Vodafone,en scherp geprijsd zonder toeters en bellen,en geen kosten achteraf.

miekmol
door miekmol Mar 18, 2016 om 13:14
201 Antwoorden / 50 Vragen

KPN is in mijn gebied het beste netwerk. Vodafone is heel slecht!

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 18, 2016 om 14:27
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Pssst niet verder vertellen; maar met zo'n smartphone kun je prima via wifi bellen (ook internetten) kan dat veel te dure abonnement de deur uit. Kun je minimaal 300 euro per jaar mee besparen, je hebt dit niet van mij hè!

Oké daarvoor moet je wel 30 minuten van je tijd investeren en mogelijk wat lezen, dat is natuurlijk wel heel veel moeite voor die paar tientjes..