pieterwillem
door pieterwillem Feb 17, 2016 om 13:48
Computers & telefonie

Nieuw telefoon merk??

Via mijn PC kreeg ik een advertentie binnen over een nieuw Mobiel Telefoon merk, te weten One Plus en One X. Het zijn mobiele telefoons uit China en als je de bijzonderheden en prestaties leest is het een heel goed toestel met alles erop en eraan. De prijs is voor de Plus € 398 en voor de X € 298. Je kunt zo'n toestel alleen via de PC kopen en betalen via Pay Pal. Aangezien ik geen Pay Pal heb, heb ik zo'n toestel maar niet gekocht. Alles in ogenschouw genomen denk ik dat het een fraude geval is en dat je je geld kwijt bent. Is er iemand die ook zo'n advertentie op zijn PC ontvangen heeft en wat denk jij er van?

865 3 Rapporteer

marita567
door marita567 - Feb 17, 2016 om 13:53
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo PieterWillem ,

Lees deze informatie eens door van computeridee , en vooral dit : OnePlus is een vervelend bedrijf om iets van te kopen .

http://www.computeridee.nl/nieuws/review-de-oneplus-x-is-een-goede-maar-onnodige-telefoon/

tenormin
door tenormin - Feb 17, 2016 om 13:59
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Ik heb zelf geen advertentie op mijn PC gezien/ontvangen. Heb zojuist op Google gekeken maar zie (nog) nergens dat dit met fraude van doen heeft. Wel dat het simpele Mobiele Telefoons zijn met minder toeters en bellen en dat de meerderheid, wat ik dan gelezen heb, er relatief tevreden over zijn. Dus niet meteen over fraude schrijven, lijkt mij dan. Dat doet men niet bij alleen een vermoeden.

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 17, 2016 om 16:52
1790 Antwoorden / 3 Vragen

"Via mijn PC kreeg ik een advertentie binnen" defineer dit eens.

tenormin
door tenormin Feb 17, 2016 om 17:05
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Denk dat TS de krant zat te lezen, dan zie je ook reclame voorbij komen. Zal toch wel nieuwsgierigheid zijn geweest. Op PC zelf krijg ik niks binnen. Ja, van de PLUS, maar dat mogen ze. ☼