ru
door ruudj May 10, 2004 om 17:06
Computers & telefonie

Nog steeds een probleem met internet

Ik heb nog steeds problemen met plaatjes op internet die worden weergegeven. Er verschijnt allen een box met een rood kruisje in de bovenhoek. Ik heb inmiddels Java Virtual Machine geinstalleerd en als ik naar Sun (Java) ga dan blijkt alles o.k. te zijn.  Echter nu krijg ik een mededeling bij het opstarten "cannot find main class".

Wat moet ik doen?? Wie weet het.

315 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 10, 2004 om 19:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

op de site:

http://java.com/en/download/help/index.jsp

vind je hulp bij problemen met Java van Sun. Vind je vraag zo moeilijk op te lossen omdat ik je besturingssysteem niet ken en andere programma's die draaien.

Succes!

Joyce.

ve
door verwijderd - May 10, 2004 om 23:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is java VM ok, probeer het dan eens via microsoft op deze site http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;283807 hier vind je alles op het gebied van Internet Explorer en de rode kruisjes dit varieert van instelingen in Internet Explorer, codering, tot het ontbreken van / of beschadigde bestanden.

ve
door verwijderd - May 11, 2004 om 08:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Een bekend probleem dit komt door dat je de java van sun heb, verwijder deze en instaleer dan de versie van microsoft, wij hadden het zelfde probleem en is hier mee op gelost. Het bestande heet.

msjavx86.exe,  de virtuele machine van microsoft.

Je kunt het gratis downloaden van internet zoek maar even. Mocht dit niet lukken meld je dan stuur ik hem je toe per email.

Dus eerst sun jave verwjderen, opnieuw starten en dan virtuele machine van ms installeren.

succes

ve
door verwijderd - May 11, 2004 om 09:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ruudj heeft de microsoft-versie van Java, en niet de Sun-versie.

Zie: http://kassa.vara.nl/portal?_li=y&_scr=cons_question&cat=632&qid=18109

ve
door verwijderd - May 18, 2004 om 19:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien bedoelt hij echt alleen de plaatjes?
Het kan zijn dat hij een firewall of ad/pop up stopper heeft met een optie zoals "banners en reclame niet weergeven". Die blokkeren vaak meer dan alleen reclame en ook gewone afbeeldingen.

ve
door verwijderd - May 18, 2004 om 19:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, dat kan ook...
Het is jammer dat veel vraagstellers zo weinig info geven en vaak ook niet meer reageren op de antwoorden die ze krijgen.