guadalajara
door guadalajara Mar 26, 2007 om 16:25
Computers & telefonie

NokiaPC SUITE (ca42) werkt niet met Nokia 6070?

Hallo,

Ik heb sinds kort een nokia 6070. Voorheen een Nokia 5040i waar ik een CA42 kabel bij had gekocht voor de Nokia PC Suite met bijbehorende software. Nu wil ik dus mijn Nokia 6070 hierop aansluiten en dat lukt dus niet terwijl de 6070 ook met deze kabel zou moeten werken of heeft het met de verouderde software te maken daar de 6070 uit 2006 stamt en de Software uit 2005.

Moet ik nu het hele pakket opnieuw kopen of is er een andere  mogelijkheid? Bijv. update van de installatie cd-rom? Of kan ik die ergens van het net plukken?

alvast bedankt,

Kick

498 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 26, 2007 om 16:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vraag het faq-man op computeridee.nl

ve
door verwijderd - Mar 26, 2007 om 16:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nokia PC suite 6.5 gebruik ik.

ve
door verwijderd - Mar 26, 2007 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

De nokia PC suite software kan je downloden via www.nokia.com/support volgens mijn 6103 handleiding (vorigeweek gekocht)

hans

ve
door verwijderd - Mar 26, 2007 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Via onderstaande link kun je de laatste versie downloaden. Vóór je met de installatie begint zou ik de oude versie eerst even verwijderen.

Nokia PC Suite v6.82

Freya

ve
door verwijderd - Mar 26, 2007 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

en komt u er nog niet uit? Dan via www.nokia.nl naar de helpdesk en daar de vraag stellen.

ve
door verwijderd - Mar 27, 2007 om 15:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Kick,

En welke versie van de Nokia PCsuite gebruik je?

m.vr.gr. Freya