ja
door jaclang Oct 8, 2004 om 19:06
Computers & telefonie

+ of - overstappen van kabel- naar digitale ontvangst

Wij willen overstappen van Kabel(UPC) naar Digitale TV ( KPN) omdat:

  1. UPC mijn niet aanstaat

  2. beter beeld

  3. ook aansluiting voor 3 TV's

  4. Kosten

  5. o.a Eurosport

Hoe zeg ik het abonnement van UPC op wat nu via de energierekening van Eneco gaat, en zijn er nog nadelen van digitale TV.

Jac

159 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 8, 2004 om 20:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

duitse zenders zitten inderdaad niet in het pakket en ipv bbc1 en bbc2 krijg je bbc prime en bbc world - zie www.kpn.com

ve
door verwijderd - Oct 9, 2004 om 11:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als aanvulling: In het starterspakket van KPN zit een kaart waarmee je de kabel op kan zeggen. Je kunt ook rechtstreeks bij Eneco (dus niet UPC !) opzeggen en zij verlagen dan ook je maandbedrag met c.a. 15 Euro (het abonnementsgeld van de kabel).

ve
door verwijderd - Oct 9, 2004 om 11:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

een nadeel kan zijn dat je de duitse zenders niet kan krijgen en de engelse

ve
door verwijderd - Oct 23, 2004 om 10:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet of je inmiddels al digitale TV van KPN hebt maar ik heb er nu enige ervaring mee. Het beeld is inderdaad beter mits de antenne goed geplaatst wordt anders krijg je hinderlijk stilstaand beeld en/of blokjes te zien. Nadeel is dat er geen decoder van Canal+ kan worden aangesloten (staat trouwens ook niet in hun lijst van zenders). Je hebt het over de mogelijkheid 3 TV's aan te sluiten en ik ben benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt want op de single tuner kan maar één TV en op de twin tuner één TV en één video/dvd recorder worden aangesloten. Waarschijnlijk bedoel je dat er per abonnement 3 tuners mogen worden aangeschaft (= 3 TV aansluitingen) maar die kosten dan wel per stuk (mininaal) € 39.95 die je, mits je andere diensten van KPN afneemt,  weer terugverdient door het goedkopere abonnement. Groeten - PML