di
door dicxnl Aug 27, 2007 om 16:59
Computers & telefonie

Omzetten filmpjes

mijn mediaplayer kan mijn gsm filmpjes niet weergeven. weet iemand een freeware converter om de filmpjes om te zetten naar een leesbaar bestand?

706 8 Rapporteer

freya
door freya - Aug 27, 2007 om 17:02
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo dicxnl,

Het zou dan wel handig zijn als je even aangaf in welk formaat het filmpje uit je gsm komt.

m.vr.gr. Freya

di
door dicxnl - Aug 27, 2007 om 17:32
2 Antwoorden / 3 Vragen

winamp media file. maar ook winamp krijgt hem niet geopend. 3GP file staat ook ergens.

is er geen algemene converter?

freya
door freya - Aug 27, 2007 om 17:59
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Nee, was het maar waar dat je met één converter alle videoformaten kon omzetten. Er zijn zoveel verschillende formaten en bovendien zijn de meeste converters niet gratis (of slechts een korte periode werkzaam).
Via onderstaande link kun je in ieder geval een 'player' downloaden en zou je het filmpje in ieder geval op je PC moeten kunnen afspelen.

3GP player

Freya

di
door dicxnl - Aug 27, 2007 om 19:15
2 Antwoorden / 3 Vragen

thnx, weet je een converter die free is?

dirck
door dirck - Aug 27, 2007 om 19:42
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Dicxnl,

Probeer eens SUPER ©

Dit programma zet elk formaat om in elk ander formaat. En het is en blijft helemaal gratis.

Misschien ook leuk voor Freya om eens uit te proberen.

www.freewarefiles.com/program_6_81_14610.html

Groet, Dirck

freya
door freya - Aug 27, 2007 om 20:06
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zal er zeker eens naar kijken.

Freya

dg
door dgb - Aug 29, 2007 om 13:26
3 Antwoorden / 0 Vragen

Op internet kan je gratis van allerlei soorten bestanden omzetten naar een ander bestandstype(converteren).

Het adres is:    http://media-convert.com/omzetten/

ro
door ronjits - Aug 29, 2007 om 14:46
7 Antwoorden / 0 Vragen

De real Player kan het wel aan. Ga naar Google en typ in realplayer in. Real Player is een concurent van Microsoft, ik heb allebij en mijn computer gaat van het uitzoeken wie het aankan, de ene keer gaat Mediaplayer aan en de andere keer gaat gaat realplayer zijn best doen. Het is ook gratis te downloaden en heeft ook een hele biblotheek aanwezig met films enz.

Groet Ron Meijer