gv
door gvalk Jan 24, 2006 om 22:38
Computers & telefonie

Omzetten mp3-bestanden in wma

hallo, wie kan mij vertellen hoe ik mp3-bestanden kan omzetten in wma-bestanden? ik heb een mp3-speler waar je ook wma-bestanden op kunt zetten. Ik wil nl. zoveel mogelijk muziek op deze mp3-speler kunnen zetten, (er kan 128 MB op)en ik heb gehoord dat dit kan door middel van wma-bestanden van 128 KB. Ik heb ook een Nero-brandprogramma, maar ik weet niet of je hiermee ook mp3-bestanden kunt omzetten in wma-bestanden van 128KB?

3348 8 Rapporteer

bitbyter
door bitbyter - Jan 24, 2006 om 23:00
114 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Er zijn programmatjes om mp-3 te converteren naar wma. Klik op de link hieronder voor een downloadsite. Het betreft hier een trailversie van Ace High.

Ace High Converter

In Nero is ook een mogelijkheid een CD-Rom te branden in wma formaat.

Succes

dirck
door dirck - Jan 25, 2006 om 11:01
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo G Valk,

Voor de meeste mp3-wma converters zul je moeten betalen, deze is echter gratis.

Of hij goed is weet ik niet, ik gebruik zelf Roxio Easy CD Creator als brandprogramma en daar zit standaard al een converter in.

Free Mp3 Wma Converter 1.2.9

Groeten, Dirck

qu
door queennr1 - Jan 26, 2006 om 12:30
63 Antwoorden / 4 Vragen

heb je het la geprobeert met Windows Mediaplayer 10

dirck
door dirck - Jan 27, 2006 om 10:58
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Met WMP10 kun je wel een cd rippen naar WMA, maar geen MP3 bestanden converteren naar WMA.

Maar als G Valk een compleet Nero programma heeft, zal het daar waarschijnlijk ook wel inzitten.

Als G Valk nog zo vriendelijk zou willen zijn om te reageren, dan zou
ik graag willen weten welke versie hij heeft van Nero. Maar gezien zijn
vorige vragen denk ik niet dat hij nog reageert. (jammer)

gv
door gvalk - Jan 28, 2006 om 10:13
3 Antwoorden / 4 Vragen

bedankt voor je antwoord, echter ik weet niet hoe je in Nero wma-bestanden kunt omzetten (converteren) naar wma-bestanden van 64 kb groot. Ik wil de bestaande muziekbestanden op mijn MP3-speler (nu allemaal in MP3-formaat) omzetten in wma-bestnaden van 64 kb, dan kan er meer muziek op de speler. De kwaliteit wordt dan wel minder maar dat hoor je denk ik niet echt met een hoofdtelefoon.

graag nog een nadere uitleg

gv
door gvalk - Jan 28, 2006 om 10:16
3 Antwoorden / 4 Vragen

dank je voor je antwoord, Ik heb volgens mij alles al geprobeerd met de Windows Media Player 10, maar ik krijg de bestanden niet omgezet (geconverteerd). Ik wil de MP3-bestanden op mijn MP3-speler omzetten naar wma-formaat van 64 kb. Hoe kan ik dit met de Windows Media Player 10 doen?

gv
door gvalk - Feb 5, 2006 om 22:26
3 Antwoorden / 4 Vragen

hallo Dick,

ik zie nu pas jouw2e reactie. AIk heb inmiddels wel de free Wma convertor geïnstalleerd en die werk goed. Op jouw vraag betreffende welke versie van Nero ik gebruik: wel dat is versie 5.5.10.31 OEM. Ik weet dus niet of je met deze versie ook mp3-bestanden kunt converteren naar wma.

dirck
door dirck - Feb 6, 2006 om 11:51
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb geen ervaring met Nero, dus ik zou het je niet kunnen vertellen.

Ik heb dit nog wel op internet gevonden over Nero.

[Dat moet je doen bij extra en dan codering bestand.

Daar kun je elk *.wma, *.mp3, *.wav of *.vqf (wat deze is
weet ik ook niet), omzetten naar een van die andere drie.]

En deze link nog.

mp3
overzetten in wma

Ik heb die free converter ook even geprobeerd en die werkt
inderdaad uitstekend.