rubentjuuh
door rubentjuuh Apr 11, 2007 om 22:06
Computers & telefonie

... ongelezen emails

Ik start de computer op (Windows XP Home), en kom ik bij dat lijstje met de gebruikers... onder andere bij mijn naam staat een linkje 'Er zijn 151 ongelezen emails'. Hoe kom ik daar vanaf, want iedereen kan nu zien dat ik 151 ongelezen mails heb, en bij welke mailadressen.

546 4 Rapporteer

labswans
door labswans - Apr 11, 2007 om 22:20
1918 Antwoorden / 10 Vragen

U komt daarop een eenvoudige manier vanaf : in u postvak in de mails openen die betrouwbaar zijn en lezen. De mails die u niet vertrouwt te verwijderen door de mail te verwijderen en in de map verwijderde berichten te worden verplaatst

Daarna de map verwijderde berichten te ledigen en u bent van de melding dat u van zo veel ongelezen berichten heeft.

Zelf vindt ik het geen probleem maar het toont juist dat u zorgvuldig met emails overweg kan en niet zomaar mails opent.

Meestal zijn het spam mail en is het raadzaam ze te verwijderen met een spamfilter.

labswans

btalman
door btalman - Apr 11, 2007 om 22:20
280 Antwoorden / 0 Vragen

Waaneer U http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/unreadmail.reg downloadt en uitvoert, en bevestigt, wordt de totale melding verwidjerd. Deze handeling is met http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/unreadmailapply.reg ook w er ongedaan te maken,
Succes, Bram

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 12, 2007 om 15:07
16894 Antwoorden / 202 Vragen

DUBBELPOST

druif2010
door druif2010 - Apr 13, 2007 om 19:12
14 Antwoorden / 3 Vragen

dit klopt niet helemaal wat je zegt.

ik heb dat ook vaak,maar nadat ik al mn mail gelezen en verwijdert heb,staat het na opstarten nog steeds erin!

hoe kan dat dan?