am
door amss Feb 27, 2008 om 13:42
Computers & telefonie

ONGEWENSTE SMS-DIENSTEN

Hoe kan het gebeuren dat, als je je denkt aan te melden voor een éénmalig 'spel' op 4269, je bestookt wordt met sms-jes van nummer 4777. Dit gebeurt dan een maand later en je hebt geen flauw idee waar het vandaan komt. Afmelden op 4777 lukte met geen mogelijkheid. Met betrekking tot het afmelden heb ik op 6 februari een vraag geplaatst, maar heb een dat later de oplossing gemeld. Ik begrijp alleen nog steeds niet hoe en waarom je nummer doorgegeven wordt. Je zit dan ergens aan vast waar je zelf niet om gevraagd hebt. Ook de provider was niet van plan er iets aan te doen. Volgens mij omdat hij er zelf ook aan verdient.

KAN HIER EINDELIJK EENS IETS VAN OVERHEIDSWEGE AAN GEDAAN WORDEN. Gezien de vele reakties alleen al bij KASSA zijn er errug veel mensen die hier last van hebben.

395 3 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 27, 2008 om 13:46
16859 Antwoorden / 202 Vragen

Dus nooit een aanmelding doen voor dat soort dingen. Als u wilt dat de overheid er iets aan doet: richt een brief aan de tweede kamer lijkt mij. U kunt in ieder geval uw klacht kwijt bij

www.consuwijzer.nl die de klacht dan wel zal doorgeven aan OPTA.

am
door amss - Feb 27, 2008 om 13:55
2 Antwoorden / 5 Vragen

De klacht is inmiddels ook bij de consu-wijzer ingediend.

br
door brasker - Mar 3, 2008 om 15:55
4 Antwoorden / 3 Vragen

Je kan "STOP" terug smsen, ook zou ik een klacht bij de "OPTA"indienen www.spamklacht.nl

Via de mail dgouvennant@sdpartners.nl moet je je geld terug vragen

Succes